Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

maneschijn.

U leest om dit moment het verhaal maneschijn gepost door gfd. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: gfd
Gepost op: 2010-7-14

Verhaal:

maneschijn
moeizaam sjokkend neem ik de laatste heuvel voor ik op mijn plek van bestemming kom.
Het is laat in de avond zwoel warm en donker. Hoewel donker te veel gezegd is. De maan staat vol en helder aan de pinkelende sterren hemel. Ik kan bijna zien alsof het dag is. Alleen de kleuren uit alles om me heen ontbreken. Er ligt een stemmige grijs tinten waas over alles heen.

Ik sla rechtsom van het pad af en loop tussen de bomen door over dennennaalden en gras.
Hier en daar ritstelt iets voor mijn voeten weg. En zoals eerder verbaas ik me weer over het feit dat ik mijn angst voor mythische dingen ergens de laatste jaren op mijn levenspad verloren ben. Ik ben niet meer bang. Ik ben niet roekeloos of onvoorzichtig of angstloos maar ik ben niet meer bang alleen of in het donker, buiten of in huis.
Nog een paar meter verder lopen en dan iets naar links. Daar is mijn plek. Uit mijn tas haal ik een warme deken, spreid die uit op de grond en zak er uiterst tevreden met mezelf op neer.
Voor me zie ik, over het aflopende gras, een zwart stuk water. Af en toe een rimpeltje, verder alleen de eindeloze weerspiegeling van de schoonheid erboven. Een sterrenhemel in tweevoud. Er heerst stilte, mijn ademhaling knalt om me heen. Hoe langer ik hier onderuit gezakt zit, hoe meer ik ontspan, hoe zachter mijn hartslag en ademhaling, hoe meer ik hoor van alle insecten bedrijvigheid om me heen. Het knaagt en sjort, rammelt en werkt. Er wordt gejaagd en gevangen, opgegeten en weer verder gejaagd. Ik hoor het gebeuren terwijl de maan hoger en hoger klimt en haar tweeling zusje in het water voor me een helderder weerspiegeling krijgt.
Dit is mijn plek, onze plek. En dit is het moment waarop we afgesproken hebben. Ik heb je in geen eeuwigheid gezien of gesproken, maar vergeten ben ik het niet. Ik wacht op je komst en ook als je niet op komt dagen, ben ik blij dat ik hier nu ben. Het is een goede plek om te zijn. Om te slapen of om te luisteren naar het onzichtbare leven om me heen. Om na te denken of om juist niet na te denken maar stil en gedachteloos te genieten.
Ik ben geen neiging tot slapen. Mijn lijf wil lekker soezen in de warmte van de nacht en dobberen op al het moois om me heen. Ik kijk naar de kraak heldere maan, de boom silhouetten om het water heen, de toevallige rimpels die er in steeds groter worden de kringen uitdijen. Ik voel me heel en warm en blij.
Je komt niet bepaald ongemerkt dichterbij. Misschien dat jij de illusie hebt dat je 'zachtjes' doet maar je lopen en hijgen en zoeken is een militaire parade gelijk. Ik voel een brede grijns over mijn gezicht glijden als ik je al stampend en takkenkrakend aan hoor komen.
Zou ik ook zoveel herrie maken als ik denk 'zachtjes' te lopen?
'Dag Mevrouw, is deze plek nog vrij?'
'Ja zeker Meneer, komt U gerust bij me zitten'
Tevreden zuchtend zak je naast me in het perfecte zitkuiltje onder de warme deken.
'Long time, no see'
'Sure'
Je rommelt wat in je tas en haalt er twee glazen uit en schenkt ons een glas whisky in.
'Proost, op de goeie ouwe tijd'

Je zit warm dicht tegen me aan. Ik kijk naar de maan, de sterren, het water.
Jij kijkt naar mij.
Ik voel je kijken.
Ik ben blij gelukkig met een onrustige kriebel in mijn buik, nu je weer zo dichtbij bent. Je kijkt en laat je vinger langs mijn oorschelp glijden, tikt mijn oorbel even aan, volgt mijn kaak naar mijn kin. Het kriebelt zacht en ik voel een ongekende opwinding in me opkomen borrelen. Als je vinger mijn onderlip bereikt heeft, steek ik mijn tong uit om hem te proeven, zuig hem diep en warm naar binnen. Lik je vinger, zuigend zacht strelend.
Je kreunt en ik voel je dichter tegen me aanschuiven. Met mijn tong verken ik de binnenkant van je hand, die je nu vlak tegen mijn gezicht duwt. Mijn hoofd tegen je schouder, hard.
Ik lik en proef. Tong over je handpalm, tussen je vingers. Je pakt mijn kin, harde vingers op mijn wangen knijpen mijn gezicht samen en dan zoen je me hard en ruw op mijn mond.
Ik voel je tong over mijn lippen, je dwingt mijn mond open met je vingers. Je doet me pijn en je weet het. Ik kreun, open mijn mond en laat mijn tong de jouwe vinden.
Mijn been, zoekt en vindt je kruis. Ik duw me tegen je aan. Ik wil voelen hoe opgewonden je bent, ik wil voelen hoe erg je me hebben wilt. Mijn knie duwt en wrijft tegen je stijve.
Een harde hand vindt mijn borst en pakt die. Vingers zoeken mijn tepel en je knijpt. Mijn vingers zoeken jouw tepel en ik knijp harder terug.
Je kreunt 'bitch, dat doet zeer!'
Ik hoor mezelf kreunend hijgerig lachen.
Een hand grijpt naar mijn spijkerbroek kruis, knijpt, duwt en wrijft. Als je terugtrekt volg ik je hand, ik wil het warme harde opwindende contact niet kwijt.
'Mmmmmmmm..... bevalt dit je meissie?'
De hand is terug, harder, dwingender, pijnlijk hard. Mijn knie blijft je zoeken en duwen. Ik voel je stijve harde pik onder je spijkerbroek. Je hand pakt mijn hand en je dwingt me je met mijn hand aan te raken.
'Zo moet dat'.
Ik pak je hard en als straf bijt je op mijn tong. Pijnlijk verrast kreun ik heftig.
Als jouw vingers mijn knoop losmaken en mijn rits naar beneden trekken, volg ik je exact.
Ik draag een slipje, jij niet. Jij stuit op een frustrerend stukje textiel, ik niet. Jij kreunt als ik je vol en warm hard bij je harde kloppende stijve pak. Ik trek je af en even blijf je verslagen kreunend achterover liggen terwijl ik je ritmisch masseer. Ik buig voorover en lik kus je blote eikel. Jij maakt van de gelegenheid gebruik mij in een ruk van mijn bovenkleding te ontdoen. Je grijpt mijn naakte borsten en duwt ze tegen elkaar, knijpt mijn tepels met je vingers en duwt je gezicht ertegen. Je tong en lippen zuigen, bijten mijn borsten.
'Neuk me vrouw'.
Ik ga met gespreide spijkerbroek benen over je heen zitten. Jouw pik lijkt nu ook mijn pik. Ik streel hem, hard, zacht, ritmisch en soms even niet. Ik kijk naar je gezicht waar verschillende emoties op heen en weer schieten. Je ogen kijken naar mijn borsten die je in je handen hebt. Ik rij tegen je aan, over je heen. Buig me voorover om je mond met mijn mond en tong te raken. Maar je laat me niet.
'Jij gaat nu razend rap je spijkerbroek en slipje uitdoen' klinkt je autoritair bevelende toon. Om je ernst te benadrukken knijp je hard in mijn tepels zodat ik een onbeheerst harde kreun produceer. Ik sta op, doe een stap opzij en trek mijn broek en slipje uit. Ik zie je naar me kijken terwijl je met je hand jezelf aanraakt.
Fascinerende hand om je pik. Ik moet er naar kijken. Hijgerig onbewust laat ik mijn hand naar mijn kruis glijden. Ik zie dat jij ook kijkt. Ik wil dat je kijkt hoe ik mezelf aanraak, ik wil naar jou kijken. Even blijft het zo. Als een time-out kijken we naar elkaar terwijl we masturberen. Je ligt lui achterover genietend, je kijkt bijna vriendelijk.
'Op handen en knieën vrouw!'
Zonder mijn zoet strelende hand tussen mijn benen weg te halen voldoe ik aan je eis. Mijn gezicht naar het water, de maan, benen iets gespreid. Je knielt achter me neer en duwt je eikel tussen mijn schaamlippen. Je pakt mijn heupen en duwt je heel plagerig zachtjes heen en weer, heen en weer. Er niet echt in, er ook niet echt uit. Mijn borsten wiegen in dit zachte ritme mee. Ik hoor mezelf verwachtingsvol hijgen. Je hand zoekt en vindt mijn clit. Je bewerkt haar eventjes hardhandig.
'Geile bitch' hoor ik je mompelen en dan duw je jezelf genadeloos hard bij mij naar binnen. Iedere stoot vergezeld van jou (of mijn?) heftig gekreun. Ik wil je voelen, ik zak door mijn armen, hol mijn rug en duw me maximaal tegen je aan.
Je neukt me hard, diep en heftig. Je ballen slaan tegen me aan bij iedere stoot. Je handen om mijn heupen als wil je me harder en heftiger nemen. Je tempo versnelt, het kreunen wordt vooral jouw kreunen, grommen, onverstaanbare woorden, ze zwepen me op en maken me gek. Ik moedig je aan met mijn lijf, mijn woorden, alles wat in me is.......tot je komt.......en komt......... en komt..........je duwt je pik hard en diep in me. Knijpend knedende handen grijpen mijn heupen trekken me wanhopig naar je toe als je heftig laat gaan.Even heel even neem je tijd om tot jezelf te komen. Dan trek je, je terug. Duwt mij op mijn rug en gaat tussen mijn benen liggen, mijn voeten op je schouders. Boven me de oneindige sterrenhemel, de maan die naar me knipoogt. Uit je tas haal je een vibrator die je tussen mijn schaamlippen duwt. De kop over mijn clit, een vinger maak je speeksel nat en duw je tegen en in mijn andere gaatje. Je laat de vibrator in en uit me glijden en bewerkt met je tong mijn clit.
Alles begint te verschuiven. De maan danst een dolle ronde dans met de sterren. Ik hoor iemand ongegeneerd hard op weg gaan naar totale bevrediging en besef dat ik het zelf moet zijn. Als de eerste schokken van mijn orgasme zich openbaren pas je, je tempo volledig aan mij aan, je gaat met me mee, volgt me, praat tegen me, zoekt me..... duwt me verder en verder en verder tot ik niets anders kan en wil dan vallen........... heel diep vallen in mijn eigen gevoel, emoties, lijf...... je rekt mijn genot, naar het schijnt, eindeloos..... heel zachtjes bewegend volg je me tot ik helemaal leeg en intens klaar ben.Je kruipt over me heen, we kussen elkaar zacht en warm. Je duwt me op mijn zij en je voegt je lijf naar het mijne. Je trekt jouw deken over ons heen. Warm en dichtbij elkaar. Mijn hand om jouw pik, jouw hand om mijn borst. Zo liggen we zonder woorden stil tegen elkaar aan, starend naar de sterren, voor uren.

Als ik wakker word, van een stekend zonnestraaltje dat over de bebossing aan de overkant van de nu weer kleurige wereld heen piept, ben je weg. Je bent stiller gegaan dan je kwam, bedenk ik me met een glimlach. Naast mijn tas staat een trommeltje met broodjes, thermoskan koffie en een briefje met daarop de tekst: 'tot over 2 jaar mijn lief, maak jij dan ontbijt?'.


Aantal keer bekeken: 7820
Waardering: 6.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online