Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

marion als amateurhoer.

U leest om dit moment het verhaal marion als amateurhoer gepost door ton en marion. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ton en marion
Gepost op: 2008-2-7

Verhaal:

marion als amateurhoer
marion was bekend met de locatie van een tippelzone en raamprostitutie en ze had er het wel ens over om het te willen proberen voor de spanning,we gingen op een avond naar de tippelzone om te kijken,het lag naast een bouwmarkt,marion had een lange jas aan met daaronder haar witte dijhoge laarzen,lycrapanty,kort strak geruit rokje en een uitgesneden topje.
eenmaal daaraan gekomen had ze toch zoiets van ..oeps..ze zag de andere hoeren lopen en zei,zal ik gaan of niet , ik zei probeer gewoon,loop een keer heen en weer en je merkt vanzelf wel of er iemand iets met je wil,marion liep heen en weer maar hield haar jas nog dicht,ik zei doe los je jas dan zien ze je geile laarzen,daar geilen mannen op,marion knopte haar jas open en haar heerlike vormen kwamen tevoorschijn,nu liep ze weer heen en weer en ze werd enkele keren aangesproken,ze liep naar de auto en boog voorover om met de bestuurder te praten waarna deze weer wegreed.ze kwam naar mij toe en zei,ik durf het iet zo goed hier,ik ga liever achter het raam,ik zei..ok..maar ik wil wel een keer,ik heb een idee,ga bij die paal staan,jas open,een been tegen het hek en ik kom langs en je gaat met mij mee,ok zei marion,ik reed een rondje en daar stond marion,ik kreeg spontaan een stijve,wat een geile snol dacht ik,haar rokje was omhooggekropen en je keek zo tegen haar kruis aan,ik stopte en ze stapte in,zo zei ze,wat kan ik voor u doen,ik zei pijp me,en nog tijdens het rijden maakte ze mijn gulp open en haalde min stijve paal naar buiten en begon me te pijpen,ze vloog over mijn paal heen,ze was duidelijk opgewonden door dit alles,ze kreunde en hapte naar adem,ondertussen kneede ze mijn ballen en rukte mij af,ze slikte dieper en dieper totdat ik klaarkwam in haar mond,ze liet zich op mijn schoot vallen en uit haar mondhoeken druipte mijn zaad,haar vingers waren in haar slipje verdwenen en ze vingerde zichzelf tot een orgasme waarin ze bleef zo leek het,eenmaal op adem gingen we naar huis.
die dag daarop gingen we naar de bootjes,je kon daar een raam huren per dag,we hadden er een met een achterkamer en een grote glaswand waardoor je de peeskamer kon zien en alles wat daar gebeurde.marion had haar stewardessen uniform aan met haar superhooggehakte laarzen tot half op haar dijen,haar rokje zat net onder haar kutje en onder het blauwe jasje droeg ze niks,haar tieten sprongen er bijna uit,ze had haar lange blonde pruik op met het hoedje van het uniform.ze had nog niet de gordijnen geopend of er werd al gekeken,mensen liepen langs,auto s stopte en gebaren van..hoeveel en pijpbewegingen,marion had afgesproken met mij dat ze alleen zou pijpen en tussen haar tieten neuken,er kwam een man de loopplank op en marion stond op en deed de deur open,wat ost het zei hij,marion zei,pijpen en met mijn tieten spelen vijftig euro,de man keek haar aan en zei,is oed,hij kwam binnen en marion deed de gordijnen dicht,kleed je maar uit zei marion,de man schoot uit zijn kleren en was duidelijk opgewonden van marion,even later stond hij naakt voor haar,marion stapte naar voren en pakte de man zijn lul in haar and,deze zag je zwellen,ze kneede wat in zijn ballen en wreef over zijn stam,eenmaal stijf stapte ze naar achteren en knoopte haar jasje los,haar enorme tieten sprongen erut en de man pakte ze gelijk beet,marioon drukte zijn hooft tussen haar tieten en zei,zo geil mannetje,jij geilt op stewardesjes zeker,ja zei hij,ik vlieg veel en ik wilde er altijd al eens een pakken,marion wilde haar kleding uitdoen maar de man zei nee,ik wil je zo,dit is zo geil,marion duwde de man op bed en hurkte naast hem,wat een geile laarzen zei hij,zo hoog heb ik ze nog nooit gezien,marion schoof een condoom over zijn pik en begon te pijpen,eerst rustig en steeds wat wilder en ondertussen lekker rukken,de man genoot zichtbaar en ik zat ook met en stijve te kijken vanachter het glas,ik herkende marion niet,deze genoot ook ,de man zei,rustig aan ik kom bijna klaar,marion zei kom hier, ze ging op haar rug liggen en zei,kom neuk me tussen mijn tieten,voordat de man begon trok ze het condoom van zijn pik af en duwde haar tieten naar elaar toe,de man plaatste zijn pik ertussen en neukte maron totdat hij gillend klaarwam en zijn zaad over haar tieten leegspoot.
toen de man wegwas wate maron zich en kwam opgewonden naar achteren waar ze mij zag zitten met een stijve in mijn hand,ze zei,ik ben zeiknat van onder,toe neuk me ze leunde voorover over de tafel en schoof haar rokje omhoog,ze droeg geen slipje en ik ramde mijn pi naar binnen,marion draaide als een wilde met haar kont en ik neukte haar hard en diep totdat ze gillend en schokkend klaarkwam,ze trok mijn pik uit haar kut en ze hurkte voor mij en begon mij te pijpen,als een wile schoot ze over mijn stam,soms naar adem happend en riep,spuiten..spuiten,ik wil je proeve,ik kwam gillend klaar en spoot haar in het gezicht,met haar vingers veegde ze het zaad in haar mond en liet zich op de grond vallen en pakte een vibrator en stak deze in haar kut en kwam weer hevig klaar.ze keek mij met een geile blik aan en zei,wat was dit geil,wat vond jij ervan,ik zei ook lekker om jou zo te zien staan voor de ramen,moeten we vaker doen.
w gingen naar huis en deden alles og eens dunnetjes over,marion leek onverzadigbaar die avond ze gedroeg zich als een supersnol.


Aantal keer bekeken: 11409
Waardering: 7.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online