Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Massage.

U leest om dit moment het verhaal Massage gepost door Mr Me. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Mr Me
Gepost op: 2011-8-7

Verhaal:

Massage
Mijn vriendin vindt dat ik lekker kan masseren. Zelf kan ze ook een heerlijke massage geven dus ik geloof haar maar op haar woord.

Een collega van haar gaf aan dat het haar heerlijk leek om eens een heerlijke spannende massage te ontvangen maar dat ze die persoon wel moest vertrouwen. Waarop mijn vriendin aangaf dat ze wel iemand kende die dat zou willen doen en ook te vertrouwen was. Aarzelend vroeg haar collega wie dat was en nadat ze vertelde het is mijn vriend keek ze haar wel een beetje raar aan.
Weet je het zeker vroeg ze en nadat mijn vriendin bevestigend knikte was de afspraak snel gemaakt.

Die avond vroeg mijn vriendin aan mij of ik zin had om iemand een spannende massage te geven. Schertsend zei ik ja natuurlijk wie is het. Mijn collega Jasmijn kreeg ik te horen.
Je collega? Ik kon mijn oren niet geloven, wat je weten moet is dat haar collega 21 jaar is en ik toch al 40 ben. Ja die ja kreeg ik te horen.

Om negen uur ging de bel en kwam haar collega binnen. Heerlijk kort rokje met een strak shirtje erboven. Kom binnen zei ik en ze volgde mij naar de kamer. Een paar kussen later zat ze naast ons op de bank. Je wil een spannende massage vroeg ik en kreeg een volmondige bevestiging. Na een drankje zette ik de massagetafel klaar en legde er een handdoek op. Kom maar liggen riep ik en Jasmijn kwam naar mij toe. Haar shirt en rokje legde ze op de stoel en haar b.h. volgde. In een klein zwart stringetje lag ze op de tafel.

Ik pakte de olie en deed wat in mijn handen, wreef mijn handen over elkaar om de olie warm te maken en pakte haar voeten beet. Met rustige bewegingen gingen mijn handen naar boven tot aan haar billen. Af en toe liet ik plagend een vinger over haar string glijden. Na haar rug gedaan te hebben liet ik haar ondraaien. Wat een heerlijke borsten heeft ze toch en ik pakte de olie weer. Net als bij haar rug begon ik weer bij haar voeten. Via haar benen en haar buik kwam ik uit bij haar borsten. Ik pak wat extra olie en smeer ze in, haar tepels reageren al snel en ze kreunt zachtjes. Na een tijdje merk ik dat haar ademhaling sneller gaat en mijn handen glijden naar beneden.
Mijn handen glijden via haar buik naar haar stringetje toe, ze opent haar benen een beetje en mijn vingers glijden over haar kutje. Ik voel dat ze nat is en ga dus door. Mijn vriendin komt kijken en ziet hoe Jasmijn geniet.

Ik knik even en ze begrijpt de hint. Ze pakt wat olie en gaat aan het hoofd van Jasmijn staan. Haar handen gaan naar de borsten van Jasmijn en ze wrijft de olie op haar borsten. Jasmijn kreunt van de handen over haar lichaam. Mijn wijsvinger glijd langs haar string en zo in haar natte kutje. Mijn vriendin buigt over Jasmijn heen en begint haar te zoenen. Mijn vingers glimmen van de olie en spelen met haar klitje. Ik zet mijn middelvinger tegen haar anus en duw hem zachtjes een stukje naar binnen. Mijn wijsvinger glijdt als vanzelf in haar natte kut. Ik duw ze zo ver ze kunnen in haar en neuk haar met mijn vingers. Ondertussen heeft mijn vriendin haar shirtje uitgetrokken en zuigt Jasmijn aan haar tepels.

Voorzichtig laat ik haar van de massagetafel afstappen en neem haar mee naar de slaapkamer. Ik leg haar neer en ga verder met mijn aandacht voor haar kutje en kontje. Ik pak wat olie en masseer haar klitje. Ze kreunt en geniet. Mijn vriendin heeft nu alleen nog maar een string aan en gaat voorzichtig met haar kutje boven Jasmijn's hoofd zitten. Ze kijkt even en begint haar te likken. Wat een geil uitzicht zeg ik. Met 1 hand trek ik snel mijn kleding uit. Mijn pik staat al fier naar voren. Ik zet mijn pik tegen haar kutje en vraag haar of ik haar mag neuken. Ze kreunt en zegt ja heel erg graag. Mijn pik glijdt als vanzelf naar binnen en ik begin haar te neuken. Intussen komt mijn vriendin klaar en spuit ze over Jasmijn's gezicht.

Ga op je rug liggen zeg ik tegen mijn vriendin. Ik pak wat glijmiddel en geef het aan Jasmijn. Smeer je hand er mee in en daarna haar kut zeg ik. Ze begint met één vinger en al snel zitten er vier vingers in haar kutje. Toe maar zeg ik en ook de duim zit nu in haar. Mijn vriendin ontspant zich en Jasmijn's hand zit in haar kut. O mijn god wat geil kreunt Jasmijn en ze beweegt haar hand. Jasmijn ligt op haar buik en kijkt hoe haar hand in een kutje zit. Ik trek haar billen omhoog en smeer wat glijmiddel op haar kontje. Voorzichtig pak ik een dildo en steek hem in haar kontje. Mijn pik stop ik weer in haar kutje en begin te neuken. O ik kom kreunt ze en ik voel haar kut om mijn pik spannen.

Nadat ze is klaargekomen trek ik mijn pik uit haar en ga voor haar liggen. met één hand in een kut pijpt ze mij, ik ga komen zeg ik en spuit haar mondje vol. Ze slikt alles door.

Na heerlijk gedoucht te hebben gaan we op de bank zitten.

Aantal keer bekeken: 53323
Waardering: 6.68 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online