Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

meester 2.

U leest om dit moment het verhaal meester 2 gepost door piet. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: piet
Gepost op: 2005-6-6

Verhaal:

meester 2
Zo dus jij wilde zwemmen zei de meester. Nou ja als dat kan! Dat kan maar daar staat wel wat tegen over. Okey, zei elle. Trek jij je T-shirt dan maar even uit. HE wat, opeens begreep ze waar ze ja op had gezegd, en schrok zich rot!! Bang dat de meester kwaad zou worden en haar naar de hoofdmeester zou sturen, deed ze toch maar wat de meester zei en deed haar T-shirt uit. Ze had een kanten BH aan wat de meester duidelijk mooi vond, want de meesters kruis bolde op. De meester tilde haar tietjes uit haar bh'tje en begon erin te kneden. Vind je dit lekker vroeg de meester. Het voelde best lekker, elle heel eerlijk ja heerlijk, ze schrok van zichzelf. Hoe kon ze hier nou van genieten! Goed zo zei de meester, hij pakte haar hand en legde deze op zijn kruis. Pak hem er maar uit zei de meester. O nee, ze had nog nooit een piemel vast gehouden en wist eigenlijk niet wat ze moest doen. Voorzichtig deed ze de broek van de meester los, en wurmde haar hand in zijn onderbroek. En daar voelde ze hem, een zeer stijve piemel in haar hand, het leek wel of ie nog stijver werd toen ze hem uit de onderbroek te voorschijn haalde. De meester had ondertussen zijn handen alweer laten zakken en was nu ook aan haar broek bezig. Kus hem maar zei de meester. Langzaam boog ze voorover en gaf het ding een kusje. Stop hem maar in je mond, dit had ze nog nooit gedaan maar deed toch wat de meester zei. Ze boog zich weer voorover, en met dat ze naar voren boog voelde ze de handen van de meester in haar slipje verdwijnen. Zou de meester voelen dat ze een beetje nat was geworden, ze hoopte van niet. Maar aan de meesters reaktie merkte ze dat hij het gevoeld had. Zo meisje dit vind je lekker he zei die, zuig er maar aan, goed zo dat doe je al heel goed. Ik zal je eens lekker verwennen. Ga maar even staan. Elle ging weer rechtop staan en stond nu voor de meester, die een fier recht opstaande piemel uit zijn broek had steken. De meester deed haar BH uit, en trok haar broek uit.
In haar slipje stond ze voor de meester, die trok haar tussen zijn benen. En deed zijn rechter hand weer in haar slipje, met zijn linker wreef hij zachtjes over haar schouders en zo door naar haar borstjes. Ze kon zich niet inhouden en kreunde zachtjes. De rechterhand van de meester had inmiddels haar clitje gevonden en wreef er zachtjes over, met zijn andere vingers deed hij haar schaamplipjes opzij en schoof zijn wijsvinger bij haar naar binnen. Lekker he zei de meester, ja zei elle die zich echt helemaal liet gaan. De meester tilde haar op en legde haar op zijn bureau, deed haar slipje uit en legde haar benen over zijn schouders. Hij boog voor over en begon zachtjes haar clitje en haar kutje te likken. Dit was werkelijk een hele belevenis voor elle, genietend lag ze op het bureau van de meester, en na 10 min genot kwam ze schokkend klaar. De meester lachte naar haar. Maar ze was nog niet klaar, de meester hielp haar overeind. En ging zelf in zijn bureaustoel zitten. Zuigen zei hij en wees naar zijn nog altijd stijve piemel. Gehoorzamend boog elle zich weer over de pik van de meester. Ze zoog er op los, dat zal hem leren dacht ze. De meester pakte haar hoofd beet en trok haar hoofd op en neer steeds sneller moest ze, steeds dieper! De meester kreunde hard, ze hoopte maar dat niemand hun hoorde! Tot dat de meester haar hoofd omhoog deed, hij tilde haar bij haar billen op en zetten haar met de beentjes wijd op haar schoot. Stop hem er maar in beval hij elle. Elle was bang dat de meester zou merken dat ze dit nog nooit had gedaan, maar stopte braaf de piemel in haar kutje. Auw, zei ze, ze schaamde zich direct, de meester pakte haar hoofd en fluisterde in haar oor. Zachtjes meisje je doet jezelf nog pijn, ik zal het even voordoen wijfie. Dus hij tilde haar eens stukje omhoog, en de piemel gleed weer uit haar. Hij legde haar weer op het bureau en deed haar schaam lipjes opzij. Duwde zijn eikel tegen haar ingang en drukte hem langzaam naar binnen. Dat was lekker he zei hij, veel beter zei elle, verbaast over hoe lief de meester voor haar was! Langzaam beukte de meester in haar vagina heen en weer het was eigenlijk best lekker. Ontspannen ging elle liggen en genoot. De meester tilde haar tegen zich aan en ging weer zitten, hij tilde haar bij haar heupen op en neer op zijn pimmel. Heerlijk was dit vond elle met zijn vingers stimuleer hij haar clitje, zij kon het niet laten om zachtjes in zijn oorleletje te bijten. Hij keek op en gaf haar een zachte zoen, ze voelde zijn tong op haar lippen en deed haar mond open. Langzaam circelde de tongen in hun mond. Buiten adem nam elle weer wat afstand van haar meester. De meester pakte haar op en zette haar op handen en knieen voor zich neer. Hij pakte haar billen en gaf kleine tikjes, hij stopte zijn piemel van achter weer in haar, en begon te beuken. O wat was dit lekker, hij ging steeds sneller tot dat het stopte en elle voelen hoe het sap van de meester haar van binnen nat spoot. Kreunend zakte de meester over haar heen, zij zakte door haar handen en zo lagen ze samen op de grond. De meester pakte haar hoofd en zoende haar heftig. Dit mag je tegen niemand zeggen, beloof je dat. Ik beloof het zei elle.

Het zwembad heeft elle nooit meer gehaald, maar genoten had ze zeker. De week daarna was het erg vreemd de meester weer te zien, hij was zo bot tegen haar, had ze het dan toch niet goed gedaan? Maar toen hij na de les haar nog even bij zich vroeg was ze toch wel op gelucht en blij dat toen iedereen weg was ze haar t shirte gewoon weer uit mocht doen..

Aantal keer bekeken: 29084
Waardering: 6.41 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online