Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

melig verhaal.

U leest om dit moment het verhaal melig verhaal gepost door floor dema. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: floor dema
Gepost op: 2010-2-13

Verhaal:

melig verhaal
er was een een kip. De kip heette jaap en jaap was een aap. Jaap de Aap had een mooie computer, die eienlijk een grasmaaier was maar waarop je ook prima tv kon kijken, vooral alsje net onder de douche uitkwam. Jaap kwam dusnet thuis van zijn werk als accountant toen hij een barbie in de tuin zag liggen. Hij stopte de barbie in een tandenborstel en stuurde het op naar Obama. Toen hij langsging bij zijn buurvrouw zag hij zijn hond bij het oude vrouwtje in de tuin liggen. Hij was paars geverfd door het bleekmiddel van de supermarktbaas die vijfenzestig straten verderop woonde. Jaap pakte zijn hond op en werd een mentalist. De hond veranderde in en lieveheersbeestje en vloog weg naar de knappe overbuurvrouw die een Gerrit was.
De Gerrit liet het lieveheersbeestje binnen en toen smolten ze samen tot een aardappel die viool kon pelen. Jaap gaf de aardappel een kus en toen veranderde de aardappel in een prinses die van bier drinken hield. 'Hee prinses, hoal es bier.' riep Jaap naar de prinses en toen veranderde hij in een demente egel met een blinde-darm ontsteking. Maar zijn darm was zo blind dat hij niet wist dat hij een blindedarm ontsteking had dus veranderde Jaap zijn naam in Piet-Hein. Piet-hein, de demente egel met een blinde-darm ontsteking, en de prinses met bier trouwden en leefden nog lang en gelukkig.
EIND


Aantal keer bekeken: 5302
Waardering: 5.96 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online