Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

met mijn baas.

U leest om dit moment het verhaal met mijn baas gepost door Kim de Bruijn. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Kim de Bruijn
Gepost op: 2009-5-4

Verhaal:

met mijn baas
Ik werkte bij een hotel als receptioniste. De zoon van de eigenaar van het hotel was mijn direct leidinggevende. Het was de bedoeling dat hij het hotel binnen afzienbare tijd over zou nemen van zijn vader. Al bij mijn sollicitatiegesprek was ik onder de indruk van hem geweest. Zijn halflange donkerblonde haar, zijn donkerbruine ogen, wat een heerlijke man. Ook mijn vrouwelijke collega’s hadden het vaak over hem. Bijvoorbeeld dat ze hem graag tot een potje seks zouden willen verleiden om hogerop te komen in het bedrijf. Voor mij was dit een bijbaantje naast mijn studie, dus hogerop hoefde ik niet te komen, ik had het naar mijn zin. Maar ik moet toegeven dat ik ook al eens over hem gefantaseerd had. Maar Bas was de dertig al gepasseerd, en ik was net twintig, dus ik had besloten het bij fantaseren te houden. Soms als hij een praatje maakte met een van de beveiligingsmensen kon ik vanachter de balie naar zijn heerlijk strakke kontje gluren. Hij droeg meestal een pak met een overhemd en stropdas, en ik was zo benieuwd naar wat daar onder zat. In de zomer had hij vaak geen jasje aan en stond zijn blouse een knoopje extra open, heerlijk om naar te kijken, maar het liet allemaal nog zoveel te raden over.

Het was een warme dag en ik had net een aantal gasten ingecheckt toen Bas door de draaideur naar binnen liep. Hij had een witte blouse aan waar zijn bruine huid mooi bij afstak. “Goeiemorgen Esther,” zei hij glimlachend. “Goeiemorgen,” zei ik terug. “Nog nieuws?” “Ja, er is gebeld door die leverancier van Dries, die is hier over een kwartiertje.” “Oké, prima, bedankt.” Onze gesprekken waren dus strikt zakelijk. Ik zou hem graag beter willen leren kennen, maar ja, hij was toch mijn baas. Er kwamen nieuwe gasten binnen en ik richtte me weer op mijn werk. Een stelletje vroeg wat er te doen was in de omgeving en ik gaf ze een paar folders, een routebeschrijving en een paar tips. “Jij hebt onze filosofie begrepen,” zei Bas vanuit de deuropening van het kantoor toen de gasten met de lift naar boven waren gegaan. Ik keek hem vragend aan. “De klant is koning,” zei hij en hij lachte zijn mooie tanden bloot. “En dat doe je goed.” Ik bloosde, wist niet goed wat ik met dit compliment aanmoest. “Dankje,” zei ik zacht. “Nee echt,” zei hij terwijl hij een stapje vooruit deed. “Je doet meer dan het standaard riedeltje opzeggen. Je voegt iets persoonlijks toe. Dat wordt gewaardeerd.” Mijn wangen werden nog roder. Hij keek me aan met een doordringende blik in zijn ogen tot hij merkte dat meneer van Dries door de draaideur binnen kwam. Hij wendde zijn blik af en liep zelfverzekerd naar de leverancier toe. Snel pakte ik een stapel papieren en liep het kantoor in om kopietjes te maken. Ik schrok toen de deur even later open ging. Het was Bas. “Even mijn sleutels pakken,” zei hij en met een knipoog verdween hij weer. Ik voelde mijn hart als een razende tekeer gaan. Maar ik maande mezelf tot kalmte. Een blijk van waardering en een knipoog, ik moest er niet meer van maken dan het was. Er werd op het belletje gedrukt, ik trok mijn rokje nogmaals recht en liep weer richting de balie. ’s Middags was ik vrij, toen ik naar huis ging was Bas nog niet terug van zijn afspraak.

De volgende dag moest ik weer werken, gastenenquêtes invoeren op de computer. Niet echt uitdagend, maar ook dat moest gebeuren. Een half uur na mij kwam Bas het kantoor binnen, die aan het bureau tegenover me ging zitten. Ik vroeg hoe zijn gesprek met de leverancier nog was gegaan. “Prima, ik denk dat we zaken gaan doen,” zei hij tevreden. Af en toe liet ik mijn blik van mijn scherm afdwalen naar hem. Als onze blikken elkaar vonden wendden we snel onze ogen af. “Esther, mag ik je iets vragen?” vroeg hij toen opeens. Aarzelend zei ik: “Ja, tuurlijk.” “Wat vind je van de kleding die je moet dragen hier?” Ik keek naar mijn blouse en kokerrok en keek hem daarna aan. “Hoezo?” vroeg ik vertwijfeld. “Nou, ik denk erover iets luchtigers aan te schaffen. Dit is op sommige dagen zo heet namelijk.” Dit had een normale opmerking kunnen zijn, ware het niet dat er een lachje rond zijn lippen speelde. “Nou, in de zomer zou iets met korte mouwen of van een koelere stof best welkom zijn,” zei ik in een poging de sfeer nog neutraal te houden. “Dus jij merkt er ook iets van… de hitte bedoel ik?” zei hij knipogend.“Ja, soms wel ja,” zei ik, wanhopig proberend niet te blozen. Hij lachte en wapperde met een stapeltje papieren voor zijn gezicht. “Vandaag bijvoorbeeld, ik heb echt last van de hitte.” Ik knikte en richtte mijn blik weer op de computer. “Het zou natuurlijk helpen als er niet zo’n heerlijke vrouw tegenover me zat,” vervolgde hij. Mijn wangen werden rood, ik kon het niet helpen. Er werd geklopt, het was Annemieke. “Sorry meneer Verstraten, het is uw vader voor u op lijn drie, u nam niet op.” Ik verborg mijn rode hoofd achter het scherm en Bas mompelde verontschuldigingen naar Annemieke en pakte de hoorn op. Een paar tellen later liep hij zwijgend het kantoor uit. Ik werkte de stapel enquêtes snel door en ging daarna naar huis. Mijn hoofd tolde bij de gedachte aan de laatste opmerking van Bas, mijn baas. Met die heerlijke vrouw had hij mij bedoeld. Hij had een erotisch getinte opmerking gemaakt en ik voelde de kriebels in mijn onderbuik aanzwellen. Thuis nam ik een lekker warm bad. Ik kon het gebeurde niet meer uit mijn hoofd zetten en met het heerlijke lichaam van Bas in gedachten masseerde ik zacht mijn klitje. Ik kwam al snel klaar en wist nu zeker dat Bas de ondeugende kant in mij had aangewakkerd. Hij had de eerste stap gezet, nu zou hij niet meer terug kunnen.

Ik moest pas in het weekend weer werken, en in gedachte bedacht ik wat ik allemaal met hem wilde doen. We hadden samen een avonddienst, en dat betekende dat er behalve de bewaking bijna niemand aanwezig zou zijn. Voor ik naar het werk ging friste ik me op door te douchen, ik deed geen ondergoed aan, maar alleen mijn kokerrok en blouse, mijn haar bond ik strak in een knot. Ik groette Peter van de bewaking en liep heupwiegend naar binnen. Annemieke droeg haar werkzaamheden aan mij over en ging daarna naar huis. Het was niet druk, maar ik had Bas nog niet gezien en mijn hart bonsde in mijn keel bij de gedachte aan wat er zou gaan gebeuren. Ik deed een knoopje extra open van mijn blouse, zodat Bas een goed uitzicht zou hebben en ging aan het werk. Een kwartier later hoorde ik Bas aan komen lopen door de gang. Toen hij de hoek om kwam wierp ik hem een verleidelijke blik toe. Hij leek er een beetje door van de kaart, hij liep snel door richting het kantoortje. Ik aarzelde even, keek rond of er gasten in de lobby stonden en liep toen richting de deur van het kantoor. Zo zacht mogelijk deed ik de deur open. Bas zat achter zijn bureau. “Groeten wij elkaar niet meer?” probeerde ik zo rustig mogelijk te zeggen. “Ehhh, ik had een spoedgeval!” zei hij schuldbewust terwijl hij zich naar me omdraaide. Meteen zag ik de bobbel in zijn broek. Ik lachte en deed een voor een de knoopjes van mijn blouse open. Mijn tepels waren hart en ik kneep er zacht in. “Jezus Esther, ik wil je neuken, ik geil zo op je,” zei hij opgewonden, terwijl hij over zijn broek wreef. Ik liep naar hem toe en ging op zijn schoot zitten. Meteen zoende hij me vol overgave. Hij had een wilde hunkering in zijn ogen en hij begon mijn nek en borsten te kussen en kneden. Zijn tong ging nu wilder tekeer en hij bracht zijn handen naar mijn kont en maakte de rits van mijn rok open. Toen hij voelde dat ik ook daar niks onder aan had voelde ik zijn stijve paal nog meer steigeren. Een kreun ontsnapte uit zijn mond.
Ik stond op en deed mijn rok uit. Ongeduldig deed Bas zijn broek uit om zijn grote pik te bevrijden. “We hebben niet heel veel tijd, pak me diep,” zei ik snel terwijl ik me omdraaide en tegen zijn bureau leunde. Dat liet hij zich niet nog eens zeggen. Hij duwde zijn dikke paal tegen mijn hunkerende kutje aan en bracht zijn eikel naar binnen. “Doe je haren los,” beval hij. Ik haalde de knot los en schudde mijn lange blonde haren heen en weer. Hij snoof er diep aan en stootte toen hard heel zijn pik in mijn strakke kutje. Hij trok zich weer terug zodat alleen zijn eikel nog in me zat en stootte daarna weer keihard zijn hele paal naar binnen. Het zou niet lang duren of ik zou komen, hij maakte me gek. “O, ik ga zo komen, ik ga je helemaal volspuiten,” zei hij en hij pakte met zijn ene hand mijn tiet vast en met zijn andere masseerde hij mijn klitje en begon keihard in me te rammen. Al na een paar stoten voelde ik mijn kutspieren spannen en begon ik helemaal te trillen. Zodra ik kwam voelde ik de stralen uit zijn pik diep in me spuiten. Hij haalde zijn nog half harde lid uit me en legde me op zijn bureau en begon onze sappen op te likken. Hij likte mijn schaamlippen en beet zachtjes op mijn klitje, hij bracht een vinger bij me naar binnen en begon me heerlijk te vingeren. Met mijn ogen dicht lag ik te genieten en het duurde niet lang of ik kwam weer klaar en er volgde nog een keer toen hij mijn g-spot stimuleerde. “Moet ik niet teruggaan?” vroeg ik hem zwakjes. Hij bracht nog een vinger bij me naar binnen en kromde zijn vinger weer om mijn diepste genotplekje te plezieren en weer kwam ik heftig klaar, het sap droop over zijn hand. “Jij bent de baas,” zei ik toen ik een beetje was bijgekomen. Hij grinnikte en ging op zijn bureaustoel zitten en trok aan zijn alweer stijve pik. “Pijp me,” zei hij. Ik schopte mijn pumps uit en ging op mijn knieën zitten. Ik likte met lange halen aan zijn pik en zoog zijn eikel naar binnen. Mijn tong speelde met zijn eikel terwijl ik met mijn handen zijn ballen masseerde. Zijn pik proefde heerlijk, een mengeling van mijn kut en zijn heerlijke sperma. Geil keek ik hem aan terwijl ik zijn pik zo diep mogelijk naar binnen schoof.

Opeens voelde ik een hand die langs mijn bilspleet kriebelde. Ik schrok en wilde omkijken maar Bas hield mij bij mijn haren vast en neukte me in mijn mondje en stond me niet toe te stoppen. De grote handen verkenden mijn hele lichaam en gingen weer terug naar mijn bilspleet, en een vinger duwde een beetje tegen mijn kontgaatje. Ik wilde protesteren, had dit nog nooit gedaan, wist niet of ik dit wilde, maar ik kon geen kant op. Zachtjes duwde de vinger verder in mijn kontje. “Strak gaatje Esther,” hoorde ik een bekende stem zeggen die ik op dat moment niet meteen kon plaatsen. “Pak haar Peter,” zei Bas met hese stem, hij stond op het punt in mijn mondje klaar te komen. Het was dus Peter van de bewaking. Lang om daar over na te denken had ik niet want ik werd opeens gevuld door een ontzettend dikke pik. Ritmisch neukte Peter mijn kutje en die aanblik vond Bas blijkbaar zo geil dat hij meteen klaarkwam en ik slikte zijn zaad gretig door.

Hij haalde zijn pik uit mijn mond en keek geanimeerd naar het schouwspel voor hem. “Laat haar genieten Peter,” zei hij. Peter begon nog wilder te stoten en pakte mijn bungelende borsten vast en begon er in te knijpen. Toen al mijn spieren zich begonnen aan te spannen trok Peter aan mijn haar mijn hoofd achterover, stak zijn duim in mijn kontgaatje en spoot zijn pik diep in me leeg terwijl ik heftig klaarkwam. Bas zat alweer aan zijn pik te trekken toen ik een beetje was bijgekomen en Peter maakte aanstalten om zijn broek weer aan te doen. “Vond je het lekker Peter?” vroeg Bas. Peter lachte breed. Ik keek een beetje beduusd naar beide mannen. “En jij?” vroeg Bas aan mij. Ik knikte en hij kneep in mijn harde tepel. “Peter en ik hebben het er zo vaak over gehad dat we jou eens een lekkere beurt wilden geven, zo’n lekker blond ding met lekker ronde billen en volle tieten.” “Je ziet er altijd zo netjes uit, maar je bent gewoon een lekker wilde meid met een strakke kut en strakke kont,” zei Peter: “Toen ik jullie bezig hoorde moest ik me er gewoon mee gaan bemoeien. Het was heerlijk om naar jullie te kijken. Wat heb jij een lekker pijpmondje zeg.” “Kom hier Peter, laat die broek liggen en ga hier zitten, dan mag jij van haar lekkere pijpmondje genieten terwijl ik haar nog eens naar een hoogtepunt breng.” Peters pik was zo dik dat ik hem maar met moeite helemaal in mijn mond kon nemen maar al snel zei hij schor dat hij bijna ging komen. “Ik wil over je heen spuiten,” zei hij grommend. Meteen haalde Bas zijn pik uit mijn kutje en liet me op mijn rug liggen. Hij legde mijn benen in zijn nek en begon me diep te stoten, ik voelde het orgasme opborrelen. Met snelle halen trok Peter aan zijn pik en even later spoot hij dikke stralen op mijn gezicht, tieten en buik. Bas masseerde mijn klitje en stootte steeds sneller in me terwijl Peter zijn sperma met zijn nog stijve pik over mijn borsten uitsmeerde. Daarna stopte hij zijn pik in mijn mond en moest ik hem schoon likken. Hij gaf me een lekker tongzoen waarbij we zijn zaad uitwisselden. Ik kromde mijn rug van genot en kwam ontzettend lekker klaar, het leek een eeuwigheid te duren. Uitgeput lag ik op de grond bij te komen en toen ik mijn ogen open deed waren beide mannen weg. Ik deed kleedde me weer aan en ging terug naar de balie. Bas en Peter stonden buiten te praten en doen vanaf toen alsof er niks is gebeurd.
reacties? debruijnkim@live.nl


Aantal keer bekeken: 29252
Waardering: 8.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online