Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

met schoonzus alleen in huis.

U leest om dit moment het verhaal met schoonzus alleen in huis gepost door J.P. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: J.P
Gepost op: 2009-12-4

Verhaal:

met schoonzus alleen in huis
Het was met kerst toen we hadden afgesproken dat de kinderen naar het kerst circus mochten en we kaartjes hadden besteld voor iedereen mijn zwager belde een paar dagen er voor op dat zijn vrouw niet kon mee gaan omdat ze die dag moest thuis blijven ivm ziek personeel op de werk en waar ze mogelijk voor moest in vallen .
mijn vrouw overlegde met met mij en vonden samen de oplossing we zouden aan oma en opa vragen of ze mee gingen dan zou ik mijn schoonzus gaan plezanten met een bezoekje dan hoefde ze niet alleen thuis te blijven.

eenmaal die dag aangebroken vertrokken wij naar mijn zwager toe we kwamen er aan mijn vrouw dronk nog even een koffie en vertrokken toen met de bus naar het kerst circus toe en riepen nog tot vanavond de bus zou rond 19 uur weer terug zijn .
eenmaal weer binnen met mijn schoonzus vertelde ze dat ze wel even terug bed in wilde ze had het nog beetje koud ik zei spontaan dan kom ik er ook bij je liggen, eenmaal in bed kwam ze tegen me aanliggen en zat aan me te friemelen pakte mijn lul vast en begon er aan te rukken hij werd er hard van en de hoofd verdween onder de dekens en begon er aan te zuigen en te rukken kwam bijna klaar toen ze zei en nu in mijn kut ik ben heet en ik wil je allang al een keer een beurt geven.
ze kwam boven op me zitten en schoof mijn lul in haar kut die kletsnat was en ze kreunde het uit van genot ik pakte haar borsten vast en lag er mee te kneden ze genoot er van en ze vroeg me of ik soms mijn lul in haar kontje wil hebben waarop ik antwoorde als het lukt en je wil het is het oke en ze ging van positie veranderen en probeerde mijn lul in haar kontje te doen wat wel erg moeilijk ging .

na dat we een uurtje zo bezig waren nam ik haar in lotus houding en ramde mijn lul zo hard in haar kut dat ze het uit gilde van genot en kwam spontaan weer klaar in haar kut
ze .
mijn schoonzus de telefoon ging af en ze nam op bleek me zwager te zijn die vertelde dat waren aangekomen bij het theater en dat de reis dik een uur duurde erheen en dat die zou bellen als ze er weer vertrokken .
me schoonzus lag haar gsm neer en zei oke mannetje nu douchen en doken samen onder de douche en smeren elkaar in met zeep en me lul werd weer hard en ze trok me af in de douche en spoot alles op haar buik en smeerde ze rond op haar buik en lachte erom.
we drogen elkaar af en ze trok me mee naar de slaapkamer en wilde nog meer neuken ze had er trek in en maakte er een wilde ochtend van .

na enkelen weken na kerst belde me schoonzusje op of ik zin had om 2 dagen mee te gaan naar een hotel ze had een 2 overnachtingen gehad van haar baas als ontspanning na al die drukken weken en dacht dat ik wel mee wilde , ik moest wel ff overleggen met me vrouw die vondt het geen probleem en zo vertrokken we .
rest volgt later

Aantal keer bekeken: 24795
Waardering: 4.16 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online