Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

met zn allen.

U leest om dit moment het verhaal met zn allen gepost door eddy. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: eddy
Gepost op: 2008-12-31

Verhaal:

met zn allen
oudejaarsavond zaten ik en mijn kinderen van 17j en wat vriendinnen en vriendjes van ongeveer de zelde leeftijd bij elkaar aan tafel.
We zaten wat gezellig te kletsen en waren ondertussen monopoli aan het spelen.
We waren totaal met 7 vier meiden en twee jongens en ik dan met mijn 40 jaar.
Tijdens het spel zag ik opeens dat er een paar met elkaar bezig waren een van de meisjes was een ander meisje aan het vingeren. IK zag aan haar oogjes dat ze het heerlijk vond.
Een van de jongens zag dat ook en speelde met zijn piemel onder tafel.
De andere jonge die dat even later mee kreeg liet expres wat vallen zodat hij onder tafel moest kruipen om het op te rapen. even later zag ik de eerste jonge die met zich zelf bezig was glunderen en wat bleek. Hij werd heerlijk gepijpt door zijn vriendje.
Dat wond mij allemaal wel op dus ik zei hardop laten we in de living gaan zitten en daar een filmpje bekijken. Dat leken allen een goed idee.
Mijn twee dochters stonden als eerste op en rende naar de dvd kast.
Ik riep in de onderste la, waar ze normaal gesproken niet in mochten.
Dar hadden ze een gevonden.
Een dvd met van alles in :hetro homo bi en travie.
Alle zes hadden plaats genomen op de grond voor de bank, ik had me op de bank gelegd.
DE film was goed 10 minuten bezig toen er al kleding stukken in de hoeken werden gesmeten.
Warm zeiden ze he , tegen mij en zeiden jij ook al je kleren uit.
Ik gehoorzaamde en wel zaten we met z'n 7 naakt voor de tv met een sexfilm. het duurde dan ook niet lang of ze waren met z'n allen aan het vrijen.
IK speelde wat met mijn pik en genoot van het tafareel.
Eerst was het een van de jongens die riep he ouwe wil je mij ook eens pijpen.
Kom maar riep ik en nam zijn knots in mijn mond.
IK zoog hem zo, dat hij na enkele minuten klaarkwam in mijn mond.
Zo ga jij maar even een poesje likken dan kom je weer bij, zei ik tegen hem.
Daarna kwam mijn dochter even bij me en zei dat vond ik geil.
LIk me even zodat ik klaarkom, dan mag je daarna mijn zusje neuken.
Ik lachte ze zei dat is ook mijn dochter. Ja zij is zeventien en ik ben pas veertien.
Goed riep ik.
Ik likte het lekkere grotje van mijn dochter helemaal uit en het waren tien minuten dat ze moest bij komen om daarna geneukt te worden door een vriendje die ook heerlijk in haar gezicht klaarkwam.Ik kreeg het kutje van mijn andere dochter voor en achter me kwam haar vriend staan.
Ik keek even en greep eerst naar een pot vaseline.
Smeerde daar mijn kont en zijn kont mee in en mijn dochter riep ik ook ,nee jij bent toch al heel wat gewent. ja zei ze.
Ik duwde mijn stijve leuter in het nauwe kutje, en even later voelde ik mijn jongenskut opengereten worden, ik neukte en werd geneukt.
Ik kon mijn zaad wel even ophouden maar de jonge jong die spoot zijn zaat enkele minuten later in mijn darmen. Ik neukte nog even door, maar ook niet echt lang meer.
IK kwam klaar over de gezichten van die twee.
En kreeg kussen van hun allen.
We zijn ons daarna gaan wassen.
En voor we het echt door hadden hoorde we het knallend vuurwerk buiten.
We hadden ons het jaar knallend uitgeneukt.




Aantal keer bekeken: 7449
Waardering: 1.72 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online