Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

middag naar de sauna.

U leest om dit moment het verhaal middag naar de sauna gepost door Marc. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Marc
Gepost op: 2009-1-20

Verhaal:

middag naar de sauna
Na een week nachtdienst had ik wel weer eens zin om naar de sauna te gaat.
Toen ik ’s middags wakker werd, ben ik mij eerst even gaan scheren.
Natuurlijk vergeet ik daarbij niet mijn schaamhaar, want dat gaat er bij mij helemaal af.
Ik laat mijn schaamstreek ook behandelen doormiddel van IPL, dat is een laser behandeling waardoor de haren geheel verdwijnen en niet meer terugkomen.
Maar tot die tijd moet ik nog steeds scheren, al hoewel het wel steeds minder word.
Na dat ik alles keurig had afgeschoren, heb ik mijn tas ingepakt en ben toen richting de sauna gegaan.
Bij de sauna aangekomen ben ik me eerst lekker gaan douchen.
Het was een doordeweekse dag dus met de drukte viel het wel mee.
Na een warm voetenbad ben ik lekker de saunacabine in gegaan.
Het is daar vrij donker, alleen een schaars lampje brandde er in een hoekje.
Ik lag helemaal alleen in de saunacabine op mijn rug en was een beetje weggedommeld.
Daarom had ik ook niet in de gaten dat er iemand binnen was gekomen.
Plotseling schrok ik een beetje, dat kwam omdat er iets warm om mijn piemel heen geschoven werd.
Ik keek op en zag dat er een jonge dame mijn piemel in haar mond nam, en me begon te pijpen.
Even zei ik niets, en ben weer gaan liggen om er van te genieten.
Lang duurde dit helaas niet, ze stopte en kwam met haar gezicht naar me toe om me een kus te geven.
Maar dat gebeurde niet, want toen ze mij in het gezichtsveld kreeg schrok ze heel erg.
Oh sorry zei ze,ik schaam me dood, ik dacht dat je mijn vriend was!!! Sorry nogmaals sorry.
Ze ging gelijk de saunacabine uit, en ik bleef met een stijve piemel zitten.
Na dat een kwartier verstreken was, ben ik even naar buiten gegaan om af te koelen in het dompelbad, dat had ik wel even nodig want ik was behoorlijk geil geworden van het hele gebeuren.
Daarna ben ik even wat gaan zwemmen.
Ik kreeg wel een beetje trek, dus op naar het huiskamer gedeelte waar banken staan waar je heerlijk in kunt hangen.
Ik bestelde wat te eten en te drinken.
Na een gegeven moment kwam dat meisje ook binnen met haar vriend, en ze begon gelijk te blozen toen ze mij zag.
Ze kwamen even bij me zitten en stelde zich voor.
Simone had aan Ron verteld wat er was gebeurt in de sauna, en zei dat ze enorm was geschrokken van deze vergissing.
Waarop ik zei dat het wel een lekkere vergissing was.
Ron kon er gelukkig ook om lachen, en er ontstond een gezellig gesprek.
Het klikte eigenlijk meteen tussen ons drieen.
Na een tijdje gekletst te hebben over van alles en nog wat, ben ik weer de sauna in gegaan en heb nog een paar rondjes gedaan.
Toen het tijd was om naar huis te gaan, ben ik naar de kleedkamer gegaan om me af te drogen.
Simone en Ron kwamen ook binnen en weer raakte we aan de praat, tot dat Ron op een gegeven moment aan mij vroeg of ik geen zin had om nog even wat bij hun thuis te komen drinken.
Nou ik had die avond geen plannen dus ik vond het prima.
Na te hebben afgerekend ben ik achter hun aan gereden naar hun huis.
Ze woonde in een leuke eengezinswoning niet ver van de sauna.
Simone ging koffie zetten en Ron en ik gingen in de kamer zitten en kletste over van alles en nog wat.
Het was heel gezellig, na een uur zei Ron dat hij nog een afspraak had en weg moest.
Hij zei dat ik gerust nog wel even mocht blijven, maar hij wist niet of we elkaar nog zagen die avond.
Ik schudde hem de hand, en zei dat ik het erg leuk vond dat we elkaar ontmoet hebben.
Hij gaf Simone een dikke zoen en ik zag dat hij haar een knipoog gaf.
Daar zat ik dan met de vrouw die mijn een paar uur geleden nog aan het pijpen was.
Ik vroeg voorzichtig hoelang Ron weg zou blijven, want ik was toch wel benieuwd of we misschien niet verder konden gaan waar we gebleven waren.
Ze zei dat hij nog iets op zijn werk moest regelen, en dat het wel laat kon worden.
Simone vroeg of ik nog iets wilde drinken, en vertrok naar de keuken.
Toen ze terug kwam uit de keuken, kwam ze naast me zitten en we zetten ons gesprek voort.
Op een gegeven moment stuurde ik het gesprek naar wat er was voor gevallen in de sauna, Simone begon gelijk weer te blozen, ze zei dat ze echt niet in de gaten had dat ik het was.
Wel vond ze dat mijn piemel dikker was dan die van Ron, maar daar kwam ze te laat achter.
Ik zei tegen haar dat ik het wel heel erg lekker vond, en dat ik nog steeds geil was.
Ze werd weer rood, ik fluisterde in haar oor dat ze zich niet hoefde te schamen, en gaf haar een zoen op haar wang.
Nu wilde ik haar op haar mond kussen, maar ze trok haar gezicht weg.
Is er iets vroeg ik haar, ze zei dat we dat beter niet konden doen, maar het klonk niet overtuigend.
Jij hebt me zo geil gemaakt, een zoen kan er toch wel van af, zei ik haar.
Ik probeerde het opnieuw en zoende haar vol op de mond, ze gaf zich nu over en gaf mee een intense tongzoen.
Ik ging voorzichtig met mijn hand onder haar blouse, richting haar borsten.
Ze gaf geen weerstand, dus dat was voor mij een teken om verder te gaan, en begon haar borsten te strelen, dat ging makkelijk omdat ze geen bh om had.
Ze had heerlijke grote borsten met lekkere nippels er op.
Omdat ze geen weerstand bood, ging ik een stapje verder, en ging met mijn andere hand over haar dijbeen omhoog richting haar schaamstreek.
Ze begon nu zwaar te ademen, ik pakte haar hand en legde hem op mijn bobbel in mijn broek.
Ik vroeg haar of ze me nog een keertje wilde pijpen zoals ze in de sauna had gedaan, ik had daar toen amper tijd voor om er van te genieten.
Simone was nu ook boter geil geworden en zei, kom laten we naar de slaapkamer gaan, Ron komt toch laat thuis dus we hebben alle tijd.
We zijn naar boven gegaan en hebben elkaar toen uitgekleed.
Ze vroeg of ze me een binddoek om mocht doen, ze deed dit ook altijd bij haar eigen vriendje, die daar altijd erg van opgewonden word.
Toen ze de binddoek had omgedaan, moest ik van haar op mijn rug gaan liggen.
Ze nam mijn piemel weer in haar mond net als in de sauna en begon er op te zuigen alsof haar leven er vanaf hing.
Na dat ze me een tijdje gepijpt had, werd het voor mij ook eens tijd om in actie te komen.
Alsof ze mijn gedachten kon lezen, plots stopte ze met pijpen en het was even stil.
Ik hoorde wat gerommel en toen kreeg ik haar kale kutje op mijn mond gedrukt.
Toen ik mijn tong in haar grotje stak, proefde ik de heerlijke zilte smaak van haar jonge kutje.
Ze begon te kreunen van genot, toen ik mijn vinger nat maakte en die vervolgens tegen haar sterretje duwde had ze het niet meer en kwam schreeuwend klaar.
Haar geil druppelde mijn mond in.
Na dat ze weer een beetje was bijgekomen verdween mijn piemel weer in het 21 jarige mondje van haar.
Ik kreeg het op een gegeven moment wel moeilijk, en zei tegen haar dat als ze nog even door zou gaan ik al mijn zaad in haar mond zou spuiten om dat ik het bijna niet meer hield.
Ze zei toen dat ze hem nog wel in haar kutje wilde voelen, maar ze moest eerst even naar de wc.
Ze ging van me af en zei dat ik maar even moest blijven liggen.
Na een paar minuten was ze terug, en klom op mijn nog steeds harde piemel.
Ze begon me te berijden als een volleerd amazone.
Opeens werd er iets in mijn mond geduwd, en mijn binddoek werd afgedaan.
Ik zag nu dat ik de piemel van Ron in mijn mond had gekregen, nu had ik er altijd al een keer van gedroomd om eens een mannelijk lid in mijn mond te hebben, dus ik begon hem te pijpen.

Word vervolgd


Aantal keer bekeken: 11519
Waardering: 4.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online