Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn 4 geesten verhalen !.

U leest om dit moment het verhaal mijn 4 geesten verhalen ! gepost door Ditte. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Ditte
Gepost op: 2011-7-24

Verhaal:

mijn 4 geesten verhalen !
1.Ik was eens gewoon aan het slapen bij mijn mama. Ik werd wakker midden in de nacht dus stipt 12 uur . Ik zag een witte dame voor de deur ik kon niet weg lopen dus kroop ik onder het deken .5 minuten later keek ik terug ze stond er nog ik maakte mijn mama wakker en ze verdween.2Mijn mama had een goede vriendin en ze bleef waak slapen ze geloofde alle 2 in geesten net als ik.Toen mijn mama nog een kast in haar kamer had zag ze op een nacht een meisje op haar kast met lang blond haar ze zat er gewoon wat te zitten . Mijn mama wouw een goed kijken en ze verdween.3 Mijn mama was 18 toen haar papa zelfmoord pleegde . Hij was een slechte man ,toen mijn mama haar mama weg wouw bij hem wouw hij niet meer leven hij hing een touw aan de trap en sprong ze waren te laat om hem nog te redden ik heb hem nooit gekend .Maar mijn mama was niet van hem af .Ze voelde hem nog steeds . Ze wist wanneer hij er was ze voelden dan een rilling , en als ze over hem praten voelden ze een koude wint . die goede vriendin waar ik jullie heb over verteld die voelde hem ook ze zie 'je moet hem vergeven dan kan hij door naar de plek waar hij moest zijn ' dat deed mijn mama en hij kwam nooit meer terug .4 Mijn mama en haar vriendin Wendy bleef slapen waren in het water bed van mijn mama aan het discussiëren over geesten en op een gegeven moment voelde ze alle twee dat er een grote wint vlaag rond hun bed vloog . En weet je wat dat eigelijk was, het waren geesten !!!!!


dit is allemaal echt gebeurt ik en mama en Wendy die vriendin geloven in geesten dit is niet verzonnen jullie moeten mij geloven
dit is geschreven op 23/7/2011

Aantal keer bekeken: 4605
Waardering: 5.96 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online