Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn aller eerste keer.

U leest om dit moment het verhaal mijn aller eerste keer gepost door lisvanhis. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: lisvanhis
Gepost op: 2009-3-15

Verhaal:

mijn aller eerste keer
We kende elkaar al een tijdje van het werk, maar nooit aan gedacht dat het meer kon worden tussen ons. ik was net 18 en hij 22.

Vaak had ik er al over nagedacht hoe het zou zijn om iemand in me te voelen. Regelmatig fantaserend over hoe het zou zijn, iemand op me te hebben liggen.

We hadden samen afgesproken in de stad, gewoon om te kijken of het ook buiten het werk klikte tussen ons. Toen ik hem weer zag, sloeg mijn hart een slag over en werd ik op slag verliefd op hem. Na een uurtje in de stad gelopen te hebben, merkte ik aan mezelf dat ik al behoorlijk nat begon te worden door zijn zachte aanrakingen, en door de stoute dingen die hij in mijn oor fluisterde. Heel voorzichtig, zodat niemand iets zou zijn, liet ik mijn hand even bij hem naar beneden glijden. Ik merkte dat ook hij al behoorlijk geil begon te worden. Omdat hij hier niet verder wilde, vroeg hij mij of ik met hem naar zijn huis wilde. Iets wat ik niet kon weigeren.

10 minuten later zaten we in de auto op weg naar zijn huis. Tijdens de rit kon ik me nog maar nauwelijks inhouden, maar omdat het te druk was op de weg deed ik nog even niets bij hem. In plaats daarvan liet ik mijn hand in mijn eigen broek glijden. Bij hem thuis aangekomen, gingen we snel naar binnen. Ik deed zijn riem af en trok zijn broek naar beneden. Door zijn boxer heen, zag ik al een behoorlijke bobbel zitten. Mijn hand glee zijn boxer in, en ik streelde hem zachtjes over zijn ballen heen. Een kreun van genot kon hij niet onderdrukken. Hij tilde me op, en bracht me naar boven. Naar de slaapkamer dacht ik, maar het bleek de badkamer te zijn. We lieten het bad vollopen en gingen er samen inzitten. Ik liet me onderuitglijden, zodat hij vrij spel had. Ik voelde een vinger bij me naar binnen glijden, en ik kreunde zachtjes. Met zijn andere hand pakte hij mijn klitje tussen 2 vingers vast en begon deze zachtjes te masseren. Een tweede en derde vinger gleden bij me naar binnen en hij begon mijn klitje steeds harder te strelen. Ik hield het bijna niet meer van genot, toen hij stopte. Ik begreep de hint, en pakte zijn paal vast. Ik begon hem zachtjes af te trekken en met mijn vrije hand kneep ik zachtjes in zijn ballen. Hij kreunde zachtjes als teken dat het lekker was.
Ik trok steeds iets harder en merkte aan zijn ademhaling dat het niet lang meer kon duren. Ik gaf alles wat ik had, en al kwam hij luid kreunend klaar.

Hij tilde me uit het bad, op weg naar zijn slaapkamer. Ik was best wel zenuwachtig, want ik had nog nooit iets met een jongen gedaan. Hij had al eerder een vriendin gehad en daarmee zijn eerste keer beleefd.
Ik werd op het bed neergelegd. Hij duwde mijn benen zachtjes uit elkaar. Ik voelde iets warms tussen mijn benen en ik besefte dat dit zijn tong was. Hij likte mijn lipjes en liet zijn tong soms even bij me naar binnen gaan. Hij zoog zachtjes op mijn klitje. Hij wisselde het tempo af, hard, zacht, hard, zacht, waardoor er een heerlijk gevoel door mijn onderbuik ging. Ondertussen liet hij weer 3 vingers diep bij me naar binnen glijden. Door zijn vingers te buigen, zat hij precies op de goede plaats. Met zijn tong bleef hij mijn klitje stimuleren, en met zijn vingers had hij mij g-spot gevonden. Die dubbele stimulatie was heerlijk en het duurde dan ook niet lang voor ik luid kreunend en spuiten klaarkwam. Mijn hele lichaam schokte van het orgasme en het leek een eeuwigheid te duren.

Nadat ik was bijgekomen pakte ik zijn inmiddels weer stijf geworden pik vast en begon er aan te zuigen. Ik draaide met mijn tong rondjes om zijn eikel en streelde met mijn hand zijn ballen. Ik pakte een van zijn ballen in mijn mond en zoog er zachtjes op. Weer kreunde hij van genot.
Hij vroeg me te stoppen, en vroeg aan me of hij in me mocht. Ik wist dat ik er klaar voor was, en vroeg hem in me te komen.
Hij duwde het topje van zijn eikel tussen me lipjes. Voorzichtig duwde hij zijn paal iets verder naar binnen. Stukje voor stukje. Vrij makkelijk ging hij door mijn maagdenvlies heen, omdat deze al was opgerekt door mijn dildo. Korte tijd later zat hij tot aan zijn ballen in me en begon hij zachtjes te stoten. Ik hield het niet meer en had mijn tweede orgasme. Even stopte hij met stoten, om daarna nog harder in me te komen.

Ik vroeg hem even te stoppen, en draaide hem op zijn rug. Ik ging op hem zitten, zodat hij nog dieper in me kwam. Ik liet me een paar keer op hem vallen. Hij was ondertussen mijn klitje aan het strelen, en ik merkte al dat het niet lang meer kon duren voordat ik voor de derde keer klaar ging komen. Na hem nog twee keer diep in me gehad te hebben kwam ik voor de derde keer heerlijk klaar. Door het samenknijpen van mijn kutje tijdens het orgasme hield ook hij het niet meer. Hij spoot me kutje helemaal vol.

In elkaars armen lagen we bij te komen en daarna ben ik naar huis gegaan. Vaak hebben we het er nog over gehad en we hebben het ook vaak over gedaan. Het was voor mij een ontmaagding om nooit meer te vergeten.

Aantal keer bekeken: 12443
Waardering: 6.65 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online