Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn beste vriendin...

U leest om dit moment het verhaal mijn beste vriendin.. gepost door BFF. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: BFF
Gepost op: 2010-6-27

Verhaal:

mijn beste vriendin..
Hoi! ik ben Sanne en ik ben 21 jaar. Mijn vriendin ook.
Dit verhaal is waargebeurd. Het gebeurde ongeveer anderhalf jaar geleden. Ik en mijn beste vriendin hadden afgesproken samen naar de stad te gaan. Ik belde bij haar aan, en haar moeder deed open. moeder: 'Hoi! ik roep **** even'. ik: 'Dank u'. Toen **** naar beneden kwam pakte ze haar fiets en reden we samen weg. Toen we aankwamen parkeerde we onze fietsen en slofte een beetje door de stad. Winkel in winkel uit en al dat soort dingen. We hadden allebei $100 mee, en dat was binnen no time op. Toen zagen we nog een laatste kleding winkel, en de etalage kleding zag er erg leuk uit. We liepen naar binnen en zagen gelijk al een heel leuk T-shirtje. Voor de lol gingen we hem passen, samen gingen we in een kleedhokje en deden onze shirts uit. Nu stonden we allebei in onze BH. Even dacht ik dat ze naar mijn borsten keek. Snel deed ik het shirt over mijn hoofd heen. En? hoe staat het? Vriendin: Super! Maar alles staat jou goed! Ik bloosde een beetje en voelde mijn maag samen trekken. Toen deed ik het shirt weer uit, en zonder dat ik het wist pakte mijn vriendin mijn borsten vast. Even schrok ik en keek haar verbaasd aan, gelijk kreeg ik een tongzoen. Zonder er bij na te denken deed ik ook haar shirt, bh uit en begon haar borsten te masseren. Ze kuste me steeds lager toen likte ze mijn borsten, toen mijn navel, en in een beweging waren ook mijn broekje en string uit. Ze ging met haar tong over mijn clitje. Ik voelde een siddering door mijn lichaam. Daarna stak ze een vinger in mijn kutje en sopte, toen werden het 2 vingers en daarna zelfs 3. Ik hijgde zachtjes want niemand in de winkel mocht ons horen. Toen draaide ze me om en ging met haar vinger over mijn sterretje. Ik hing wat naar voren zodat ze er beter bij kon. Daarna voelde ik dat haar tong over mijn sterretje ging. Dit voelde super! Ik hielt nog net een kreun binnen. Daarna draaide ik me om en kleedde haar ook helemaal uit, en begon haar borsten te likken, ik hielt me niet in en ging gelijk naar haar kutje. ik likte en zoog alsof mijn leven er vanaf hing. Heerlijk vond ze het. daarna begon ik haar sterretje te likken, en stak ook een paar vingers in haar kut. Ik voelde haar liezen samen trekken, ze ging klaar komen! Snel draaide ik haar om en zette mijn mond tegen haar kut, ze kwam klaar! In mijn mond! Heerlijk vond ik het, ik slikte alles op. Opeens hoorde we een stem door de winkel galmen. 'Dames en heren zouden jullie zo vriendelijk willen zijn de winkel te verlaten, we gaan sluiten!' snel kleedde we ons aan en reden naar huis.

Seks hebben we nog vaak bij elkaar thuis, we leren steeds nieuwe trucjes.

Aantal keer bekeken: 19044
Waardering: 7.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online