Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn droom.

U leest om dit moment het verhaal mijn droom gepost door Jacob Jonker. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Jacob Jonker
Gepost op: 2006-11-27

Verhaal:

mijn droom
Mijn droom

Voor de zaak moest ik naar Zuid Holland. Met jouw had ik een afspraak gemaakt dat ik even langs zou komen. Nu je een vriend hebt is ons contact louter vriendschappelijk. Ik was wel nieuwsgierig naar je vriend en naar zijn vrouw. Die wist niets van jullie relatie. Het ging tussen die twee niet zo goed en ik vroeg je hoe ze er uit zag. Als je langs komt zal ik haar uitnodigen voor de koffie zodat je ze kunt zien.

Op een zeer goede dag reisde ik af naar het westen van het land. Ik had met jou een afspraakgemaakt dat ik na de vergadering bij je langs kwam. Tegen vijf uur belde ik bij je aan. Na een dikke knuffel gingen we naar binnen en daar zat ze. In een jurkje bij jou op de bank. Ik stelde mij voor en zij ook. Ik ging naast haar zitten. Volgens mij voelde zij zich niet echt op haar gemak naast mij. Ik begon een leuk gesprekje met haar. Of ze getrouwd was, of ze kinderen had, of ze jouw vriendin was en of ze gelukkig was. Dit laatste leverde een leuke discussie op. We raakten flink aan de praat en jij voelde je wat buitengesloten. Ze praatte steeds opener en ik ging daar aardig in mee. Ze raakte op een gegeven moment toch wel een beetje geëmotioneerd Ik legde een hand over haar schouders en kwam wat dichter tegen haar aan zitten. Eerst schrok ze hier wat van maar ze bleef toch zitten. Ik was vol begrip over wat ze allemaal vertelde. Streelde haar door het haar en knipoogde met jou zo van deze meid zal ik eens even versieren. Jij lachte zo van veel succes maar dat lukt jou toch niet.
Zo zaten wij dus op die bank. Met mijn vrije arm pakte ik haar gezicht en liet die naar mij kijken. Ik zag dat ze door het geëmotioneerd spreken traantjes in haar ooghoeken had staan. Voorzichtig ging ik met mijn hoofd naar beneden. Ik kuste haar op haar ogen en droogde de tranen op. Ik kreeg niet de reactie die ik had verwacht en brutaal ging ik verder. Ik zocht haar mond op en begon haar te kussen. Hier schrok ze wel heel erg van. Dit had ze niet verwacht. Verschrikt keek ze naar jou. Jij zei geniet er maar van en je gaat de kamer uit.
Ik kus haar weer en zij reageert nog niet heel erg overtuigend. Ze zegt dat ze bang is en ik vraag waarvoor. Het is al heel lang geleden dat ik dit heb gedaan. Ik weet niet ik kan niet ik durf niet zegt ze tegen mij. Laat het maar aan mij over ik zal je wel helpen om te genieten met dat waar we nu mee bezig zijn. Vertrouw op mij en als je het niet leuk vindt moet je stop zeggen.
Ze gaat met deze regeling akkoord Ik kus je weer. Langzaam ontdooit ze een beetje. Ik laat voorzichtig mijn tong in haar mond gaan. Eerst krijg ik geen reactie maar na een tijdje voel ik haar tong met die van mij gaan spelen. Ik ga wat verzitten zodat we elkaar wat makkelijker in de ogen kunnen zien. Ik begin haar armen te strelen en voel een siddering door haar heen gaan. Hierdoor wat aangemoedigd ga ik verder. Ik streel haar hals haar schouders en ga over haar rug naar beneden en haar zijkanten weer omhoog. Ik volg de lijn van haar T shirt. Het heeft een nogal lage halslijn en ka duidelijk de aanzetten van haar borsten voelen. Ze laat dit allemaal toe. Ik ga weer via haar hals over haar rug naar beneden. Ik zoek naar de onderkant van haar T-shirt. Zodra ik deze uit haar broek heb gewerkt ga ik onder haar T shirt verder met het ontdekken van haar lichaam. Ik krijg reactie van uit haar lichaam. Ze begint wat zwaarder te ademen. Ik vraag haar of ze het nog lekker vindt. Dit heb ik al heel lang niet meer meegemaakt. Ik heb heel wat gemist. Zegt ze. Ik ga gewoon door met mijn handen onder haar shirt. Ik kom bij haar sluiting van haar BH en ga door naar haar schouders. Met mijn andere arm streel ik haar nek. Langzaam laat ik mijn hand weer naar beneden gaan en langs de boord van haar broek ga ik naar voren. Ik speel even met haar navel ga kriebelend wat naar boven. Ze reageert niet. Ik ga verder en kom uit aan de onderkant van haar BH. Lang de onderkant ga ik weer naar achter en maak de sluiting van haar BH los. Ik hoor nog steeds geen ontkenning en ga brutaal verder. Ik ga met mijn hand weer terug naar voren en ga onder haar BH door naar boven. Haar borsten zijn warm en ik ga verder. Haar tepels zijn hard en steken naar voren. Ik begin ze langzaam te verwennen. Met mijn andere hand pak ik de andere borst. Ik begin aan haar tepels te trekkeen en te draaien. Ik voel ze nog harder worden. Een lange zucht ontsnapt aan haar mond.
Ik trek haar T shirt uit en dan!? Onder haar T-shirt zit een BH ver uit het jaar 0. Geen model maar er onderdoor priemt een van haar tepels dat maakt het toch weer heel erg sexy Ik verwijder snel haar BH en daar zit ze voor me. Twee mooie parmantige borsten met twee loei harde tepels. Als twee magneten trekken ze mij weer aan en al die tijd sta jij stiekem te kijken bij de deur. Mijn mond speelt met haar borsten en tepels.
Toch laat ik ze even los en ga met mijn mond de rest van haar lichaam ontdekken. Via allerlei kronkels kom ik uit bij haar navel en de boord van haar broek. Ik maak de riem en de rits los. Een van mijn handen gaat onderzoeken wat net is open gelegd. Over haar slipje gaat mijn hand naar beneden. Als vanzelf doet ze haar benen uit elkaar om mij toe telaten bij haar heuvel en haar grotje. Onderzoekend gaat mijn hand verder. Ze begint te draaien met haar heupen en het kreunen wordt ook steeds heftiger. Ik leg haar op de bank en doe haar broek uit. De aanblik van haar slip is een afknapper. Van jou ben ik mooie zachte goed afgewerkte onderkleding gewend. Dit spul ligt nog niet bij mijn moeder in de kast. Totnogtoe heeft zij mij nog niet aangeraakt. Ik raak ook behoorlijk opgewonden en trek mijn shirt en broek uit. Mijn handen gaan verkenend over haar benen en langs haar heuvel. Die is anders dan die van jou. Veel haar en dat ben ik van jou niet gewend. Een kleine misrekening om er van uit te gaan dat alles er zo uitziet als bij jou.
Toch ga ik verder en begin haar klitje te strelen. Het vocht begint al te lopen en ik verzoek haar te blijven liggen zodat ik even en handdoek op kan halen. Ik loop naar jou toe en vraag om een handdoek en een schaar. Verschrikt vraag je wat ik ga doen. Ik vertel je dat ik wat haar ga weg knippen. Dat kun je toch niet doen zeg je maar ik zet toch door. Haar man moet toch weten dat ze is vreemd gegaan? Gewapend met een handdoek en een schaar ga ik weer naar haar toe. Ik leg de handdoek op de bank en begin haar kutje te vingeren. Binnen No time is die zo nat als een druipsteen grotje. Ze rijdt heftig tegen mijn handen op. Ik vertel haar dat ik haar haar wat korter ga maken en haar daarna met mijn mond ga verwennen. Ik vraag of ze dat al eerder heeft meegemaakt Nee ik vond dat nooit goed zei ze. Ik zal je verwennen. Blijf zo liggen. Ik begon haar haar te verwijderen. Ik knipte zoveel als mogelijk weg en er bleef alleen wat stoppeltjes staan. Dat lijkt veel beter zei ik en knielde neer tussen je benen en begon je met mijn tong te verwennen. Eerst om je lekkere plekjes. Je werd steeds geiler en geiler. Langzaam overwon ze haar zelf en begon mijn paal, die reeds lange tijd loei hard zat opgesloten in mijn slip, te ontdekken. Mijn tong begon haar grote lippen te bewerken. Toen ik haar klitje begon te verwennen duurde het niet lang of ze kwam sidderend klaar. Ik trok mijn slip uit zette haar recht op ging tussen haar benen zitten en zetten mijn paal tegen haar lipjes. Als een magneet gleed ze naar beneden over mijn paal heen. In een keer zat ik helemaal in haar. Ik liet haar eerst maar even wennen. Toen heb ik hem er weer een eind uitgehaald en met kleine schokjes langzaam in en uit haar kutje gegaan. Ze begon weer ongecontroleerd te bewegen en te ademen. Ik verhoogde mijn tempo. OOOOOoooooooooooooooh riep ze wat lekker en net toen ik mijn laatste keer diep in haar wou gaan ging…

De wekker


Aantal keer bekeken: 8159
Waardering: 6.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online