Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn eerste trio.

U leest om dit moment het verhaal mijn eerste trio gepost door Lianne . Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Lianne
Gepost op: 2011-6-11

Verhaal:

mijn eerste trio
Ik ben Lianne, en ik heb vorig jaar een onvergetelijk geil avontuur beleefd. Mijn eerste triootje, met nog wel mijn beide buurmannen. Henk en Erik is hun naam en ze wonen samen. Iedereen wist dat ze een homostel waren, maar ik weet inmiddels dat ze ook in zijn voor geile spelletjes met af en toe een vrouw. En ik was de gelukkige die dat mee heeft gemaakt! Ze woonden ( ze zijn niet zo lang geleden helaas verhuisd) sinds vijf jaar bij mij in de straat en er was meteen een klik tussen ons. Het zijn twee sportieve leuke vrienden, die van gezelligheid en een geintje houden. Het duurde niet lang of we liepen de deur bij elkaar plat. Twee keer per week ging ik met ze naar het fitnesscentrum, want waarom zou je niet carpoolen als je toch naar de zelfde bestemmingen gaat. Toen ik mijn vriend de bons gaf, een impotente saaikees,had ik het best wel moeilijk. Henk en Erik hebben mij toen getroost en opgevangen. Ik heb vaak bij ze gegeten of zij bij mij en we hebben regelmatig tot diep in de kleine uurtjes met elkaar flessen wijn leeg zitten tetteren.
Op een bepaald moment wordt je zo vertrouwd met elkaar dat je daardoor ook openhartiger wordt. Zo kwamen we ook over seks te praten. Dat twee homo's het in hun kont doen wist ik natuurlijk wel, maar hoe, om de beurt, de een misschien meer manlijk en de ander vrouwelijk, daar was ik wel nieuwsgierig naar. Ze vertelden me openhartig wat ze met elkaar deden en ik zal eerlijk zijn, het wond me best wel op. Ik kijk af en toe porno, maar na die gesprekken heb ik een keer een homoporno van hen geleend gehuurd en ik vond het meer dan geil.
Erik en Henk merkten aan mij, dat ik steeds nieuwsgieriger werd, maar je vraagt natuurlijk niet of je een keer mag kijken hoe ze het doen. Op een gegeven moment vroegen ze of ik het zelf weleens anaal had gedaan.? Ik kreeg een kleur en antwoordde nerveus, dat ik er wel nieuwsgierig naar was, maar dat ik nooit verder ben gekomen dan spelen met een dildo. ‘Kees, mijn oude vriend, was echt van recht op en neer en dan meteen in slaap vallen. Nu, ja, dat ligt achter me.
Nadat ze me zo goed hadden opgevangen, vroeg ik op een zaterdagavond terwijl ik bij ze at, aan ze of ik een keer iets terug kon doen. Ze waren zo lief en behulpzaam geweest toen ik in de shit zat. Ze keken elkaar lachend aan en toen zei Erik. ‘Lieve Lianne, zullen we een keer een triootje met je doen, jij bent zo nieuwsgierig. Volgens mij heb je daar wel zin in.’
Ik kreeg een kleur, ze hadden kennelijk aan mij gezien dat ik daar wel eens over gedroomd had. ‘Maar jullie zijn toch homo?’ zei ik. ‘Absoluut, zei Henk , maar van een leuke nieuwsgierige buurvrouw wiens kontje nog ontmaagd moet worden, raken wij ook opgewonden. Mijn tepels priemden vooruit, er ging een vreselijke geile scheut dor mijn onderlijf, en ik was op slag bloednerveus.
Ik begon een beetje nerveus te stotteren en de lieve schatten pakten allebei een hand van me vast om me gerust te stellen. Het leek hun een leuk idee, en ze wilden me gewoon wel eens op een andere manier verwennen. Mijn kut werd nat van opwinding. ‘Laten we er een leuk feestje van maken zei Henk en hij legde zijn hand op mijn dijbeen. Erik deed hetzelfde en ik was om.

Omdat ik bloednerveus was namen ze allebei de leiding. Erik stelde voor om ons uit te kleden, en de lieve schatten hielpen mij daarbij. Even later waren we naakt en zaten we met zijn drieën op de bank. ‘Wauw, zo naakt waren het helemaal stukken. Strak lijf allebei een wasbordje en allebei een hele mooie lul. Die van Erik wat korter en dikker, maar nog steeds en joekel en die van Henk lekker groot en heerlijk geaderd. Mijn kut droop aan alle kanten en ik was helemaal om . ‘Tast toe meid’ zei Erik en ze zaten naast elkaar op de bank verwachtingsvol naar mij te kijken. Twee heerlijke stijve lullen. Ik pakte ze een beetje verlegen vast en begon ze zachtjes af te trekken. Mijn verlegenheid was snel voorbij. Wat waren ze lekker nat en wat proefden ze lekker zilt! Ik heb nog nooit zo geil gepijpt. De jongens moedigden me aan en tongden heerlijk geil met elkaar terwijl ik ze op mijn knieën gezeten onder handen nam. Ik was zo gretig dat Erik me even later tegenhield. ‘Rustig aan schat, we hebben de hele nacht en we moeten nog voorbereidingen treffen.’
Ik keek hem vragend aan? ‘We nemen eerst een blauw wonderpilletje en dan gaan we samen in bad. Wij gaan samen eerst jouw kontje spoelen. Ze hadden me op al mijn nieuwsgierige vragen over anale seks al eens geantwoord, dat anaal lekker was, maar dat je de boel natuurlijk ook goed schoon moet maken. De beide vrienden namen allebei een halve Viagra en ik kreeg er ook een. (Na een half uurtje voelden mijn kutlipjes heerlijk opgezwollen) Daarna gingen we naar boven. ‘maak je geen zorgen zei Erik. Wij zorgen goed voor jou, geef je maar over.’

Het waren echte levensgenieters. Zij hadden van een van de grote slaapkamers een super de luxe badkamer gemaakt compleet met Jacuzzi en Turkse sauna. Ik gaf me heerlijk over aan hun instructies en ik voelde me helemaal op mijn gemak.
Ik kreeg een inwendige douchekop in mijn kont en na een paar keer het binnen houden en spoelen, was mijn kontje heerlijk schoon en geurde lekker naar rozenwater (het klinkt misschien een beetje vreemd, maar hygiëne is natuurlijk belangrijk)
Nadat we alle drie voorbereid waren, gingen we naar de slaapkamer. ‘Wauw! Ik was nog nooit boven geweest. Maar zo’n mooie sfeervolle slaapkamer heb ik nog nooit eerder gezien. Ze hadden een mooi groot rond bed in het midden staan, met een satijn glimmend laken er op.

‘Ben je er klaar voor? Vroeg Erik bemoedigend aan me. I was er meer dan klaar voor. Wat was ik geil. Mijn beide buurmannen ook, want de Viagra bezorgde hen allebei een superstijve lul.
Ik gaf wel toe dat ik nerveus was en , zei dat ik bang was dat ik een lul nooit naar binnen in mijn kont zou kunnen krijgen ( de dildo die ik thuis ooit had gebruikt was veel dunner)
Henk zei dat het een kwestie van ontspannen was en flink smeren met glijmiddel, dan was er niks aan de hand. De lieve schat deed het eerst voor. Ik mocht toekijken hoe hij zijn enorme lul langzaam bij Erik naar binnen schoof. Het wond de beide vrienden zichtbaar op dat ik zo nieuwsgierig toekeek. Ik speelde met mijn clit die droop van het geil terwijl Henk soepel in Erik heen en weer gleed.
Ik legde mijn hand op de ballen van Henk - o wat was dit geil - en niet veel later kwam hij heerlijk klaar.
Toen was het mijn beurt.
Ik zat op mijn knieën voorover op het bed en Erik ging achter me zitten en smeerde mijn sterretje in. Even later voelde ik zijn eikel duwen. ‘Ontspan. Ontspan! zeiden ze allebei tegen me, en het lukte. Ik kreunde even van pijn toen de eikel van Erik mijn kringspier voorbij was. Hij duwde zachtjes door en even later gleed hij helemaal en soepel naar binnen tot aan de wortel. ‘Ohh wat was dit geil.’ Henk keek blij en tevreden toen hij zag hoe Erik mij in mijn kont ontmaagde. Erik voerde langzaam het tempo op, ik voelde zijn ballen tegen me aanklotsen en hij zei heerlijke geile dingen tegen me en niet veel later voelde ik zijn zaad in mijn kont spuiten. Ik vingerde mezelf driftig en ik kwam oorverdovend klaar.
Beide vrienden feliciteerden me en kwamen tegen me aanliggen. Het werd een onvergetelijke geile nacht. Ze hebben mij gesandwicht, Maar Erik en Henk zijn ook gesandwicht! Ik pijpte om de beurt een van hen samen met de ander. Heel bijzonder! Ik werd geneukt terwijl ik de ander pijpte. Het was een grenzeloze geile nacht. Met dank aan Viagra .Ik heb zeker vier dagen spierpijn gehad en mijn kont voelde heerlijk beurs. Twee dagen later kwamen ze een bakkie doen en gaven me bij wijze van grap een certificaat in de sterretjeskunde met hun namen er onder als van de examencommissie.
Nadien hebben we het nog een keer gedaan. Maar helaas, ze zijn verhuisd naar Frankrijk. Ik mis ze zo, maar misschien ga ik van de zomer een weekje logeren. Maar dat is mijn geheim, waar mijn nieuwe vriend niets van hoeft te weten ;-). Maar die voelt zich gelukkig ook thuis in mijn sterretje
Wat een ervaring hè? Zo bijzonder.


Aantal keer bekeken: 33761
Waardering: 7.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online