Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn examen.

U leest om dit moment het verhaal mijn examen gepost door ed. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ed
Gepost op: 2006-1-30

Verhaal:

mijn examen


Ik ben een studente psychologie en sexuologie. Wat ik gisteren meegemaakt heb wil ik gewoon met de hele wereld delen. Ik had examen sexuologie. Bij een vrouw die er best wel mag wezen, maar daar ben ik niet echt in geïnteresseerd. Ik laat mijn vrouwelijkheid liever vullen door een stevige penis. Althans dat dacht ik. Ze stelde mij om te beginnen een aantal algemene vraagjes, waar ik direct op kon antwoorden. Maar toen vroeg ze iets wat echt niet in de curcus stond. 'Als een vrouw een orgasme krijgt, wat zijn de verschillende reacties dan?' Ik slikte even en zei toen dat ik dat waarschijnlijk niet geleerd had. Glimlachend stond ze op en liep naar de deur, lichtjes draaiend met haar kontje. Ze liet haar assistent binnenkomen, de jongen waar ieder meisje op de unief geil van liep en sloot toen de deur. Toen kwam ze naar me toen en vroeg me recht te staan. Ik deed maar wat ze vroeg, want ik wilde echt wel mijn punten halen. 'Nu mag je op de tafel gaan liggen.' Ik keek haar verbaasd aan, maar toen zag ik haar met haar potlood over haar dijen strelen en ik wist dat ik dit ook wel zag zitten. Languit ging ik op de tafel liggen. De assistent (man, wat is ie sexy) begon me langzaam uit te kleden. Ik sloot m'n ogen, wist echt niet of het een droom was of werkelijkheid. Daar lag ik naakt op de tafel, mijn benen lichtjes gespreid, mijn tepels al stijf. Mijn prof kwam tussen mijn benen staan en begon mijn zachtjes te strelen. Mijn prof nog wel! Zachtjes duwde ze haar fijne potlood bij me naar binnen. Ik kreunde even, help, ik werd geiler met de minuut. Toen begon ze zichzelf te strelen en gaf een teken naar haar assistent. Tegen mij zei ze 'Laten we even kijken hoe jij reageert.' De assistent had zich ondertussen uitgekleed en begon me nu heftig tussen mijn benen te likken. Ik kreunde luid en wilde hem in me, maar hij wachte nog even en duwde 3 vingers bij me naar binnen. Ik slaakte een kort gilletje en dat was duidelijk een teken dat hij in me moest. Ik was druipnat. Hij stootte hard in me, telkens opnnieuw zijn heupen opheffend en daarna hard in mijn doornatte kutje duwend. Ik begon geil te kreunen en duwde mijn hand tussen ons in om mijn klitje te kunnen bewerken. Hij kwam eerder klaar dan mij, ging uit me en likte me beter dan ik ooit gehad had. Ik heb nog nooit zo gegild als toen. En als ze me nu zo'n vraag stellen, weet ik hoe ik moet antwoorden, want ik ben nog zo'n 5 keer klaargekomen.



Aantal keer bekeken: 11947
Waardering: 5.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online