Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn geile beste vriendin.

U leest om dit moment het verhaal mijn geile beste vriendin gepost door Sarah. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Sarah
Gepost op: 2009-7-23

Verhaal:

mijn geile beste vriendin
hoi ik ben Sarah (19 jaar). mijn beste vriendin Anke belde me op een dag op "hoi," zei ze "ik heb een auto gekregen! wat dacht je? zin om een ritje te maken?" "klinkt cool" zei ik "waar gaan we heen?" ik hoorde ze denken " laten we naar een cuuroord gaan. ik weet een leuk liggen. het is ongeveer een uur hier vandaan. goed?" zei ze. "oké!" antwoord ik haar waarop zij zei: "en we kunnen ginder in een hotelletje slapen en sanderdaags terug komen! goed?" "heb je even? ik ga het vragen aan mijn ouders" zei ik. even later nam ik de telefoon terug in mijn handen en zei : "het is cool! het mag van mijn ouders! ze zeggen dat ik ook wel eens mag relaxen!" aan de andere kant hoor ik Anke lachen. "goed" zegt ze "ik kom je gelijk halen!" "is goed" antwoord ik haar. ik neem snel mijn handtas en stop er een paar dingen in : een sexy rode bh en stringetje, een zwarte bh en een zwarte string, 2 inlegkruisjes en een beetje geld. ik neem voor de zekerheid ook nog een flesje water mee en een koekje. ik hoor een klaksong en weet dat het ANke is. ik sprint naar buiten en stap in. "leuke auto!" zeg ik haar als we de oprit afrijden" echt een grave auto!" ik pruts aan een paar snufjes en Anke zegt lachend : "dankje, dat mag ook wel voor de prijs!" we lachen allebei. het uurtje is snel gepaseerd en we komen aan in het kuuroord. we bestellen eerst een tweepersonen sauna. in de kleedkamers kleden we ons uit en slaan een handdoek rond ons; In de sauna is het al lekker warm. we leggen de handdoek op de houten bank en kruipen tegen elkaar aan. "je hebt mooie borsten," zegt ANke tegen me. ik weet dat ANke lesbi is. maar dat stoort mij niet. "dankje" zeg ik. "mag ik er een aankomen?" ik knik en ze legt een hand op mijn borsten. ik voel dat mijn tepels hard worden. ze begint er in te knijpen. daarna kijkt ze me aan en zet haar lippen op de mijne. ze kust me. daarna doet ze haar lippen vn de mijne af; "wil je?" vraagt ze "ik word mega geil van je." ik lach en zeg : "oké, je hebt geluk dat je mij ook zin doet krijgen!" we lachen. ze kust me weer. en al snel glip ik met mijn tong bij haar naar binnen. al snel vinden we elkaar en ze begint met mijn tong te spelen. ze kruipt op me en steekt 2 vingers in mijn kut. ze gaat op en neer. ik kreun. "vind je het lekker?" vraagt ze "jaaah, jaaah, jaaaaaaaah" kreun ik " maar nu is het jouw beurt!" ze gaat op handen en voeten zitten en ik stop eerst twee, dan drie vingers in haar kut. ze kreunt. "kun je je hele hand? ik vind dat zo lekker!" vraagt ze. ik doe dat en zeg "met alle plezier!" ik ga sneller op en neer. "oh ooh jhaaaaaaaaaaa!" kreunt ze "jaaah jaaaaaaaaaaah jaaaaaaaaaah! oh oh oh oooooooh!" even later zegt ze : "wil je ook mijn hele hand?" ik knik, kus haar en ga op handen en voeten zitten. ze blij-ft niet bi de pakken zitten en steekt haar hele hand in mijn kut. ik kreun er op los. ze heeft een zalig tempo! "wil je naar het bubbelbad?" vraagt ze termijl ze nog steeds met haar hand in mijn kut "is goed" zeg ik nog steeds genietend van haar hand in mijn kutje. ik kom als eerste klaar en met een luide kreun spuit ik alles in haar mond. met volle teugen likt ze het op. "wacht nog even!" zeg ik tegen haar. "eerst moet jij klaar komen!" ik kus haar en proef mezelf! heerlijk. ze geeft me een grote nep penis. "stop die lekker diep in me en ga zo snel als je kan oop en neer!" zegt ze. ik doe dat en ga snel op en neer. ze zegt dat ze klaar komt en spuit men mond helemal vol. we gaan nu naar het bubbelbad. we zien dat er enkele mensen inzitten dus bestellen we een privébad. Anke gaat er als eerste inzitten. ik zet me op haar schoot. we kussen nog een tijdje. "moeten we zeker nog eens doen!" zeg ik. we zitten met onze ogen toe nog na te genieten. "Juaa!" zegt ze " je hebt een heerlijk kutje en je kan het heerlijk doen!"

Aantal keer bekeken: 19189
Waardering: 6.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online