Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn hete moeder .

U leest om dit moment het verhaal mijn hete moeder gepost door jasper. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: jasper
Gepost op: 2007-11-15

Verhaal:

mijn hete moeder
Mijn hete moeder.
Ik ben nu 14 jaar en het begon zo’n een week geleden.
Ik ging op de computer en zag een briefje naast het scherm liggen, ik keek wat erop stond en zag een site naam met de naam van mijn moeder.
Ik hechte er niet veel belang aan tot mijn moeder de kamer binnen kwam en snel het briefje wegnam.
Toen ze naar beneden ging typte ik uit nieuwschierigheid toch de site in.
Plots verscheen er een sexsite op mijn scherm,ik dacht dat ik een typefout had getypt tot ik een foto van mijn moeder in lingerie zag staan.
Ik enterde de site en zag veel foto’s van mijn moeder.
Ik was nu geil, dus klikte ik op ‘videos’ en er kwamen filmpjes van mijn moeder dat zichzelf masturbeerde.
Opgewonden klikte ik op een filmpje en opende het.
Ik zag hoe mijn moeder genoot, ze schreeuwde het zelfs uit.
Bovenaan de site zag ik ook ‘webcam’ staan, ik klikte erop en zag dat ze off line was.
Ik hoorde mijn moeder de trap op komen dus sloot ik de pagina, ze liep haar kamer in en deed de deur op slot.
Ik ging terug op haar site en zag dat ze online was, ik klikte erop en gaf een anonieme naam in.
Er ging een scherm open en zag mijn moeder daar in hete ligerie op haar bed liggen.
Plots besefte ik dat ik het heet vond dat mijn moeder in de kamer naast mij op haar laptop haar lichaam open stelde.
Na een tijdje babbelen zei ze ‘sorry bronstige stier ik moet weg’. En toen kwam ze uit haar kamer gelopen en ging ze naar beneden.
Die nacht sliep ik bij haar omdat mijn ouders gescheiden zijn.
Ik was in slaap gavallen, tot ik wakker werd en gehijg hoorde.
Ik bleef stil liggen luisteren tot ik besefte dat mijn moeder haar aan het vingeren was.
Toen ik s’morgens opstond was mijn moeder al beneden, ik deed het laken weg en zag een hele natte plek van haar vagina.
Ik had vandaag een vrije dag en ging dus maar ontbijten.
Beneden liep mijn moeder rond in een kort rokje met hoge hakken en ik kon erdoor zien dat ze een string aanhad.
Na het ontbijt ging ik op haar site.
Na veel foto’s van haar te zien hoorde ik mijn gsm gaan in mijn kamer, ik liep erheen en nam op.
Toen ik aflegde liep ik vlug terug naar mijn pc.
Maar toen ik daar kwam zag ik dat mijn moeder daar zat met grote ogen naar het scherm te kijken, ik had haar site open laten staan.
Mijn moeder keek me aan maar zei niets.
Wat er toen gebeurde leg ik jullie uit in mijn tweede verhaal.


Aantal keer bekeken: 26583
Waardering: 6.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online