Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn moeder.

U leest om dit moment het verhaal mijn moeder gepost door peter. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: peter
Gepost op: 2006-4-11

Verhaal:

mijn moeder
Mijn moeder was mijn droom nu is het werkelijkheid

Vrijdagavond buiten was het koud, binnen stond de kachel aan en ik lag op de bank. Mijn moeder was nog niet thuis, maar ze kon wel iedere moment thuis komen. Aangezien ze een drukke baan had en meestal moe was als ze thuis kwam dacht ik laat ik haar eens verrassen. Ik besloot de verlichting te dimmen. Bestelde chinees want koken kan ik niet. Na het huis een beetje opgeruimd te hebben ging ik weer zitten. De bel ging dat was mijn moeder, nadat ze me een keer betrapt had op het feit dat ik zat te mastruberen had ze me plechtig beloofd voortaan eerst te bellen zodat ik even de tijd had om mijzelf weer aan te kleden en de sporen te verdoezelen. Ik deed de deur open "hoi mam, kom maar binnen". Ze hing haar jas op aan de kapstok en liep de kamer in "Lekker warm hier" zei ze nog. ik vertelde haar om te gaan zitten aan tafel en serveerde de chinees. Ik vertelde haar hoe mijn dag was gegaan en dat ik had besloten er een echte verwendag van te maken. Mijn moeder begon te stralen. Daar zat ze dan met rooie wangetjes in haar beige kleurige mantelpakje. Langzaam begon ze te eten en vertelde me over haar baaldag en dat het allemaal niet ging zoals ze zelf wilde. Toen ze klaar was ging ze zitten op de bank en ik ging tegenover haar zitten. Inmiddels had ze haar jasje uitgedaan en zat ze daar in een mooie bruine satijnen blousse. Mijn moeder heeft hele mooie borsten en ik keek er dan ook graag naar. Ze zetten de televisie aan en ik besloot koffie te gaan zetten. Vanuit de keuken zag ik dat mijn moeder zichzelf lekker op de bank had geplaatst en ontspannen televisie zat te kijken. De koffie was inmiddels klaar ik schenkte het in met daarbij 2 suikerklontjes en bracht het naar mijn moeder. Ik plaatste mezelf weer op mijn lekkere luierstoel, dezelfde stoel waar zij me ooit zag mastruberen. Soms zie ik haar nog wel eens denken aan dat moment, het lijkt wel of het beeld van mij met die harde lul in mijn hand en het zaad wat tussen mijn vingers gleed op haar netvlies staat gebrand. Ik kon dat gewoon lezen in de blik die ze me soms gaf. Mijn moeder dronk een slok van haar koffie en ik zag hoe haar lippen het randje van de mok raakte en er weer vanaf gleden. Haar lippen waren mooi rood en een beetje nat van de koffie. Ik voelde de kriebels in mijn onderbuik en ik voelde mijn pik ook een beetje harder worden. Ongemakkelijk verschoof ik me wat zodat mijn moeder niet kon zien wat er allemaal onder de gordel gebeurde. Wat was ze mooi zo half liggend op de bank de contouren van haar borsten en tepels in haar blousse. "Schat" en ik schrok en zei "Ja" kan die kachel iets lager heb het erg warm. Ik deed dat en ze besloot kot daarna te gaan douchen. Ik bleef alleen achter beneden en wachten tot mijn moeder naar beneden zou komen. Na wat zappen hoorde ik haar op de trap naar beneden komen de tussendeur ging open mijn moeder kwam de kamer ingelopen met haar halflange haar los en een ochtendjas aan. Ze keek me weer aan met die blik van wat ze maanden gelden had gezien.

Ze kwam naast me staan en zei "Ik heb je nog helemaal niet gekust vandaag lieverd." ze bukt voorover en ik keek recht in haar ochtendjaas, ik zag haar harde en vooral grote tepels ze kuste me op mijn voorhoofd. Bij het aanzicht van haar borsten voelde ik de warmte in mijn broek tot een kookpunt stijgen en ging weer iets anders zitten zodat het niet op zou vallen. Ze ging weer op de bank zitten en keek zo af en toe eens schuin naar me. Zomaar uit het niets zei ze "Weet je nog schat van 3 maanden terug, jij in die stoel", ik voelde het schaamrood op mijn wangen "Je hoeft niet rood te kleuren", ik kleurde nog meer. Ze vertelde mij dat ze best in de gaten had dat ik naar haar keek en dat ik s'avonds regelmatig door de kier van haar slaapkamer deur stond te gluren. Ik schrok en wilde nog een weer woord geven. "Ssst.." zei ze je hoeft niks te zeggen, ik heb het allemaal gezien en gehoord en ik moet je bekennen soms droom ik wel eens van je. Ik keek haar aan "Oh ja? Wat dan?" vroeg ik met een bibberende stem. Ze vertelde me dat ook zij nog wel eens de stouten schoenen aan trok en zichzelf verkende, ik hoor het haar nog zeggen verkennen had nog nooit zo'n bescheiden woord gehoord voor mastruberen of vingeren. Ze ging er wat makkelijker bijzitten haar ochtendjas viel opzij en ik zag haar lange benen met die heerlijke gespierde kuiten. "Je vindt me mooi he schatje", ik stotterde mijn antwoord "Ja" ze lachte naar me. "Ik wil je nog een keer naakt zien". Ik keek haar aan mijn ogen werden groot maar ik vond het ook spannend. "Wat bedoel je mam?", jij zo in die stoel met je broek op je knieen antwoorde ze. Wil je dat nu zei ik nog. Ze knikte. Ik deed mijn broek naar beneden in mijn onderbroek was een aardige bult zichtbaar, verder zei ze nog en ook deze liet ik zakken. Ik plaatste mijn kont weer in de stoel. Lekker vindt ik dat zei ze nog, wil je nog eens je pik beet pakken voor me? Ik zei niks en deed het gewoon daar zat ik dan met mijn stijve lul tegenover mijn bloed eigen moeder. Haar ogen glinsterde helemaal, trek er maar aan doe maar net of ik er niet ben ik luisterde en gaf geen weerwoord. Ik sloot mijn ogen en begon langzaam aan mijn harde pik te trekken. Ik begon zachtjes te kreunen van genot en wisselde het tempo af. Ik hoorde wat gemoffel maar durfde niet te kijken. Mijn moeder zei "doe je ogen eens open" Ik deed ze open en zag mijn moeder met haar benen wijd en haar voeten steunend op de salontafel.

Wat vindt je ervan zei ze, ik keek eens goed en zag haar lippen iets uit elkaar staan daarboven een dun lijntje alsof ze het net had geschoren. Ik antwoorde met een opgewonde stem "heerlijk mam" en schaamde me ook een beetje. Inmiddels was ik gestopt met het trekken aan mijn lul ze commandeerde dat ik wel verder moest gaan. Ik keek haar aan en begon weer langzaam aan mijn pik te trekken. Mijn moeder gleed met haar ene hand over haar been naar de binnenkant van haar dijen en met haar andere hand zat ze aan haar borst. Ik keek en zei tegen haar "Mam ik wil je zien vingeren als dat niet erg is" Ze knikte en gleed verder begon langzaam met 2 vingers tussen haar lipjes door te strelen. Ik zag bij iedere aanraking die ze deed daar vocht uitgesmeerd worden over haar handen en kutje. Na al dat moois zo eens aanschouwt te hebben en al spelend erachter te komen dat mijn hoogte punt bijna daar was vertelde ik haar "mam ik voel dat ik zo ga spuiten" het enige wat ze zei was sneller dan knul ik wil je zien genieten ik rukte stevig en met een explosie en een kramp in mijn ballen schoot het zaad uit mijn lul over mijn shirt op mijn hand en benen. "mmmm goedzo jonegn" ze kwam naast me zitten op de grond en roerde wat met haar vinger door mijn zaad. Ze stopte haar vinger in haar mond proefde en likte eraan. Lekker proef je schatje. Zal ik je schoonmaken, ik knikte. Wat ik had gedacht was dat ze een washandje ofzo zou gaan pakken, nee hoor ze kwam tussen me inzitten en begon met haar tong mijn sporen te wissen. Ik hoorde haar zachtjes kreunen en zag duidelijk dat ze erg lekker vond. Ik keek haar aan en soms dan keek ze mij recht in de ogen aan. Je bent nog jong schatje was wat ze zei jouw lul kan ik zo weer hard krijgen wil je dat. "Tuurlijk mam" ze pakte mijn pik likte 'm schoon nam 'm diep in haar mond en begon langzaam met haar mond op en neer te gaan, Ik was nog nooit eerder gepijpt en nu doet mijn bloed eigen moeder het, ik ging wat meer onderuit zitten zodat ze overal goed bij kon ze aaide mijn ballen en likte langs mijn staaf. Nam een bal in haar mond zoog erop ik werd gek en voelde niks anders als pure geilheid en genot. Mijn pik werd loeihard ze nam 'm steeds dieper in haar mond. Ik keek naar beneden en zag mijn moeder met haar andere hand haar kutje strelen. Ik zei mam kan je niet even gaan liggen ik wil nu wel eens weten hoe je proeft, ze glimlachde en deed wat ik zei ze liet haar ochtendjas langs haar lichaam naar benden vallen en ging liggen op de bank. Ik begon haar te likken en luisterde goed naar haar ademhaling. Langs haar schaamlipjes naar boven langs haar klit en weer terug, snelle bewegingen dan weer langzaam, terwijl ik bezig was kon ik zien hoe lekker ze het vond, haar tepels waren groot en hard en staken een aardig eindje de lucht in. Ik besloot met een hand haar borst te bestasten. DAt was al genoeg ik voelde een schok en het vocht gutste uit haar kut zo in mijn mond, een zucht en toen was er stilte ik ging even naast haar liggen, ze draaide haar hoofd. "Mmmm lekker om gelikt te worden door mijn eigen zoon" ik glunderde. "Wat zou je graag willen lieverd" vroeg ze. Ik keek haar aan wat bedoelde ze nou dacht ik nog. "Wat lijkt je lekker om met mij te doen schatje?" vroeg ze omdat ze op de eerste vraag geen antwoord had gehad. Ik dacht en trok de stouten schoenen aan met een beetje schaamte zei ik "Ik zou je dolgraag eens in je kontje willen nemen", ze keek me aan glimlachde wat en zei ik heb dat nooit eerder gedaan schatje. Maar voor jouw maak ik een uitzondering melde ze er gelijk achteraan.

Ze vertelde me dat ik eerst even moest spugen op haar poepgaatje. Ik deed dat smeerde het een beetje uit en planten mijn eikel tegen poepert aan. Laat mij maar zei ze haar positie deed ze haar hand naar achteren en pakte mijn lul. Langzaam kwam ze naar achter met haar kont het ging niet makkelijk maar stukje bij beetje verdween mijn lul en haar lekkere poepgat. Ik zat er nu helemaal in. Ze zei nog niks doen schatje en begon eerst haar natte kutje te vingeren. Ik zat met mijn harde lul in haar kont, mijn moeder kreunde van genot en zei "Toe maar neem me maar, wel eerst even rustig" Ze speelde met haar kut en ik begon langzaam haar kont te neuken. Af en toe voelde ik de vingers van mijn moeder tegen de binnenkant aan drukken. Mmm heerlijk was dat. Ze vertelde me haar harde te neuken en ik begon het tempo op te voeren Na enkele minuten begon ze steeds harder te kreunen enmet een schok en een knijpend gevoel rond om mijn lul kwam ze klaar. Ik haalde mijn lul uit haar en vertelde dat ik weer het gevoel had om te gaan spuiten ze ging onder mij liggen en keek me geil aan ik stopte mijn pik in haar mons ze begon er gulzend op te zuigen. Na een aanal zeconden werd het zwart voor mijn ogen het voeld aan als vuurwerk tussen mijn benen en ik voelde met slag en stoot het zaad uit het diepste van mijn zak naar buiten stromen. Daar lag ze met een hand zichzelf te vingeren en met haar mond gulzend mijn zaad te slikken. Ze zei me dat ze nog nooit zo lekker was geneukt. Later die avond heb ik haar kutje ook nog geneukt. Nu woon ik nog steeds thuis en doen we het regelmatig met elkaar, ook schaam ik me niet meer als ik mezelf zit aftetrekken meestal zorgt zij voor de eind explosie en maakt ze me daarna weer schoon. Nee mijn moeder is de beste en binnenkort gaan we onze eerste trio doen, aangezien ik me erg aangetrokken voel voor zwarte vrouwen heeft ze me beloofd om binnenkort een leuke natuurlijk oudere negerin mee naar huis te brengen.



Aantal keer bekeken: 48332
Waardering: 6.72 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 4 bezoekers online