Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn ridder.

U leest om dit moment het verhaal mijn ridder gepost door annie. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: annie
Gepost op: 2007-3-4

Verhaal:

mijn ridder
Carnaval 2007

Het is zaterdagavond , mijn eerste carnaval als vrijgezel na 22 jaar !
Gisteren was ik al verschillende leuke geile kerels (letterlijk) tegen het lijf gelopen, 1 daarvan, Willem, vrat me bijna op met z’n ogen toen ik antwoordde op zijn vraag wat ik met hem, in seksueel opzicht, zou willen doen vóór mijn en zijn 40ste verjaardag ! Ik zei dat ik ‘m zou vastbinden (hij vroeg staand of liggend : staand) met z’n handen op zijn rug (hij vroeg rechtop of op zijn knieën: op z’n knieën!) . Terwijl ik dit in zijn oor fluisterde kwam zijn heerlijke lange lijf steeds dichter tegen me aan staan, totdat ik zijn hand langs de zijkant van mijn dijen voelde. Hij vertelde hijgend dat hij wilde dat ik dan voor m ging staan en terwijl hij op z’n knieën vastgebonden zat aan die paal, ik mijn kutje dan vol in zijn gezicht zou duwen, zodat hij geen kant meer op kon ! Wauw, wat kreeg ik het hier warm van !
Maar mijn vriendinnen wilden verder naar de volgende kroeg dus ik heb ‘m daar opgewonden en geil aan de bar achtergelaten…
Later die avond, in een volle kroeg, kwam ik op weg naar het toilet, een mooie ridder tegen, hij had een grote sleutel om zijn nek !! Heel toevallig had ik ook een sleutel aan mijn ketting maar ik had ‘m verborgen tussen mijn borsten en alleen bij leuke mannen kwam hij te voorschijn, ik noemde ‘m nl. gekscherend, de sleutel van mijn �schatkist� ! Dit was dé gelegenheid om ‘m tevoorschijn te halen, de ridder lachte en drukte spontaan een kus op mijn lippen! Wauw, die was lekker en spontaan gaf ik een kus terug! We lachten en liepen door, allebei een ander kant op… Ik vertelde mijn vriendin dat ik gekust was door een hele mooie man. Later troffen we elkaar weer
(toevallig ?! ), we dansten en lachten en we spraken over de handen van mannen en of die moesten passen op de borsten van de vrouwen. Ik pakte zijn handen en legden deze op mijn borsten en ja.. het paste! Hij lachte verbaast maar liet me daarna niet meer los, we dansten sensueel op de muziek, we praatten wat en ik voelde ook duidelijk aan de enorme bult in zijn broek dat ie niet alleen geïnteresseerd was in mijn gevatte antwoorden. Jezus, wat was dat een lekker ding, ik werd enorm nat in mijn broekje en wilde hem voorlopig niet meer loslaten. We kusten elkaar hartstochtelijk op de mond en het smaakte naar meer, maar… mijn vriendinnen wilden naar huis. Hij vroeg of ik met hém mee naar huis ging, ik twijfelde enorm maar heb het uiteindelijk niet gedaan, het was te snel! We zouden elkaar de volgende dag vast wel weer in deze kroeg tegenkomen!! Zo, wát een avond en het was pas de eerste van 5 dagen carnaval !!
Dus zo brak de zaterdag aan, ik zorgde dat mijn slaapkamer er top uitzag met schoon beddengoed, kaarsjes en lucifers in de buurt, een mooie lamp aan met sfeerverlichting en natuurlijk condooms onder het hoofdkussen! Zo, ik was er klaar voor en was vastbesloten die mooie ridder mee naar huis te nemen!
Pas heel laat op de avond , na een hele middag en avond carnavallen, vlak voordat mijn vriendin en ik naar huis zouden gaan, stond ie in eens voor mijn neus in diezelfde kroeg! Yes, hij kende me nog (!) en hij was nog net zo leuk als in mijn fantasieën. We raakten weer aan de praat, we werkten wat misverstanden weg (het scheelde nl. niet veel of ik had ‘m mooi daar gelaten) en we besloten samen naar (mijn)huis te gaan. Hij fietste de eerste helft, ik de tweede en moe maar lekker bijgekletst kwamen we op zijn stalen ros in mijn paradijsje ! Beneden zette ik een geil muziekje op (shakira) en al dansend begonnen we te zoenen, hij zoende heerlijk en al zoenend en dansend begonnen we elkaar uit te kleden. Halverwege greep ik ‘m vast bij zijn haar en trok zijn hoofd naar achteren, ik had inmiddels wel inde gaten dat ie van zachte sm hield, en liet hem hiermee voelen dat ik daar ook wel van gecharmeerd was ! Als tegenprestatie greep ie mij bij de keel maar dat ging me te ver, zeker met een ridder die ik nog niet kende. Het was even een angstig maar toch ook enorm geil en spannend gevoel! Tijd om te gaan douchen en ik trok m mee naar boven. Boven aan de trap ging ik wijdbeens zitten met alleen mijn broek nog aan en bewonderde zijn brede bovenlijf terwijl hij onder de indruk raakte van mijn grote stevige borsten. Hij had gisteravond in de kroeg niet gevoeld dat ze zo groot waren. Hij vond ze niet alleen groot maar ook mooi en begon daar op de trap bewonderend aan mijn tepels te likken. Mijn god, het was een genot om te voelen maar ook om hem aan mijn borsten te zien. Zijn heerlijke kop met (halflang)haar streek sensueel langs mijn lijf. Op weg naar de badkamer ging de rest van de kledingstukken uit. Terwijl ik de douche aanzette keek ik vanuit mijn ooghoek naar hem, ff checken of ie een goeie onderbroek aan had! Ja, ’t was een strakke short en mijn god, zag ik dat goed, hij was wel heel erg goed gevuld!! Inmiddels stond de douche aan en ik keek naar hem terwijl hij z’n short uittrok. Ik geloofde mijn ogen niet en werd spontaan kletsnat tussen mijn benen, hij had een enorme lul én was helemaal geschoren !! Twee dingen die ik nog niet eerder had mogen beleven… het werd alleen maar leuker! Tijdens het douchen begonnen we pas écht te vrijen, onze lichamen tegen elkaar aan en waren zo opgewonden dat we van gekkigheid niet wisten waar we moesten beginnen. Ik zakte door mijn knieën en kuste zijn zachte gladde lijf. Zijn linkertepel reageerde heel heftig op mijn aanraking en zachtjes zette ik mijn tanden er in. Hij schokte van genot, ik zakte verder naar omlaag en al kussend kwam ik bij zijn heerlijke grote lul, ik nam ‘m zachtjes in mijn mond en masseerde zijn eikel met mijn tong, al snel ging het ritme omhoog en terwijl hij mijn haar vastgreep en mijn mond steeds verder over zijn lul duwde, liep het water over mijn gezicht! Ik kon bijna geen adem meer halen maar god, wat was dit geil! Hij trok me aan mijn haren omhoog en duwde me met mijn borsten tegen de wand , zijn vingers verdwenen langzaam in mijn gruwelijk natte kutje en ik kwam al bijna klaar van zijn vingers die tegen mijn G-spot duwde. Hij had in 1 keer het juiste plekje gevonden en ik wist niet meer hoe ik had. Totdat ie ook zachtjes met zijn vingers langs mijn kontje ging en deze ritmisch masseerde! Nu werd ‘t echt heftig, twee vingers in mijn kutje, 1 in mijn kont en zo duwde hij me mijn tegen de muur omhoog terwijl ik schokkend klaar kwam…
Langzaam zakten we naar beneden en zaten innig verstrengeld na te genieten onder de douche. Heerlijk!
Na het afdrogen zijn we naar mijn (zolder)slaapkamer gegaan, deze zag er heel sfeervol uit en we waren al weer snel in de stemming. We begonnen rustig met zoenen maar al snel duwde ik hem met zijn hoofd naar beneden, likken zou hij me, likken tot ik helemaal gek werd! En dat deed hij..hij likte mijn kaalgeschoren schaamlipjes, hij likte mijn opgezwollen clitoris en hij dook met z’n tong naar binnen, recht in de warmte van mijn supernatte kutje! Maar daarna likte hij verder, hij zakte af naar mijn kontje en begon deze met zijn tong te bewerken, dat voelde heel spannend en sensueel. (Gelukkig wist ik toen nog niet dat deze stoere ridder gek was op anale sex!) Hij bevredigde me met zijn ervaren vingers en mond en toen ik weer klaar was gekomen, was hij weer aan de beurt. Als hij mijn kontje zo lekker kon bewerken zou ik hem ook eens wat laten voelen… Terwijl ik ‘m pijpte gleden mijn handen langs zijn zachte billen en trokken mijn vingers langzaam richting zijn anus. Waar ik dacht dat hij zou gaan tegenstribbelen, moedigde hij me alleen maar aan met zijn schokkende bewegingen. Mijn vingers bevoelde zijn gaatje en ook hier was het tot mijn verbazing heerlijk zacht geschoren . Ik zal je hebben, dacht ik en haalde zijn lul uit mijn mond en gleed met mijn tong langs zijn ballen, ik stopte mijn hele gezicht tussen zijn benen, alsof ie een vrouw was, en begon zijn anus ongelooflijk te beffen. Mijn mond wist niet van ophouden en ik zorgde ervoor dat ie kletsnat was van onderen. Teruggekomen bij zijn mega-lul, stopte ik ‘m zo diep mogelijk in mijn mond en duwde tegelijkertijd mijn wijsvinger in zijn kont. Whoo, zijn hele onderlijf kwam omhoog en hij genoot er volop van en al pijpend en vingerend ging ik zo nog een tijdje door!
Inmiddels waren we allebei zo opgewonden dat het toch tijd werd voor een flinke neukpartij, ik pakte ’t condoom, gaf het aan hem en terwijl ik met mijn kutje op zijn mond was gaan zitten rolde hij vakkundig het rubber om zijn lul (gelukkig, hij paste !!)
We neukten de sterren van de hemel in allerlei standjes en posities, totdat hij me op mijn buik legde… Zachtjes begon hij met z’n lul tegen mijn kontgaatje aan te duwen en ik riep, NEE, dat wil en kan ik niet. Ik durfde het gewoonweg niet, voorheen had ik t wel eens geprobeerd maar dat lukte nooit en met zo’n enorme lul zou het zeker niet lukken. Maar hij bleef lief en zachtjes proberen terwijl ik met mijn hoofd tegen de muur klem lag en eigenlijk geen kant op kon en ook niet wilde…En ’t lukte , wat een sensatie. Ik voelde ‘m helemaal in me, hij neukte me echt in mijn kont ,het was een onbeschrijflijk gevoel en dat met een wildvreemde ridder…
Hiervan bijgekomen heeft hij me met mijn handen stevig tegen de zoldering gezet, armen en benen moesten uit elkaar en hij begon me, zittend op z’n knieën , ongelooflijk te vingeren en voor ik het wist zat zijn hele vuist in mijn kutje waardoor ik spuitend klaar kwam… en daarna nog een keer…

Voldaan en ongelooflijk bevredigd vielen we in slaap maar niet voordat ik beloofde hem de volgende keer met mijn dildo te bewerken…






Aantal keer bekeken: 9535
Waardering: 7.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online