Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn schoonvader.

U leest om dit moment het verhaal mijn schoonvader gepost door anoniempje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: anoniempje
Gepost op: 2008-12-25

Verhaal:

mijn schoonvader
Ik ben getrouwd met Roy mijn leuke en lekkere schat van 25. Zelf ben ik 23 en inmiddels alweer bijna twee jaar getrouwd.
Het was hartje zomer en we hadden een bungalowtje gehuurd voor een midweek met de familie. Mijn schoonouders, schoonzusje met haar man en wij tweeen. De tweede avond besloten we lekker te gaan barbequen en Roy en ik zouden de boodschappen halen. Zo gezegd zo gedaan...Wij naar de dichtsbijzeinde buurtsuper want die op de het bungalowpark was erg klein en had alleen de hoogstnodige boodschapjes. Speklappen, braadworstjes, stokbrood, we kochten alles. Snel weer terug naar het huisje waar mijn schoonvader de bbq had buitengezet en bezig was met de kolen. Roy hielp hem en ik dook samen met mijn schoonmoeder en patricia
(mijn schoonzusje) het eigenlijk te kleine keukentje in om het eten voor te bereiden. Het werd een leuke, erg gezellige en warme avond. Rond een uurtje of 2 na lekker te hebben gegeten en gekletst besloten Roy en mijn schoonmoeder naar bed te gaan. Kort daarna gingen Patricia en haar man Ruud ook naar bed en bleef ik achter met mijn schoonvader die ik trouwens gewoon pa noemde. Ik besloot nog even de laatste spulletjes op te ruimen met de gedachte daarna ook naar bed te gaan. Na alles opgeruimd te hebben vroeg pa mij nog even gezellig bij hem te blijven zitten omdat hij nog niet moe was en het in zijn eentje niet leuk vond. We besloten binnen te gaan zitten in het kleine maar knusse zitgedeelte en kropen op de bank en zetten de tv aan. Uit het niets zei pa ineens ben jaloers op mijn zoon met zo'n vrouw. Ik ben al zolang getrouwd en de spanning is er al een tijd vanaf. Ik bloosde en wist niks zinnigs uit te brengen en zei "de spanning is er tussen mij en Roy na bijna 2 jaar ook wel vanaf" Natuurlijk was dit niet echt een slim antwoord, maar toch zei ik het. Pa lachte en kwam wat dichter bij me zitten en deed zijn arm om mij heen en zei met een glimlach dan zitten we in het zelfde schuitje. Zijn andere hand legte hij op mijn bovenbeen en wreef zachtjes. Eigenlijk voelde het heerlijk, maar ik was bang dat iemand wat zou merken. Hij lachte en merkte dat ik het wel leuk vond. En ging langzaam met zijn hand wat naar boven richting mijn kutje. Voor zichtig ging hij nog een stukje verder toen pa voelde dat ik niet tegenwerkte. Zijn hand kwam tegen met katoenen broek aan met daaronder een string. Het voelde heerlijk, en vooral spannend. Pa fluisterde zachtjes "ik wil met jou een spannend spelletje spelen" Ik wist wat hij bedoelde en knikte alleen maar. Voor hem was dit blijkbaar genoeg want hij maakte meteen mijn broek open en liet zijn hand tussen mijn benen verdwijnen. Toen hij tegen mijn schaamlipjes aankwam en merkte dat ik nat was gaf hij mij een knipoog en duwde zijn vinger langzaam naar binnen. Het voelde erg geil en ik kon me niet meer beheersen en ging met mijn hand naar zijn broek en wreef over de bult ter hoogte van zijn gulp. Hij zakte iets onderuit en maakte zijn broek open. Pa had geen onderbroek aan en meteen sprong zijn paal eruit. Hij leek op de paal van Roy alleen iets groter en had een paarsere eikel. Terwijl ik werd gevingerd begon ik hem voorzichtig te trekken. Hij kreunde zachtjes en genoot. Pa had duidelijk wat meer ervaring dan zijn zoon want hoe hij me vingerde had ik nog nooit meegemaakt. Ik was kletsnat en botergeil en vroeg of ik hem mocht pijpen. Zonder te antwoorden zakte hij verder onderuit en duwde zachtjes mij hoofd richting zijn keiharde lul. Met mijn lippen ontving ik zijn glimmende paarse eikel in mijn mond en proefde meteen een druppel voorvocht tegen mijn tong. Heerlijk..Pa werd hier nog geiler van en trok mijn broek uit en werkte mij voorzichtig op mijn rug op de bank en duwde twee vingers mijn soppende kutje in. Ik kreunde zachtjes bang om iemand wakker te maken. Hij stond op en ging op me liggen en probeerde zijn paal bij mij naar binnen te schuiven. Ik duwde hem iets terug omdat ik niet aan de pil was en bezig was te proberen zwanger te worden en niet van hem maar van Roy. Hij vroeg zachtjes wat er was en ik vertelde het. Hij duwde nogmaals zijn paal richting mijn kut en zei er kan niks gebeuren. En wist wat hij bedoelde en liet me gewillig mee gaan en ontspande toen zijn lul bij mij naar binnen gleed. Hij begon me te neuken en al snel kwam ik klaar en na een paar harde stoten hij ook. Snel likte hij mijn kut schoon en zei "zo merkt mijn zoon niks" We gingen ook naar bed en ik kroop naast Roy die half wakker werd en me aankeek. Gelukkig was het donker en zag hij niet hoe erg ik bloosde. Hij vroeg zachtjes waarom ik zo laat was. Ik zei heb nog even met pa zitten praten. O zei hij en we vielen in slaap. De volgende ochtend deden pa en ik of er niks gebeurd was en gelukkig had niemand wat door. Aankomende week gaan we weer een weekje naar een bungalow en sinds de laatste keer droom ik ervan dat het nog een keer gebeurd en denk dat dit er nu bijna aan zit te komen Kan niet wachten!

Aantal keer bekeken: 26442
Waardering: 5.93 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online