Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn schoonzus warm me op.

U leest om dit moment het verhaal mijn schoonzus warm me op gepost door ludio. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ludio
Gepost op: 2011-1-19

Verhaal:

mijn schoonzus warm me op
hallo hier een verhaal over mijn schoonzusje en mij.
mijn schoonzus mire was een wweekend over gekomen met de kinderen en er was lekker gezellig met hun de kinderen logeren bij oma en een va hun mogen altijd bij ons slapen als toerbeurt als ze hier zijn.
ook die ene avond een neefje zei mag mijn mama ook bij jullie slapen dat vind ik leuk daar wij 1 logeerbed hebben zei mijn vrouw geen probleem ik slaap wel hier bij haar ouders.
eenmaal thuis gekomen de kinderen sliepen al zat ik met mijn schoonzus te praten over van alles en nog wat het was eigenlijk al laat toen ze vroeg waar ze ging slapen ik vertelde beetje geil naast mij in bed waarop ze me aankeek en vertelde mmm dan doe ik je opwarmen en zien el wat we gaan doen in bed.
ik pakte haar hoofd beet gaf een dikke zoen aan haar en streelde haar borsten ze kreunde erbij ze pakte mijn lul vast door mijn broek heen en probeerde mijn broek los te maken , eenmaal los begon ze aan me lul te rukken en zei zo kereltje ik ben geil laten we lekker gaan vrijen op bed mijn man vertelde ze had haar al een maand niet aangeraakt dus ze was erg geil nu .
eenmaal in de slaapkamer begon ik haar kleren uit te trekken en zat haar tepels te zuigen mijn vinger in haar kutje en ze stond te kronkelen van genot .
we vielen op bed en ik ontdeed me van mijn kleren ze pakte mijn lul en stopte het in haar mond en zoog eraan.
zo lagen we een tijdje te vrijen toen en van de kinderen wakker was ik gauw mijn broek aan en ging kijken was niks aan de hand dus ik terug in bed lig me schoonzus met de benen wijd te wachten ik er snel tussen en spoot haar lekker vol met genot zo lagen we nog te vrijen en vielen in slaap tot de kinderen ons riepen dat ze wakker waren ik riep okee ga maar naar beneden en julie ogen tv kijken .
daarna heb ik mijn schoonzus nog even een beurt gegeven en zijn gaan douchen erna en zijn toen bij de kinderen gaan zitten mijn schoonzus zei dat het zo lekker was dat ze nog wel een keer dit wil doen maar misschien dan samen alleen op een camping of hotel of zo voor een weekendje samen weg .
we spraken snel af maar dit in een ander verhaal.

Aantal keer bekeken: 23637
Waardering: 3.07 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online