Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn stief moeder.

U leest om dit moment het verhaal mijn stief moeder gepost door damien. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: damien
Gepost op: 2009-4-23

Verhaal:

mijn stief moeder
ik kwam thuis na een lange dag school ik was al de hele dag zo geil als een beer omdat ik die ochtend mezelf niet kon rukken. ik zie de fiets van mijn stief moeder al voor het huis staan.
ik doe de voordeur open en ga naar binnen. ik ga naar boven naar mijn kamer. daar hoor ik een zacht zoemend geluid. ik wist het al gelijk mijn heerlijke stiefmoeder zat op zolder (waar de kamer van mijn ouders was) met zichzelf te spelen met haar collectie vibrators. dit wist ik omdat ik bij toeval al een keer op zolder een etui vond die vol zat met grote en kleine vibrators. vaak als mijn ouders niet thuis waren ging ik naar zolder en zette een vibrator tegen mijn lul aan dit vond ik heerlijk. maar goed uit niewschierigheid gin ik naar zolder toe. want mijn stief moeder was echt een supergeil lekker wijf wat zou ik die graag vullen met mijn grote lul vaak had ik hiervan gevantaseerd. die vader van mij is maar een bofkont dat die zo'n lekker ding van jaren jonger aan de haak heeft weten te slaan. ze neukte vaak die twee mij bed lag precies onder hun bed. vaak hoorde ik s'nachts gekreun en gebonk. dit maakte mij zo super geil. op dat geluid ben ik super vaak klaargekomen. en kwam vaak klaar ik ruk elke ochtend en avond en als mijn ouders er niet zijn ga ik naar zolder om die heerlijke trillingen te voelen terwijl ik naar de vieze blaadjes van mijn vader kijk.
toen ik eenmaal boven was zat er nog maar een deur tussen mij en mijn geile stiefmoeder. ik hoorde haar kreunen o wat werd ik geil ik dacht dat mijn lul ging exploderen. ik deed de deur op een keertje en filmde met mijn mobieltje het schouspel. ze lag op bed met haar zilver kleurige dildo in haar super natte poesje. ik kon het niet meer aan ik begon mezelf te rukken terwijl ik filmde. zo bleef ik staan tot ik bijna klaarkwam kreunde ik perongelijk. mijn stiefmoeder schrok en deed de vibrator uit. en zei
hallo ik liep naar binnen hallo zei ik ze trok snel een deken over zichzelf heen. hallo zei ze. ze zag dat ik had staan rukken want de hele deur zat onder de sperma en ik had mijn nog half stijve lul in mijn hand. was het lekker zij ze. ja zei ik je bent gewoon te lekker en geil daar kan geen man zijn lul bij blijven stilhouden. ik vroeg smekend wil je alsjeblieft niet tegen mijn vader zeggen dat dit is gebeurd. oke zei mijn nog niet klaargekomen stiefmoeder. ik zeg het niet als je me nu hier op bed mij laat klaar komen. maar ik weet niet hoe dat moet zei ik ik heb alleen nog maar gerrukt. kom maar op bed zitten zei ze. dat deed ik geleik zij deed de deken van zich af weer kon ik haar heerlijke lichaam zien en ze was nog steeds zo nat als een natte spons. ze wees naar haar kutje en wees een klein bultje aan. ze zei dit is een klitoris meisjes vinden het heerlijk als je daarmee speelt. ik begon haar toen te vingeren en focuste me vooral op haar klit. ze zij dat ze het lekker vond. nu zei ze moet je het met je tong doen. dat deed ik. ze vond dit helemaal lekker en na een paar mintuten voelde ik dat ze begon te trillen en ze drukte mijn hoofd tegen haar kut aan. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!!
ze kwam super hard lang en lekker klaar. zo zei ze de appel valt niet ver van de boom mijn jongen ze ze. nu ga ik jou verwenne zei ze. ze ging tussen mijn benen zitten en zei dat ik moest opstaan dat deed ik en ze trok mijn broek uit toen ging ik weer zitten. nou nou zei ze zo vader zo zoon en zonder verder iets te zeggen begon ze me te pijpen. oh wat was dit lekker het duurde het ook niet lang voor ik kwam en spoot haar mondje vol. ze likte mijn lul goed schoon. en ze zij je smaakt ook al hetzelfde als je vader. ga nu maar je huiswerk doen zei ze. toen ik net de deur uit liep zei ze did moeten we vaker doen, maar wel mondje dicht he. oke zei ik en ik ging naar beneden en ging huiswerk maken. na tien minuten hoorde ik weer gezoem. die is geil dacht ik en met die gedacht ging ik mezelf rukken.

-xxx- damien

Aantal keer bekeken: 25339
Waardering: 6.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online