Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn tante jannie deel 3.

U leest om dit moment het verhaal mijn tante jannie deel 3 gepost door sjaak. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: sjaak
Gepost op: 2011-4-3

Verhaal:

mijn tante jannie deel 3
Mijn tante jannie deel 3
Gerda kleedde zich aan en ik ook ,we liepen de trap af en daar stonden twee agenten ons aan te zien.
Zet jij even koffie? vroeg gerda .
Ik ging naar de keuken en zocht de koffie en de machine, want ik was hier ook nog nooit geweest,
en maakte een pot vol koffie, ik zocht in alle kastjes om melk suiker en kopjes.
Ik keek de kamer in en zag gerda iemand bellen maar ze sprak niet .
Geen verbinding zei ze tegen de agente maar ik heb een naam en nummer van zijn basis.
Ik ging de kamer in om te vragen wie er koffie wilde, nou iedereen wel bleek..
Dus ik haalde vier koffie op en zette het op tafel, melk erbij en suikerklontjes .
Een agente was druk aan het bellen ,we willen graag het nummer van uw tandarts zei de andere agente.
Gerda stond op en pakte een mapje met telefoon nummers en gaf er een aan de agente.
Gerda zag er niet blij uit dat kon ik zo wel zien, ze zat gewoon te trillen op haar stoel .
Je mag wel naar huis gaan zei gerda tegen me ,dit duurt nog wel even ik bel je als ik alles weet.
Ze leip met me mee naar de keuken en viel op mijn schouder ,ik denk dat ik morgen niet naar Frankrijk hoef, zei ze alles is afgebrand, tot de grond toe volgens de agenten.
Ik bel je straks dan kom je maar weer dan weten we vast meer, want ze weten nu nog niet wie er in zaten.
Er zijn twee lichamen gevonden op een bed,ze dachten dat het mijn man en ik waren maar ik ben hier en mijn man in Amerika, maar ik kan hen niet bereiken dus dat zoeken ze nog even uit.
Moet ik jannie bellen? vroeg ik haar .Doe dat nog maar niet we weten nog bijna niks.
Ik gaf haar een kus en ging achterom weg daar zagen de buren me tenminste niet vertrekken.
Het was al avond toen gerda belde. Ik kom naar je toe en jannie komt ook bij jou, is dat goed?
Ik vond het goed ,en ze kwamen langs.
Gerda vertelde wat ze tot nu toe wist ,maar de agenten moesten nog alles controleren voor ze zekerheid .
Ze hadden twee lichamen in hun huisje gevonden nadat het huisje was uitgebrand.
Eerst dachten ze dat wij het waren, en ze zochten hier naar familie of kennissen, maar vonden mij hier gewoon thuis aan.
Ze vroegen of we het verhuurt hadden, maar dat was niet zo.
Toen probeerden ze mijn man op te sporen ,die volgens mij nog in Amerika zat .
Nou die was volgens zijn basis gisteren terug gevlogen naar parijs en volgens de tickets klopt het.
Hij reisde met een fransman terug naar parijs en die fransman was ook nog niet op zijn huisadres.
Dus nu zoeken ze uit waar ze gebleven zijn.
Het huisje ligt helemaal plat, dat had ze op foto s gezien, ze herkende alleen nog het zwembad en de hekken voor het huisje .
Maar ze ging dus morgen niet naar Frankrijk en hoopte eigenlijk dat haar gedachte waarheid werd.
Het moest wel zo zijn, hoe meer ze er over na dacht hoe zekerder ze werd ,alles viel op zijn plaats.
Had jannie niet gezegd dat hij homo was, ja dat had ze, had hij behoefte aan haar lichaam ,nee dus.
En waar waren zijn reisjes altijd heen, naar mannen bijeenkomsten.
En waarom moesten ze vorig jaar plots een huisje in Frankrijk hebben ,hij wilde dat graag.
Haar ogen gingen open ze zag nu alles anders hoe bestond het dat ze dat nooit had gezien.
We moesten nog maar even wachten vond jannie zolang het nog niet zeker was kon hij zo voor haar staan.
Een rilling ging door gerda s lichaam,ik slaap hier vannacht zei ze ,stel je voor dat word mijn dood.
Dus we bleven die nacht met z n drieen op mijn bed slapen ,maar er kwam geen seks, daar waren we niet voor in de stemming.
Jannie was het eerst wakker ze kroop tegen me aan, heel stilletjes maar ik voelde haar, en deed net of ik sliep, maar mijn lul sliep ook niet of was het een odol ?
Het was net of rook ze dat mijn lul stijf stond want ze nam hem in haar hand en probeerde hem plat te knijpen, maar dat lukte haar niet mijn lul was zo hard als een plank.
Ze trok de dekens over onze zijde weg en zag mijn lul rechtop staan ze kon hem niet laten staan .
Ze moest hem wel bevrijden, het was niet mijn bevrediging maar haar eigen bevrediging.
Net zoals een vieze was, die moest bij jannie weer schoon, ze hield niet van dingen uitstellen het
moest gewoon gebeuren dan was ze er maar klaar mee.
Ze trok me lekker af ik kon me niet meer slapend houden, ze lachte naar me toen ze me zag kijken .
Een vinger voor haar mond zei me dat ik stil moest zijn voor gerda.
Haar mond ging om mijn stijf rechtop staande lul, ik moest haar maar laten gaan want anders zou mijn lul in haar keelgat blijven steken, net als gister bij gerda was gebeurt als ze haar hand niet om mijn lul had gehad.
Ja jannie haar mond was gevuld die kon nu niks meer zeggen maar hoe kon ik stil blijven liggen als je lekker word afgezogen ,en ik had niks om in mijn handen te nemen .
Jannie likte het vocht dat uit mijn lul kwam gretig op en trok stevig aan mijn lul.
Ik voelde een lading sperma aankomen ik hoopte dat haar mond om mijn lul zat want ik zag niks meer.
Ik lag achterover op het bed en liet het komen ik voelde het uit mijn lul stromen maar voelde ook het mondje van jannie om mijn lul die zou het vast wel opvangen en nog een dikke straal spoot uit mijn lul.
Zo dat lucht vast op, zei jannie ze slikte alle sap van mijn lul op en kwam weer naast me liggen.
Haar hoofd op mijn borst we streelden elkaar nog wat ,wat een leven heb ik toch dacht ik dit is gewoon de droom van elke man, en ook van veel vrouwen dus ,die hebben van elke soort een.
Gerda werd ook wakker je kon haar horen denken, is dit een droom of is dit werkelijkheid.
Ze moest even nadenken wat er allemaal gebeurt was en wat een droom kon zijn .
Ze had het moeilijk dat zag je zo wel, er was ook nogal wat gebeurt deze dagen.
Ze stond voor de beslissing van haar leven, haar leven kon in een paar dagen helemaal op zijn kop staan.
Ze kroop ook tegen me aan en kuste jannie, kroop omhoog en gaf mij ook een zoen ,goede morgen schatjes.
Hoe deze dag ook eindigt, zoals we nu leven is het leven wat ik me voor ogen heb ,wat vinden jullie daarvan?
Jannie was het helemaal met haar eens, zei ze, hier ruilde ze haar vrijgezelle leven graag voor op.
En jij Sjaak? vroeg gerda .
Ik wil elke dag zo wel wakker worden zei ik .Jannie lachte naar me en kneep stiekem nog even in mijn lul.
Mooi dan zullen we daar eens serieus mee bezig ,zei gerda wat er ook gebeurt vandaag.
Daar gaan we dan van uit wij met ons drieen samen in een huis en de rest van ons leven genieten.
We kleden ons aan en de dames vertrokken na een lekkere zoen met de woorden, bel ons niet wij bellen jou .
Mijn telefoon ging gerda stond in het scherm. Dag gerda zei ik alles goed?
Ja Sjaak alles gaat heel goed ik denk dat het zelfs heel goed met me gaat .
Ik heb bevestiging gekregen dat het mijn man was die in ons huisje lag, met zijn Frans vriendje.
Dus ik ben nu officieel weduwe en kan doen wat ik wil ,alles is nu van mij alleen .
Het huisje was goed verzekerd en de rest zal worden verkocht door de makelaar daar.
Ik moet hem nog wel even cremeren ,temminste wat er nog van over is.
We nemen even een paar dagen rust met onze pretvakantie Sjaak, tot alles geregeld is .
Kun je daar mee leven?Ik vond het wel goed dan kon ze het afsluiten en opnieuw beginnen.
Jannie zou haar helpen met alles, en ze zou me zo snel mogelijk weer bellen als alles rond was.
Er kwam nog een dikke zoen door de telefoon en toen was ons feestje voorlopig voorbij.
Een paar dagen later mijn telefoon ging ,er stond Jannie in mijn scherm.
Dag jannie alles goed?vroeg ik. Ja Sjaak hier wel ,maar ik heb een probleempje .
Vertel maar jannie wat kan ik voor je doen .Ze vertelde dat er gasten in haar huisje zaten
die problemen hadden met de apparaten in het huisje .
Het waren een paar vrouwen die niet zo technisch waren dus het zou wel niet moeilijk zijn.
Normaal ging ze zelf wel een op en neer, dan kon ze de boel ook even schoonmaken of vervangen.
Maar dat ging nu niet en of ik niet even kon gaan het was vast niet veel ,de kachel wilde niet aan.
En de douche ook niet, en iets met een dvd speler, maar die hadden ze zelf meegenomen dus dat was niet haar probleem.
Ik wilde wel maar wist niet waar haar huisje stond, zei ik. Ik mail je de route wel en de beschrijving zei ze.
En de rekeningen moest ik bewaren voor de administratie, want je moet met de boot dus je moet een kaartje kopen en ook een buskaartje, zei ze .
Ik wil je graag helpen gerda ,en heb toch niet veel te doen zonder jullie dus stuur maar op.
Ik startte mijn mailbox op en even later kwam haar mailtje,ik printte het uit .
Eerst maar even op Google zoeken waar ik heen moet . Nou dat was niet in de buurt .
En ik moest de boot wel halen, nou ja ik had de hele dag de tijd toch .
Ik reed naar de veerboot haven maar moest eerst nog een parkeer plaats zoeken, nou niks is gratis dus de eerst rekening had ik al snel.
Een kaartje voor de boot kwam er al snel achteraan, maar ik kwam aan boord en had even tijd om op het mailtje te lezen waar ik uit zou komen.
Een bakje koffie met een gebakje ,weer een rekening,Ik moest de bus nemen als ik aankwam het lijn nummer stond erbij zelfs de halte waar ik eruit moest en hoe ik moest lopen, dus jannie had alles goed in haar kopie ,ze kwam hier dus wel vaker .
De boot meerde af en ik zocht de bushalte. Nou die was vlakbij de bussen stonden klaar even een kaartje kopen en zitten maar, en ja weer een rekening erbij.
Het was inderdaad een stuk frisser hier dat voelde ik nu ook wel, het zonnetje zat achter de wolken.
De bus ging op weg en de een na de ander ging eruit bepakt en bezakt voor een vakantie op de camping.
We kwamen in het dorpje wat op mijn lijstje stond. Als je het dorp uitrijd moet je op het knopje drukken stond op mijn papiertje dus dat deed ik.
De bus reed weg en ik zag wel huisjes maar welke moest ik hebben?
Loop richting zee, stond op mijn route briefje, neem de eerste afslag links.
Ik liep volgens het briefje en kwam in de duinen terecht,recht voor me stond een huis .
Er stond een naam op mijn briefje en die stond ook op het huis recht voor me dus dan moest het deze zijn.
Ik liep naar het huis en belde aan. De deur werd open gedaan door een donker vrouwtje.
Ik stamelde even want ik wist niet of ze mij verstond maar vertelde dat ik voor de kachel en douche kwam.
Ze sprak mij in gewoon nederlands aan met, kom binnen we zaten al op je te wachten.
We hebben het vannacht zo koud gehad, dus we hopen dat je ons kunt helpen om het hier een beetje warm te krijgen het is hier s nachts steenkoud op dit eiland.
Ik maakte kennis met nog twee dames, ze waren ook blij me te zien want ze hielden wel van een beetje warmte in huis, zeiden ze.
Twee dames rond de dertig zeer netjes gekleed zaten op de bank met een bakje koffie.
Ik werd naar de kachel gebracht een gewone gaskachel ,nou zo een hadden ze thuis niet volgens de dames.
En volgens het briefje wat ze hadden gelezen hoefde je alleen maar een knopje in te drukken en dan de andere knop en dan moest hij het doen nou mooi niet dus volgens de dames.
Ik keek of de kraan open stond ,ja die was open en drukte de gasklep in en toen de aansteker die klikte ook.
Een klein vlammetje begon te branden nog even ingedrukt houden tot hij warm word en dan los laten.
Ik draaide de vlam omhoog een grote vuurkolom verscheen, ja hij doet het hoorde ik de dames roepen.
Lily kom hier eens kijken,riep een van de dames,waarom kon jij dat niet en deze man wel.
Lily was dat donkere vrouwtje,ze kwam naast me staan,kunt u het voordoen zei ze tegen mij.
Ik draaide de gas kraan dicht en de kachel ging weer uit.
Ze hurkte naast me neer ,en ik deed alles nog een keer voor en draaide de kraan weer dicht.
Nou jij, zei ik tegen haar , ze kwam op de knieën naast me zitten en deed na wat ik ook gedaan had.
De knop ging te zwaar voor haar vond ze.
Je moet hem ook stevig indrukken, zei ik haar en drukte op haar hand.
Onze hoofden raakten elkaar, en we keken elkaar aan, au riep ze, wat heb jij een harde kop zeg.
Het lukte haar om de kachel weer aan te krijgen een grote vuurkolom verscheen weer.
Nu de douche nog, riep een van de dames,ze bracht me naar de douche achter in het huis.
Het was er een met een geiser, die je nog aan moet zetten met een lucifer.
Ik vroeg om een doosje lucifers maar die wist ze niet te liggen,ze riep lily weer .
Lily kwam naar ons toe en ik vroeg haar om lucifers,ze wist ze wel te liggen en haalde ze op.
De dame zei tegen me,als dit je net zo snel lukt als met de kachel mag je gelijk mijn rug ook wel wassen.
Ik schrok,wat bedoelde ze daarmee?maar lily kwam er alweer aan met de lucifers.
Ik stak de geiser aan,zo nu hebben jullie warm water, zei ik tegen de dames.
Nu al, riep ze,en ging de douche testen. Ja er was warm water.
Nou dan mag jij mijn rug meteen wassen, zei ze en ging zich uitkleden.
Lily liep weg en ik stond met die dame daar alleen, ze trok zo haar kleren uit vlak voor mij.
Kom je nog, riep ze. Wat moest ik nu ,maar ze trok me mee naar de douche voor ik verder kon nadenken.
Ze stond voor me,naakt en ik zag een slank goed verzorgd lichaam, mooie borsten,lange benen.
Kleed je maar uit, zei ze,daar ligt het wasgoed,en ik weet niet hoe ,maar ik stond plots ook in mijn nakie
en kroop bij haar onder de douche.
Was jij mijn rug dan doe ik straks de jouwe, zei ze ,ik keek naar haar lichaam,ze leek zo wel een beetje op gerda van achteren, ze was ook slank met een lekker stevig kontje.
Ik waste haar rug en begon ook van achteren haar borsten te wassen,ze draaide haar hoofd naar me toe en zoende me vol op mijn mond .
Ik voelde mijn lul groeien,ze draaide zich om,zo nu kun je er beter bij, zei ze.
Ik waste haar borsten en kwam op haar buik terecht ,ja doe dan alles maar je bent zo goed, zei ze.
Ik waste haar buik, zakte door mijn knieën en waste ook haar benen ,ik keek nu recht naar haar kutje.
Een heel netjes geschoren kutje,een klein driehoekje was blijven staan.
Ik ging weer staan en ze zag mijn lul recht vooruit tegen haar buikje steken .
Nee knaap daar mag je nog niet in, zei ze tegen mijn lul, en pakte hem vast.
Ik zal je eerst eens lekker wassen, en ze begon mij ook helemaal te wassen, ik werd van top tot teen gewassen
en mijn lul werd helemaal schoon gemaakt, ze trok mijn voorhuid helemaal naar achter en zag toen mijn paarse eikel glimmen .
Ze gromde hmmm ,en nam hem in haar mond, ze schoof hem diep haar mondje in en liet hem daarna weer uit haar mond glijden.
Nou die is nu wel schoon, zei ze en deed de douche uit. We gingen ons in de slaapkamer afdrogen.
Toen ze droog was duwde ze me op het grote bed en ging op me liggen .
Ze begon met me te vrijen ,ik voelde mijn lul stokstijf tegen haar buikje drukken.
Ik hoorde de andere vrouwen aankomen,is de douche weer vrij ?riep een van de dames.
Ja jullie kunnen, zei de dame bovenop mij .
Ze kleden zich uit in de slaapkamer maar ik zag niks, want ik lag onder een vrouwtje met twee borsten op mijn gezicht en wilde net een tepel in mijn mond nemen.
Ik schoof een beetje naar beneden, mijn lul schoot tussen haar benen door en stak nu recht omhoog tussen haar benen en de dames zagen dat .
Houd je wel iets voor ons over? riep er een. Ja hoor er is genoeg zei de dame op mij.
Ze gingen de douche in met z n tweeën ,ik sabelde lekker op die borsten van de dame op mij die ze mij afwisselend aan bood.
Ze nam mijn lul en legde hem weer onder haar buikje, zodat hij lekker over haar lipjes gleed.
Ze schoof rustig heen en weer en begon weer met me te vrijen.
De andere dames waren ondertussen klaar met douchen en kwamen de kamer in en droogden zich af.
Zullen we elkaar eerst maar eens voorstellen zei de dame op me,en kroop van me af.
Ik ben Willy, zei de dame die al een tijdje op me had gelegen.
En dat is Mirna wijzend naar de andere dame. En die bruine meid is lily,ja die kende ik al bij naam.
Ik zei dat ik Sjaak hete, en een vriend was van tante jannie van wie het huisje was.
Ze kropen nu alle drie op het grote bed, dat nu wel behoorlijk vol was.
Ik zag zes borsten op me gericht ,die van lily waren het grootst ,ik had nog nooit een naakte donkere dame gezien en nu zat er een vlak voor me.
Willy was de leider dat had ik al gemerkt ,die was vaak de gene die overal voorop liep,
die was niet verlegen.
Mirna was een kleiner vrouwtje die de kat uit de boom keek ,en lily was gehoorzaam aan allebeide.
Willy streelde over mijn lichaam en al snel volgden nog veel meer handen op mijn lijf ik voelde nu overal
handen glijden er was zelfs een die mijn lul al te pakken had, maar wie? ik zag het niet want ik had een borst in mijn mond en een in mijn hand .
Ik moest even denken aan jannie,wat had ze gezegd ,kijk uit met wie je het doet.
Dit ging wel heel ver, en ik kon nu nog stoppen,wat moest ik doen?
Ik stopte met het sabelen op die borsten ,nee dit moest stoppen anders kon ik me zelf niet meer bedwingen.
Dat had ik jannie toch beloofd, en we moesten eerlijk zijn,en ik wilde mijn pretvakantie niet laten stoppen
voor een dagje seks met deze drie dames ,hoewel het een zeer lekker vooruitzicht was moest ik dit stoppen.
Ik kroop het bed uit,ze keken me aan van wat doe je nou .
Ik moet even plassen, zei ik,en liep naar de wc.
Zo nu kon ik even nadenken over wat ik nu moest doen,ik nam ruim de tijd voor een plasje.
Toen ik terug kwam in de kamer waren de dames met elkaar bezig een prachtgezicht .
Ik ging op de rand zitten en keek wat ze met elkaar deden ,nou ze gingen best hard met elkaar tekeer.
Kom er weer tussen ,riep mirna. En trok aan mijn arm.
Nee ik moet stoppen zei ik ,ik heb iemand iets beloofd en wil me daar graag aan houden.
Heb je een vaste vriendin ?vroeg mirna.
Ja wel twee, zei ik en die wil ik graag houden en als dit hier nu doorgaat zal dat niet lang zo blijven.
De dames waren plots allemaal rechtop gaan zitten en wilden alles weten over mijn relatie.
Ik vertelde over tante jannie en gerda en wat we allemaal deden met elkaar.
Kom maar eens mee,zei wlly en leidde me naar de woonkamer ,omdat je zo eerlijk bent moet je dit maar eens lezen ,ze pakte een brief uit een kastje en gaf hem aan mij.
Het was een ah briefje van tante jannie ,er stond ,als je dit leest ben je voor de rest van je leven welkom in onze eerlijke relatie, kusjes van gerda en jannie, p s geniet van de dames je hebt het verdient zet het maar op de rekening .
De tranen sprongen in mijn ogen ,die hadden me getest dus,dit was weer zo n plannetje van jannie en gerda.
Dit was allemaal afgesproken. Maar wie waren dan deze dames?Ik moest even gaan zitten om alles op een rijtje te zetten en dacht na over wat ze hier mee wilden.
Gerda had nu wel wat anders aan haar hoofd,, en jannie hielp haar nu zoveel mogelijk om alles af te ronden.
De dames kwamen bij me zitten ,ik keek rond ,ja we waren nog allemaal naakt .
Mirna kwam naast me zitten en vertelde het hele verhaal,ze waren collega’s van gerda en wisten van haar man, en kwamen zo op vakantie huisjes tijdens een gesprek ,nou gerda wist nog wel een huisje zodoende.
En omdat gerda met mij en jannie verder wilde moest ze wel heel zeker zijn van mij,van jannie wist ze het wel heel zeker dus vroeg ze ons om je te testen ,en je bent geslaagd, hoewel je wel heel ver bent gegaan .
Ze hadden gewoon de gas kraan even dicht gedraaid, en toen hadden ze een reden om mij hier naar toe te sturen en mij uit te testen en dat was geslaagd volgen mirna.
Ik kreeg van alle drie dames een dikke zoen, omdat ik een heel liefe jongen was volgens hen.
Lily kreeg opdracht van mirna om koffie te gaan zetten en Willy moest een sms je naar gerda sturen .
En ik moest nog even naar de dvd speler kijken waarom ze geen beeld hadden als ze er een dvd tje instopten, en dat was wel een echt probleempje volgens mirna.
Ik bekeek de dvd speler en de kabels ,ja alles zat er goed in dus moest hij het doen want de speler draaide
ik kon de teler zien lopen.
Nog maar eens uit en weer aan,nog niets dan de kabel in de tv er uit en er weer in ,nog niks, dan maar eens het andere gaatje proberen ,en ja hoor daar was beeld.
Ik keek naar de tv en zag dat er een seks film in de speler zat , volgens willy was hij dus gewoon in het verkeerde gaatje gestopt, en ze wilde weten wie dat gedaan had.
Nou dat bleek lily gedaan te hebben, die net binnen kwam met de koffie .
Nou lily kreeg straks billenkoek van willy, daar kon ze maar op rekenen ,ze zou een gepaste straf uit zoeken, als straf voor de gemiste film avond ,ze glimlachte bij het zeggen van die woorden.
We gingen op de bank zitten en dronken koffie met een lekker koekje erbij, en kletsten wat over wie ze waren en hoelang ze hier bleven en over het uitgebrande huisje van gerda, wat ze wel zonde vonden want ze wilden ook nog wel een keertje naar Frankrijk op vakantie maar dat kon nu niet meer.
De film speelde door en ik zag hoe een stel vrouwtjes op een camping de grootste lol hadden met een paar jongens er werd flink wat afgezogen en afgeneukt, en de dames beften elkaar ook op de stilste plekjes van de camping, de hooischuur was de favoriete plek zag ik .
Mijn lul begon ervan te groeien, ik ging maar voorover gebogen zitten om het te verbergen.
Maar waar ik ook keek het was allemaal lekkers om me heen en op de tv.
Willy kroop tegen mirna aan en streelde haar borsten, begon dat hier nu ook al .
Willy keek me aan met die vragende ogen .
Je mag meedoen hoor Sjaak de test is afgelopen ,zei ze lachend .
Lily kroop tussen de benen van mirna en begon haar kutje te beffen .
Willy graaide naar mijn lul en trok hem omhoog zodat iedereen nu mijn stijf staande lul zag.
Ja tante jannie had geschreven ,geniet van de dames, dus ze vertrouwde deze dames wel.
We mochten van jannie en gerda je helemaal uittesten, net zoals zij gedaan hebben met jou.
Dus laat je gaan Sjaak en geniet van deze dag, je hebt vandaag drie vrouwen om te laten genieten.
Want na wat gerda allemaal verteld heeft willen we dat wel eens uitzoeken of dat allemaal wel klopt.
Lily kwam naar me toe en nam mijn lul in haar mond, ze was gretig ze slikte mijn lul helemaal af.
Hmmm riep ze dat smaakt goed en stopte mijn lul weer in haar mond .
Ik zag dat bruine kopje over mijn lul schuiven, dat was een heel fijn gezicht .
Willy kwam bij me zitten en streelde over mijn borst ,haar hand ging naar beneden en vond mijn ballen.
Ze masseerde mijn ballen voorzichtig en begon met me te zoenen .
Mirna kroop bij willy tussen haar benen en begon haar tussen haar benen te masseren .
Zo nu en dan voelde ik willy schokken, dan stak ze zeker een vingertje in haar kut of het clitje werd onder handen genomen door mirna.
Lily liet mijn lul uit haar mondje glijden en mirna ging met haar bezig op de kamer vloer.
Willy kroop op mijn schoot en liet mijn lul zo haar kutje inschuiven hij gleed gemakkelijk naar binnen .
Ze begon heftig met me te vrijen en stootte hard op en neer over mijn lul.
Ik had een borst in elke hand en kneedde als of het brooddeeg was.
Ze begon heftig te schokken en te hijgen, ze stootte zo diep mogelijk ,om mijn lul maar zo diep mogelijk te voelen in haar natte kut .
Ze kon bijna niet meer ze werd bijna te geil om nog te stoten, nog een paar harde stoten om mijn lul en toen kwam ze schreeuwend klaar .
Ze bleef maar op mijn schoot draaien, schurend met haar kut over mijn lul,dit voelde zo lekker riep ze.
Ze bleef nog even doorgaan met het schuiven over mijn lul ,ze wilde graag schoongebeft worden door lily zei ze, en ging languit op de bank liggen ,ik zag zo haar openstaande kut die gretig door lily werd schoongelikt .
Mirna kroop op mijn schoot en deed het zelfde als wat willy had gedaan, ze schoof mijn lul zo haar kut in.
Zo die voel je diep, riep ze ,ze ging rustiger op en neer dan willy, ze was wel iets nauwer dat voelde ik .
Mijn lul zat stak in haar kutje,ik pakte ook haar borsten in mijn hand, ze waren kleiner dan die van willy.
Ze was ook lichter dat voelde ik wel op mijn schoot ze begon met me te vrijen ,weer een ander tempo .
Ze vrijde sneller, korte snelle draaien met haar tong .
Ook haar tempo met stoten op mijn lul waren korte snelle stootjes, maar ze genoot er zichtbaar van.
Ze liet zich helemaal gaan en stootte maar op mijn lul op en neer, met een steeds sneller tempo.
Ze kon niet meer zoenen, ze ging tekeer als een konijn en ging haar eigen clitje ook masseren.
Ze ging rechtop zitten en voelde mijn lul nu nog harder in haar kut op en neer gaan.
Ik streelde haar slanke buikje en haar borstjes ,daar genoot ik van,en mirna genoot ook zo te zien.
Ik zag willy en lily kijken naar ons ,zo zagen ze mirna niet vaak dacht ik.
Mirna begon heftig te kreunen ze zou bijna komen ,willy en lily namen ieder een kant van mirna
en begonnen haar overal te strelen en te zoenen,dat maakte haar helemaal wild.
Ze kwam klaar, en hoe, wild schokkend heel heftig om te zien, het droop echt haar kut uit ik voelde een warme stroom langs mijn kont glijden en er leek geen einde aan te komen.
Ze viel voorover op me neer, uitgeput van dat heftige orgasme ,ze kroop me aan, haar hooft op mijn borst.
Willy en lily bleven haar strelen over prettige plaatsen om haar te kalmeren.
Mirna kwam weer bij kennis,wauw wat was dat heftig zeg, riep ze. Dat heb ik nog nooit gehad zo heftig.
Kijk maar eens op de vloer zei willy. Daar loopt een rivier door ons huisje.
Mirna draaide zich om maar zag niks, want ze wilde nog niet van mijn lul af, zei ze nog nagenietend.
Lily haalde een doekje om al dat vocht mee op te dweilen .
Moet ik je kutje ook nog even droog slikken vroeg lily,nee dat hoefde niet volgens mirna, ze had nu al zo n lekker gevoel in haar buik, dus ze was best tevreden met wat er gebeurt was dit duurde langer dan een gewoon orgasme haar hele lijf trilde nog na .
Lily haalde nog een bakje koffie voor iedereen en we gingen weer met z n drieen op de bank hangen.
De film was nog bezig maar dat was volgens de dames lang niet zo lekker als in het echt.
Ze wilden een gevoels tv zodat je kon voelen wat je zag en of tante jannie daar niet voor kon zorgen.
En nu moest lily natuurlijk ook nog een beurt hebben, want die had nog niet zo genoten als de rest.
We spraken af dat we lily met z n drieen wel even zouden nemen, ze begon bijna te blozen.
Daar werd ze wel een beetje bang van want wat konden we met z n drieen wel niet allemaal met haar doen.
Ze hield haar hard vast maar wilde graag het slachtoffer zijn als we maar niet te ver gingen.
De dames beloofden haar dat als ze stop riep we zouden stoppen, en we geen dingen zouden doen die ze niet wilde we waren niet uit op ruzie, maar om te genieten van elkaar.
Het was bijna tijd om wat te eten, riep willy, dan doen we jou na het eten anders eten we jou nog op zo n honger heb ik zei mirna lachend.
Die mirna was weer helemaal blij, ze was niet meer zo verlegen als eerst, ze durfde zelfs willy in haar kont te knijpen toen die langs liep om een ander dvd tje in de speler te doen.
Pas op jij ,riep willy anders gaan we jou nog een keer laten kronkelen als een paling ,het water heb je zelfs al in je kutje zitten dus zal er ook wel paling in zwemmen.
Iedereen schaterde het uit, hoe komt ze er op? zei mirna .hoe kom je van een lul af? riep willy .
Nou niet dus, lekker blijven zitten hij krimpt van zelfs en wie wil nou van een lul af, nou ik niet riep mirna.
De dames waren los zo te horen, ze hadden de meeste lol,en zo hoort het. Met humor en plezier heb je veel vertier .
Willy ging voor de kachel staan,nou heb ik een hete kut, riep ze .wie blust mijn kutje.
Lily liep naar de keuken en kwam terug met iets in haar hand ,ze stak het bij willy tussen de benen
die gilde het uit ,wat heb je daar, gilde ze.
Ze stak een ijsje omhoog ,je bent pas heet als je dit ijsje in je kut kunt laten smelten, riep ze .
Nou dat wilde niemand proberen ,dat was zo koud ,en ze hadden net zo n lekker warm kutje gevoel.
Lily liep naar de keuken,ze zou de tafel dekken dan konden we eten want het loopt hier uit de hand zei ze.
We gingen ,nog steeds naakt, aan tafel zitten en begonnen met het eten.
We hebben een lekker broodje gegeten een gekookt eitje erbij en er stond ook nog drank in de kast volgens willy dus ze kwamen de avond wel door zo.
Het was bewolkt buiten de kachel brande, ik bekeek het huisje eens wat beter ik liep het hele huis door.
Best wel een groot huis vond ik,te groot voor tante jannie alleen .
Drie slaapkamers een grote woonkamer en zelfs een schuurtje achter het huisje.
Buiten was nog een groot terras met een glaswand er om heen ,ik liep naakt naar het terras.
Het was best fris buiten, de zon was niet te zien ,ik ging in een stoel zitten en sloot mijn ogen.
Ik dacht na over tante jannie en gerda, hier bij mij op dit terras, in dit huisje, ja dat leek me wel wat.
Willy kwam bij me zitten ,heb je het warm, vroeg ze.
Nee ik moest even na denken, zei ik over hoe alles gaat de laatste tijd er gebeurt zoveel ineens.
De vakantie tijd is de laatste jaren de mooiste tijd van het jaar ,dat bevalt me wel.
Willy wilde alles weten, maar dat kon ik niet doen vond ik, dat was niet eerlijk tegenover gerda.
Dat kon ze begrijpen, zij wist vast niet alles wat er gebeurde tussen ons, maar dat gerda gelukkiger werd zag ze wel ,ze had al heel veel verteld en ze straalde als ze over ons sprak .
Ze had nooit iets verteld over haar man en de problemen die ze had.
Ze wist wel van tante jannie, die had ze al eens ontmoet op een feestje van het werk.
Het word koud zei willy zullen we maar naar binnen gaan ,en ze pakte mijn hand en trok me uit de stoel.
Die is sterker dan het lijkt dacht ik nog, maar ze kroop met haar hooft tegen mijn borst gaf een kus op mijn borst en gaf me een dikke zoen op de mond, je bent een liefje zei ze ,als je vrij was wist ik het wel.
We liepen naar binnen en voelden de warmte van de kachel op onze lichamen.
De andere dames zaten op de bank naar de nieuwe dvd te kijken We gingen erbij zitten .
Moet je eerst je piemel niet water geven, zei mirna hij ziet er nogal droogjes uit .
Nee mirna, dat heb jij er allemaal uitgeknepen met je strakke kutje, zei ik.
Een gierende lach klonk door de kamer .Was dat dan van jou, zei lily, als ik dat geweten had .
Nou wat had je er dan mee gedaan? vroeg willy. Dan had ik alles opgezogen met mijn mond zei lily.
Jij bent net een spons, riep mirna, je kunt alles in lily kwijt, ze slurpt alles op.
De film ging verder dan die van de camping ,er werd met sperma gespoten alsof het warm water was.
He lily kun je daar niet gaan werken ,ze zoeken nog iemand die alles weer opzuigt,riep willy.
Zal ik jou kut eens leegzuigen, zei lily dan kun je morgen niet meer lopen want ik zuig je benen naar binnen of je veranderd in een mummie helemaal uitgedroogd.
Nou dat mocht ze proberen van willy, ze spreidde haar benen wijd en wreef over haar kutje.
Kom hem maar leegzuigen spons, en lily kwam voor willy zitten en likte haar kutje .
Willy keek naar wat lily met haar kutje deed, het wond haar meer op dan ze had gedacht.
Ze veranderde in een geil vrouwtje wat willoos werd genomen, weg was dat harde vrouwtje wat de baas speelde over iedereen, weg was de leider ,ze was nu willoos ,ze wilde genomen worden, ze wilde slachtoffer zijn ze kon niks meer, ze kon alleen nog genieten van wat willy met haar kutje deed.
Mirna nam een borst in haar hand en ik pakte de andere, mirna streek over willy s buikje.
Ik sabelde op de tepel van een borst ,mirna nam de andere in haar mond, ik keek recht in de ogen van mirna,ze straalde , ze klom omhoog en begon met willy te vrijen .
Ik nam een borst van mirna in mijn hand en streelde over haar lichaam .
Willy begon te schokken en te kronkelen die kwam bijna dat zag ik .
Ik ging rechtop zitten en bekeek wat de dames allemaal met elkaar deden ,lily sabelde aan het kutje van willy en mirna vrijde met willy en streelde het buikje nog steeds .
Lily wenkte me kom hier zitten en ik ging naast haar zitten, ze pakte mijn stijve lul en wees op het kutje van willy, daarin moest mijn lul en ze geleide mijn lul tot voor het kutje, ze streek een keertje van het clitje tot haar kontgaatje met mijn lul over het kutje van willy en stak mijn lul in het gaatje.
Ik stootte direct diep in haar, een kreet kwam uit willy s mond,mirna keek om naar wat we deden .
Lily stak een vinger in haar kontgaatje, haar buikje kwam omhoog ik zag haar clitje naar buiten steken.
Mirna zag het en nam haar clit onderhanden ,ze draaide rondjes over het clitje heel rustig.
Willy kronkelde als een slang, ze hield het niet meer en liet het gebeuren, ze schokte onbeheerst en trok haar benen zo hoog mogelijk .
Lily trok haar vinger uit haar kontje, ik voelde haar kut samenknijpen .
Toen ik mijn lul terug trok kwam er een straal vocht mee naar buiten ,lily zag het en slikte alles weer schoon.
Mirna kroop boven op willy en begon heftig met haar te vrijen.
Lily pakte mijn nog stijve lul en trok hem op en neer ,nu wil ik hem fluisterde ze .
Ze nam plaats op de bank naast willy en spreidde haar benen ,ik ging voor haar zitten en zag een donker kutje, ik had nog nooit een donker kutje van zo dicht bij gezien ,ik trok de volle lipjes uit elkaar en zag een roze binnenkant .Ik zocht om het clitje, dat zou zij toch ook wel hebben, en ja hoor een mooi roze kopje verscheen, een behoorlijk knopje, daar kon je wel op sabbelen dacht ik, en nam hem tussen mijn lippen.
Ik draaide met mijn tong rond haar clit en voelde dat hij steeds dikker en harder werd.
Willy en mirna kwamen meedoen om lily haar beurt te geven, ze namen ieder een borst en streelden haar hele lichaam.
Willy kroop op haar en hield haar open kutje voor lily s gezicht die gretig dat kutje begon te likken.
Mirna kwam naast me zitten en pakte me bij mijn ballen, ze trok even aan mijn lul en wilde dat ik hem in het kutje van lily stak. Ik probeerde eerst een vinger naar binnen te krijgen.
Ze was nat genoeg zag ik,die kon mijn lul wel ontvangen
Ik spreidde haar lipjes open, een roze gaatje kwam inzicht .
Haar benen kwamen omhoog zodat ik mijn lul gemakkelijk naar binnen kon schuiven .
Mirna geleide mijn lul tot voor het kutje en streek even met mijn lul tegen het kontgaatje.
Ik hield de lipjes open om direct naar binnen te stoten ,ze moest hem maar goed voelen binnenkomen.
Mirna richtte mijn eikel recht voor het gaatje en ik stak hem diep in dat roze kutje.
Een kreet kwam uit lily s keel ,ze kon niet schreeuwen want haar mond was nog bedekt
met het kutje van willy .
Ik stootte diep,ze kon hem hebben,ze was al behoorlijk nat dus ze werd goed gesmeerd .
Willy ruilde met mirna van plaats, ze was uitgedroogd, zei ze en mirna was nog nat genoeg.
Mirna hield haar open kut voor lily s gezicht en weer hapte lily gretig toe.
Die hield wel van een nat kutje zo te zien ,ik stootte diep in haar kut en willy stak haar vinger er nog bij in.
Ze ging met haar natte vinger over het clitje strijken, die nu echt goed rechtop stond.
Willy pakte het clitje tussen haar vingers en bewoog op en neer net als bij mijn lul als je je aftrekt .
Dat vond lily heel lekker want ze draaide met haar kont heen en weer.
Willy stak een andere vinger tussen mijn lul en het kutje, ze moest nog meer van dat kut sap van lily hebben zei ze.
Die vinger verdween in het kontje van lily die haar heupen omhoog stootte terwijl ik net diep in haar stampte,een gesmoorde kreet was haar antwoord .
Ze begon nu wel heel erg hard te kronkelen, ik voelde hoe ze haar kut dicht probeerde te knijpen.
Maar mijn lul was hard genoeg om dat niet toe te laten, het sap kwam uit haar kut lopen, dat werd uitgesmeerd over het kontgaatje door willy, en zo nu en dan werd het clitje ook even gesmeerd .
Willy stak nog een vinger erbij in, wat weer een heftige schok gaf in de heupen van lily.
Maar ze riep niet stop, dus ieder ging door met wat we deden .
Ik stootte dieper en harder in die klets natte kut op en neer, en zag willy nog steeds die grote clit op en neer bewegen, en voelde aan mijn ballen dat ze ook nog steeds in dat kontje zat te steken .
Mijn ballen stonden nu wel op springen, dat was eigenlijk jammer want ik wilde nog wel even door neuken in dat donkere kutje .
Willy duwde me achteruit en pakte mijn lul vast ,ze richtte hen nu op het open staande kontgaatje van lily en duwde me naar voren zodat ik zo mijn lul naar binnen schoof .
Dat ging gemakkelijker dan ik had verwacht maar alles was ook zo nat.
Er kwam wel een kreetje uit lily maar die begon nu erg te kreunen omdat willy haar clit in de mond had genomen en er lekker op zoog ,en een vinger in haar kutje had gestoken en wild heen en weer bewoog.
Ik voelde mijn sperma omhoog komen, ik hield het niet meer, dit gaatje was veel nauwer dan haar kutje.
Ik zag dat lily ook bijna kwam ,ik moest het nog even inhouden, maar het voelde zo lekker, ik kon het niet meer tegenhouden
Willy zag het ,en gaf het clitje nog eens wat meer genot om lily ook te laten komen.
Ze kende lily goed want die kwam met een schreeuw klaar, en ik liet mijn sappen ook lopen in het kontje van lily , ik hield niet op met spuiten het bleef stromen door mijn lul .
Lily bleef nog even schudden, ik trok mijn lul uit haar kontje en stak hem in haar kutje dat was nog open Ik schoof nog even op en neer, ze voelde mijn zak tegen haar openstaande kontje slaan.
Dat was best een lekker gevoel zei ze,net of haar kontje klappen kreeg .ik voelde mijn lul kleiner worden .
Die had zijn best vandaag wel gedaan vond ik,ze hadden niks te klagen gehad zei willy.
Ze hadden niet verwacht dat ik hen zoveel genot kon geven want ze deden het meestal alleen met vrouwen.
En lily was al hellemaal niet gewend aan een man, die had alleen nog maar een dildo in haar kut gehad .
Lily was dus eigenlijk nog een maagd, zei mirna lachend.
Ik zal een drankje halen, zei lily en ging staan, ze liep niet echt meer zoals een uurtje geleden zag ik.
Oooh ik voel me genaaid, riep ze lachend. Dat is je straf omdat je de stekker in het verkeerde gaatje hebt gestoken riep willy haar na.
Die voelt zich morgen wel weer beter, zei mirna. Ik keek om me heen het was al een beetje donker,hoe laat is het vroeg ik? Het was half tien, zei mirna je laatste boot is al weg.
Dan slaap je vannacht bij lily, want die heeft nog een plekje over, zei willy.
Ja dat zal dan wel moeten ik zwem niet naar de overkant zei ik.
Lily kwam binnen met een blad met drankjes, zelfs mijn baco had ze gemixt hoe wist ze dat?
Ze wist het van gerda, die kletste wel eens wat ik meestal dronk en hoeveel ik dronk .
Dat was voor gerda belangrijk want een echte vent wist zijn maat te houden vond ze.
We keken even tv, er was een film voor die de dames wel mooi vonden. We kletsten nog wat ,
het was twaalf uur voor ik het wist.
Bedje tijd volgens de dames, en lily jij hebt vannacht een gast in je bed dus gedraag je zei willy.
Lily keek me aan ,dat was een verrassing voor haar,dat wist ze nog niet.
We liepen naar haar bed ,wil je eerst nog onder de douche? vroeg ze.
Nee vandaag maar niet, zei ik,het is al laat en morgen weer een dag .
Ze pakte haar nachtjapon van het bed en keek me vragend aan,niet nodig zeker,zei ze.
Nee doe die maar niet aan, zei ik, je zult het vast niet koud krijgen met mij in je bed.
We kropen onder de dekens en ze deed het licht uit .
Ik zou haar een nachtzoen geven maar ze begon met me te vrijen.
Haar lichaam drukte ze tegen me aan,ik nam meteen haar borsten in mijn handen.
Ik sabelde aan haar tepels,het was nu puur op gevoel want ik zag niet of lily nu bruin of blank was.
Het gevoel van die grote borsten wond me op,mijn lul begon te groeien,ik kroop boven op haar.
Even wilde ze me tegenhouden maar liet me gaan ,Ik gleed met mijn lul over haar kutje heen en weer.
Ze begon weer met me te vrijen, toen ze stopte zei ze ,Ik wil je in me voelen en nu in mijn kutje.
Dat hoefde ze geen twee keer te zeggen want mijn lul stond er klaar voor .
Ik liet mijn lul voorzichtig in haar kut glijden,maar ze was nog nat genoeg om diep door te stoten.
Ze legde haar handen op mijn kont en duwde mijn kont nog dichter tegen haar aan.
Ze kon en wilde hem hebben dat voelde ik wel aan haar druk op mijn kont.
Ze voerde het tempo van de stoten op, zij bepaalde het ritme met haar duwen op mijn kont.
Haar benen gingen steeds wijder,ze klemde haar benen om mijn kont en duwde mij steeds harder en
dieper in haar kut ze wilde me laten komen, zei ze.
Ik wil je sperma in mijn kut voelen stromen, fluisterde ze me toe.
Nou ik wilde haar graag een dienst bewijzen en liet mijn lul hard in haar kut heen en weer schuiven.
Haar kont kwam steeds hoger zo kon ik nog dieper in haar stoten en deed dat graag.
Ik voelde mijn zaad komen en hield het niet tegen,ik liet mijn sperma graag in haar kutje stromen.
Nog een diepe stoot om het laatste restje zo diep mogelijk in haar te spuiten.
Ze lag nog met haar benen om me heen geklemd, mijn lul moest in haar blijven vond ze.
Ik nam haar borsten weer in mijn handen en een tepel in mijn mond,zo bleef ik nog even genieten van dat lekkere lichaam van lily .
Mijn lul verlapte in haar kutje ze voelde het ,zal ik hem even schoon slikken,vroeg ze.
Ja dat mocht van mij wel, heel graag zelfs zei ik,en ging op mijn rug liggen.
Ze dook onder de dekens en slikte mijn slappe lul af tot hij helemaal schoon was.
Hmmm dat was lekker, zei ze toen ze weer boven kwam,ze ging ook op haar rug liggen.
Ik ging met een hand over haar buikje strijken en masseerde haar zachtjes in het driehoekje tussen haar benen.
Ik voelde dat ze met een hand tussen haar benen ging, ze stuurde mijn hand richting haar kutje.
Ze wreef met mijn hand over haar schaamlippen heen en weer.
Haar vingers verdwenen in haar kut en smeerden haar clit in met het sperma wat ik net in haar had gespoten.
Lily was zich zelf aan het bevredigen dat voelde ik aan het bewegen van haar hand.
Ik wilde haar wel helpen maar ze schoof mijn hand weg.
Eigenlijk wel een geil gevoel, je wil meedoen maar je mag niet meedoen.
Ik zocht haar tepel en nam die in mijn mond,dat liet ze wel toe.
Ze was haarzelf heel heftig aan het bevredigen,ik voelde haar kont op en neer gaan.
Twee handen gingen nu naar beneden,ze spreidde haar benen en vingerde zich zelf tot ze kreunend klaarkwam.
Ze liet zich achterover vallen op het bed,haar handen slikte ze schoon ik hoorde haar sabelen.
Een zucht kwam uit haar mond,hier genoot die spons dus van,het schoon slikken van onze sappen.
Ze had de hele middag bij de dames alle kutjes schoon gelikt en nu mijn lul en haar eigen kutje ook.
Lily draaide zich om, ik kroop tegen haar aan en nam een borst in mijn hand.
Zo vielen we al heel snel in slaap, nagenietend van onze eigen belevingen.
De volgende morgen werd ik wakker op mijn rug,de dekens waren weg en mijn lul stond als een paal.
Lily lag met haar benen op het kussen,ik keek naar waar mijn lul moest zijn, maar zag alleen een bos haar .
Ze draaide haar hoofd om en keek me aan, een goede morgen, lachte ze.
Ik zag dat ze haar telefoon in haar hand had,wie bel je zo vroeg?zei ik.
O niemand zei ze,ik keek of er nog berichtjes waren die ik nog niet heb gelezen.
Ze liet mijn lul los en kwam naast me liggen.
Ik zag nu weer dat prachtige donkere lichaam,ik moest even over die grote borsten strelen.
Zalige grote bruine borsten, ze stonden nog mooi recht op haar lichaam de tepels priemden recht vooruit.
Je gaat vandaag zeker naar huis?vroeg ze. Ja dat is wel de bedoeling Zei ik.
Ik zal een ontbijtje voor je maken,want we moeten je wel weer in topconditie terug bezorgen.
Anders krijgen we ruzie met gerda en dat willen we niet hé sjaak.
Nee ik zeker niet,want gerda heeft voorlopig genoeg aan haarzelf denk ik.
Zullen we dan maar opstaan?en ze ging voor het bed staan en stak haar handen naar me uit.
Ik pakte haar handen vast en liet me omhoog trekken.
Toen ik voor haar stond voelde ik dat ik met haar moest zoenen,ik nam haar hooft tussen mijn handen en begon met haar te zoenen,dat had ze niet verwacht maar zoende mee.
Mijn lul stond tegen haar buikje gedrukt ,bewaar die maar voor gerda sjaak, die heeft hem straks hard nodig als je haar weer ziet.
Ze liet me achter met een stijf staande lul die recht vooruit stond.
Ik ging de douche in en waste me,mijn lul kreeg een extra goede was beurt die moest weer schoon zijn voor
mijn tante jannie en gerda,die zouden nu wel klaar zijn met de politie.
Ik liep naar de kamer waar mijn kleren nog lagen die ik al een tijdje niet meer aan had gehad.
We liepen hier sinds gister middag allemaal naakt rond en dat beviel me wel.
Er was nog niemand in de kamer,ik was de eerste, en plofte nog steeds naakt op de bank neer.
Ik keek naar buiten een mooi zonnetje scheen door het raam.
Lily kwam binnen met koffie en zette het op de tafel,ze was ook nog steeds naakt.
Ze had de eitjes op staan, zei ze. Vier minuten en dan waren ze klaar.
En de broodjes lagen in de keuken, als ik wilde moest ik ze maar pakken.
Ik pak jou liever, zei ik. Ze kwam naast me zitten en nam mijn hand vast.
Sjaak ik wil je iets vertellen, zei ze. Ik val niet op mannen,als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik vind je heel aardig, maar ik kan niet verliefd worden op een man,ik ben een lesbienne.
Na vannacht weet ik het zeker,ik heb het geprobeerd en werd niet opgewonden van je.
En gister dan?vroeg ik ,je ging best tekeer toen ik je neukte,vond je dat niet lekker dan.
Ik werd gister geil van het kutje van mirna in mijn gezicht, ze droop jou sperma over mijn gezicht.
Dat wond me op en ik voelde willy mijn kontje neuken dat doet ze wel vaker met haar dildo,
snap je.
Ik had het vanmorgen een beetje door wat mij echt opwind, zei ze .
Maar je blijft en lekker wijfie, en ik sloeg mijn arm om haar heen.
Ze kroop tegen me aan,en jij een lieve vent, ik ben blij dat jij me ontmaagd hebt,je was de eerste en ook de enigste die mijn kutje mag neuken,die is voor de dames.
Ze stond op,we gaan de eitjes maar eens op eten dan kun je weer op krachten komen.
We aten de eitjes en broodjes op, toen kwamen de andere dames ook de kamer in, ook nog naakt.
We namen nog een bakje koffie,hoe was jou nacht lily, lekker geslapen.
Lily vertelde wat we hadden gedaan en hoe ze het vond. Nou dan weet je het nu tenminste zeker,zei willy.
Ja lily was eigenlijk best blij dat ze het nu zeker wist. Ik stond op en liep naar achteren.
Ik liep naar het terras en ging in het zonnetje zitten,de dames wilden vast wel even onder elkaar kletsen.
En ik wilde nog even genieten van het uitzicht,je kon de zee ruiken en horen.
Ik hoorde de bus in de verte langs rijden,die moest ik straks ook hebben om weer bij de boot te komen.
Ik wilde de boot van twaalf uur halen,dan moest ik een uurtje eerder de bus nemen.
Mijn telefoon lag in de kamer en wist de tijd niet dus liep ik weer naar binnen.
Ik zag de dames de telefoon van lily bekijken,alle ogen waren gericht op mijn slappe lul.
Ze begonnen te lachen,Ja sorry dames vandaag is een rustdag, zei ik.
Ik pakte mijn broek en keek op mijn telefoon,het was tien uur.
Nou ik zal me maar eens aankleden want zo kan ik niet naar huis, zei ik.
Dat vonden de dames wel heel jammer,ze wilden nog wel even genieten van het uitzicht.
De omgeving was hier zo mooi en ze hadden veel plezier gehad op dit eiland.
Maar we hebben een herinnering aan deze mooie vakantie, riep willy.
We brengen je samen naar de boot,zei lily je mag op mijn fiets, maar dan ga ik achterop.
Het is een half uurtje fietsen dus elf uur gaan we op pad dan zijn we ruim op tijd in de haven.
De dames gingen de douche in en kwamen fris en opgemaakt de kamer binnen.
Je hebt verder niets bij je he sjaak?vroeg willy. Nee verder had ik niets meegenomen, zei ik.
Elf uur fietsten we op weg naar de haven,de zon scheen het was een mooie dag om te fietsen.
De dames wisten gelukkig de weg naar de haven,want ik herkende niets van de heenweg.
In de haven zag ik de boot binnen komen varen.
Het duurde volgens mirna nog wel even voor ik aan boord kon, want eerst moest iedereen
van boord wezen voor er weer nieuwe op mochten.
We konden wel even op het terras tegenover de kade gaan zitten wachten,dan hadden we zicht op de boot volgens lily,dan namen ze nog wat te drinken als ik weg ging.
We namen plaats en kletsten nog wat over hoe jammer ze het vonden dat ik weg ging.
Naast ons zaten een stel jongens met een tafel vol bier naar elke mooie meid te fluiten.
Ik had daar ook kunnen zitten met mijn vrienden, dacht ik.
En zou ik willen ruilen,nee, ik had het nu toch veel beter dan die jongens die vannacht toch weer alleen naar hun tent gingen, omdat de meisjes niet met een bezopen jongen de tent in wilden.
De meiden kletsten nog even over wat ze straks gingen doen als ik weg was.
Zij bleven nog een dag langer,ze plaagden me ,dat ik zoiets lekkers achter liet ,lily spreidde haar benen wijd en liet me zien dat ze niets aan had onder haar rokje.
Ik kon haar kutje zien ,dat zalige kutje waar ik vannacht mijn lul nog in had gestoten en mijn zaad had achter gelaten.
Poppetje gezien beentjes dicht, schaterde ze. En ze sloot de beentjes weer.
Ineens voelde ik een hand voor mijn ogen,wie ben ik? hoorde ik roepen.
Ik had geen idee, de dames zaten allemaal nog op hun stoel,het was een vrouwe stem,maar wie?
Ik kreeg een zoen vol op mijn mond en voelde een tong naar binnen gaan, ik durfde niet terug te vrijen want ik had nog geen idee wie dat was .
Verrassing! En de hand ging voor mijn ogen weg,Gerda! riep ik verbaasd, wat doe jij hier, hoe kom je hier.
Ik stond op en kuste haar,nu ging mijn tong wel haar mond in en ik pakte haar kont beet en drukte haar stijf tegen me aan en we zoenden als of we elkaar weken niet hadden gezien.
Toen we elkaar weer loslieten was het achter me. En ik dan? ik draaide me om, Jannie jij ook hier, riep ik.
Ik vloog ook jannie om de hals en we zoenden net als net met gerda, haar kont stevig tegen mijn lijf drukkend en een eindeloze vrij partij.
De dames kusten elkaar een welkom kusje en gingen weer zitten,gerda en jannie pakten ook een stoel.
Zo daar zijn we dan, zei jannie, heb je ons gemist of had je genoeg aan deze drie dames vroeg ze.
Ik zag dat ze ieder een koffer op wieltjes mee hadden, ze bleven dus op het eiland.
Ik heb me best vermaakt me de dames, zei ik. Je mag me wel vaker op karwei sturen zulke klusjes knap ik graag voor je op.
De jongens aan het tafeltje naast ons zaten met open monden naar ons te kijken.
Je zag ze denken,heb je aan drie nog niet genoeg ?kun je niet delen,waarom jij wel en wij niet.
We komen een nachtje langs om te kijken of het huisje nog heel is,zei gerda.
We hebben maar drie fietsen dus de rest gaat maar met de bus, zei willy.
Lily wilde wel met de bus terug ,want dat was sneller en zij had de sleutel zei ze.
Dan moest ik maar op haar fiets terug rijden want gerda en jannie hadden koffers mee.
Ik vond het best maar de bus stond klaar dus ze moesten wel snel instappen.
Ze stonden op en liepen naar de bushalte,ze riepen tot straks en zwaaiden naar ons.
Wisten jullie dat ze kwamen? vroeg ik. Ja ze wisten het maar mochten niets zeggen van gerda.
Het moest een verrassing zijn,ze hadden vanochtend vroeg op de slaapkamer met gerda gebeld en alles afgesproken hoe laat en waar,daarom hebben we je vanochtend ook gespaard, riep mirna lachend.
Nu heb je nog wat energie om je vrouwtjes te verwenen,want ze zullen je vast niet meer delen met ons.
De bus reed weg,zullen wij dan ook maar op weg, zei willy, het is nog een eind fietsen.
We reden de weg terug, kletsend over wat ze wilden en of ik dat goed zou vinden .
Ze wilden nu eigenlijk gerda ook wel eens een beurt geven ,dat wilde gerda nooit want ze was getrouwd en had ook nog een vriendin dus dat was er nooit van gekomen maar nu was het anders en ze wilden het proberen als het mocht van mij.
Als ik er bij ben en zij wil het ook mag je van mij alles met haar doen,maar jannie moet het ook nog goed vinden want we willen geen ruzie.
Ze zouden jannie eerst ook vragen,dat beloofden ze, misschien wilde jannie ook wel meedoen.
word vervolgd


Aantal keer bekeken: 55967
Waardering: 7.19 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online