Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn vriend en de dealer.

U leest om dit moment het verhaal mijn vriend en de dealer gepost door O.R.. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: O.R.
Gepost op: 2010-2-13

Verhaal:

mijn vriend en de dealer
Ik had een vriend (die nu jammer genoeg zelfmoord heeft gepleegd.
Het spannendste verhaal wat ik met hem heb meegemaakt wil ik toch even vertellen.

Het was een periode dat mijn drugsverslaafde vriend even gestopt was.
Om het allemaal te vergeten gingen we naar een feestje (zogezegd). Eigenlijk gingen we naar een dealer die hem bleef bedreigen als hij geen drugs meer kocht. We waren dus met 5 bij hem aangekomen en we begonnen eerst te praten (al vrij ongewoon) maar daarna haalde hij een mes boven, mijn vriend vloog op hem af en werd in zijn buik gestoken, terwijl de rest allang gevlucht was, wou de jongen hem vermoorden. Toen hij mijn vriend de laatste steek wou geven sprong ik ervoor en werd ook in mijn lies gestoken ( ik kon hem wel K.O. slaan ). Ik pakte mijn vriend mee en strompelde naar huis, elke stap deed pijn maar toch geraakte ik er. Toen ik bij zijn ouders kwam die dokters zijn werd ik genaaid en hij ook.

Het verhaal zal waarschijnlijk niet goed zijn maar ik wou het gewoon delen, de jongen waar we naartoe gingen zit nu in een jeugdinstelling. Na deze actie is mijn vriend jammer genoeg wel terug aan de drugs geraakt.

Aantal keer bekeken: 3450
Waardering: 6.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online