Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

mijn vriendje zijn vrienden.

U leest om dit moment het verhaal mijn vriendje zijn vrienden gepost door visje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: visje
Gepost op: 2007-4-29

Verhaal:

mijn vriendje zijn vrienden
mijn vriend en ik wilden eigenlijk al heel lang onze fantasie werkelijkheid laten worde.
Dat was sex met meerdere mannen.
Mijn vriend had een best veel vrienden.5 daarvan nodigde hij uit om te komen.
ik nodigde nog 2 vriendinnen uit.
Op de uitnodiging die we verstuurd hadden stond uitdagende kleding.

Op vrijdagavond was het dan zover.
Mijn vriendinnen en ik gingen naar boven om omtekleden.
Ik had een rode string en een sexy rode bh.
Toen we beneden kwamen waren de mannen al naakt, tot onze schrik stond er een camera.
Ze wilden het opnemen zodat ze het nog eens konden zien.

de mannen gingen om ons heen staan en dwongen ons om te gaan liggen.
met touwen bonden ze ons vast aan de bedden. Met een schaar knippten ze onze kleren door.
De beste vriend van mijn vriendje die duwde mijn benen open en begon me te vingeren. ik begon een ander te pijpen.
opeens voelde ik iets in mijn kont.
met een dildo werd ik hard in mijn kont genomen.
en tegelijkertijd ook in m'n kut.
het ging harder en harder.
mijn vriendinnen werden afgeranseld met zweepjes en ook heel erg hard genomen.
toen we allemaal bevredigd waren gingen 3 mannen naar huis.
en toen hebben we met de rest alles nog een keer overgedaan.


Aantal keer bekeken: 11366
Waardering: 2.05 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online