Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

moeder betrapt.

U leest om dit moment het verhaal moeder betrapt gepost door Danielle betrapt door Sammyyo. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Danielle betrapt door Sammyyo
Gepost op: 2010-12-7

Verhaal:

moeder betrapt
Danielle is een alleenstaande moeder, en ze mag er zeker wezen, mooi figuurtje en altijd lekker sexy gekleed. Erik vond er al een tijdje leuk en toen hij Danielle tegen kwam tijdens het winkelen begon er een heftige vriendschap. Danielle vond Erik ook al een tijdje heel leuk en nog dezelfde avond waren ze bij Danielle thuis. Toen gebeurde wat Erik nooit verwacht had, Danielle vroeg of hij wel eens gedaan had op speed. hij moest toegeven dat nog nooit gedaan te hebben, maar wel eens wilde proberen. Nou dat heeft hij geweten, Danielle had speed en ze namen alle twee wat, ze werden beide ze geil dat ze heel de avond elkaar heftig werwent hadden. zo ging het een paar weken heftig door. als Danielle haar dochter Sammyyo er niet was dan hadden ze vaak heftige tijden. Sammyyo was een aardige meid en had de kleding stijl van Daniele al wat overgenomen, altijd strakke sexy topjes en broek met sexy laarsjes enzo.
Erik en Danielle hadden die middag weer afgesproken, Sammyyo zou na school met een vriendin meegaan en daar blijven eten, dus ze hadden alle tijd. Toen Erik bij Danielle kwam had deze al flink wat speed op en liep ze al heel geil in een sexy setje thuis. Het duurde dus niet lang of ze lagen heftig in de huiskamer te neuken. Erik pakte een touw en bond Danielle met der handen vast aan de tafel, daar stond ze dan voorover gebogen met der kontje omhoog, Erik keek zo tegen der kutje en kontgaatje aan. Danielle was zo geil van de speed dat ze alles toeliet. Erik pakte een blindoek en deed deze bij Danielle om. Al snel zat zijn harde paal in der natte kutje. het uitzicht op haar strakke kont gaatje maakte hem zo geil dat hij ze gladde natte pik voor het strakke gaatje zetten en heerlijk naar binnen stote. Danielle vond alles goed, zo geil was ze. toen Erik haar volgespoten had pakte hij een dildo en een viberator en vulde hij Danielle der kutje en kontje.
Ondertussen was Sammyyo met der vriendin meegegaan, echter der vriendin der oma was in het zieken huis opgenomen en Sammyyo kon niet blijven dus ging ze richting huis.
Toen ze de keuken in liep hoorde ze van uit de woonkamer heftig gekreun, nieuwsschierig liep ze heel zachtjes richting de woonkamer deur die op een kier stond. eerst schrok ze wel van wat ze zag, ze keer recht tegen der moeder der billen aan, en zag hoe Erik de dildo en de viberator heftig in der kutje en kontje heen en weer bewoog. maar ze vond het ook wel spannend om te zien. Der hand ging onder der rokje en ze voelde dat ze een beetje nat geworden was. ook der tepeltjes staken al hard door der strakke topje heen. Sammyyo was zo geil dat ze in de keuken zichzelf aan het vingerren was, stiekem door de keir kijkend naar Erik en Danielle. ze was zo geil dat ze niet echt goed oplette, en daardoor zag Erik haar staan, ze schrok zich rot, maar Erik glimlachte naar haar en wenkte dat ze zachtjes de kamer in moest komen. trillend op haar benen, maar wel geil, deed Sammyyo dat. Erik pakte haar handen en leide ze naar de dildo en viberator in Danielle haar kutje en kontje. zachtjes liet Sammyyo ze op en neer gaan. Hier door werd ze nog geiler. Danielle had nog niks door. Erik liep zachtjes op Danielle heen en stopte plots zijn harde pik in Danielle der geile mondje. Nu schrok Danielle wel, hoe kon Erik nou voor haar staan met zijn harde pik in zijn mond terwijl die vibo en dildo nog steeds heen en weer in der kutje en kontje ging? Maar ze was zo geil dat ze het allemaal toeliet. Sammy yo was ook goed geil geworden en wilde Erik zijn pik voelen, voor de tafel begon Erik haar te neuken, en toen trok hij de blindoek van Danielle der hoofd, ze moest vastgebonden toekijken hoe haar geile vriend der dochter aan het neuken was.....


Aantal keer bekeken: 19688
Waardering: 5.44 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online