Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

moeder van mijn vriendin.

U leest om dit moment het verhaal moeder van mijn vriendin gepost door ed. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ed
Gepost op: 2006-5-10

Verhaal:

moeder van mijn vriendin

moeder van mijn vriendin

Ik ben Michel en heb al 9 jaar verkering met Linda, heb een goede relatie en kan goed met haar ouders overweg. Alleen heb ik altijd al een zwak gehad voor haar moeder waar ik behoorlijk op geil. Ze is 49 en ziet er goed uit, regelmatig kijk ik even in hun wasmand en vind dan gedragen strings van mijn schoonmoeder die behoorlijk geil zijn en leker naar haar ruiken. Als ik de kans heb trek ik me af met haar slipje in mijn handen. Volgens mij had ze het in de gaten.

Ik kwam een tijdje later om wat op te halen en mijn schoonmoeder was alleen thuis. Ze bood me een kop koffie aan en praatten wat over koetjes en kalfjes. Ze had wat last van haar nek en vroeg of ik haar even kon masseren ik stemde in en begon haar nek te masseeren, ik zei dat ze iets meer naar voren moest gaan zitten dan kon ik er beter bij. Ik kreeg zo een perfect zicht achter haar truitje en zag haar lekkere borsten in een bh zitten. Ik vroeg of ik vooor de ontspannig haar rug ook even moest masseren ze stemde in en ik zei dat ik dat beter kon als haar trui uit was want anders kon ik er niet goed bij. Ze aarzelde maar zei ach het is maar een massage dus uit die trui, nu zat ze alleen in een bhtje en ik masseerde haar rug intensief.

Ze vond het heerlijk en ontspande zich volledig. Ik vroeg of ze niet liever wilde gaan liggen, dan wil ik wel op een bed liggen zei ze en we liepen naar de slaapkamer. Ze lag op bed ik masseerde verder en deed gelijk even een bil massage hhmmmm dat is ook fijn zei ze dus ze trok haar spijkerbroek uit en daar lag ze een heerlijk lijf met een geile string aan.Vind je het niet genant zei ze en ik vertelde het niet erg te vinden terwijl mijn pik steeds groter werd. Ik masseerde door en kwam weer bij haar billen , ik kon zo perfect haar kontje zien en rook er even aan. De geur maakte me nog geiler en besloot iets verder te gaan ik masseerde haar billen iets meer naar onder zodat ik haar schaamlippen stimuleerde op en neer te gaan ze kreunde en zei ja sorry hoor het is zo lekker > Pak de olie maar even zei ze en pakte een flesje babyolie smeerde haar in en duwde per ongeluk een duim tegen haar anus. Ze draaide zich om keek me aan en zei ga nu maar iets verder want ik hou het niet meer. Langzaam wreef ze in mijn kruis en zei niet verder vertellen he. Uiteraard zei ik nee en ze masseerde mijn pik trok de ritsen knoop open en bevrijde mijn lul> Ze werd steeds geiler en smeerde mijn pik in met olie Even dacht ik te dromen maar het was echt ze begon me te pijpen en ik duwde een vinger langs haar string in haar kutje. Ze was zo nat als een dweil en ik vingerde haar en ze zoog steeds wilder, ik trok mijn lul uit haar mond en duwde mijn lul in haar kutje oh ja neuk me zei ze harder mmmm. Terwijl ik haar neukte zei ze dat ze hier al heel lang over fantaseerde en ik neute haar nog harder duwde een vinger in haar met olie besmeurde anus en neukte door. Ik haalede mijn lul uit haar poes en neukte haar op zijn hondjes maakte haar kontje nog iets natter met haar eigen kutgeil haalde mijn lul er weer uit drukte hem tegen haar kontje en ze riep oh ja doe het doe het neuk me in mijn kont ik duwde mijn eikel tegen het gaatje en drukte door steeds verder totdat ik er helemaal inzat , ik begon haar met diepe halen in haar reet te neuken en ze begon steeds harder te kreune oh ja neuk je schoonmoeder riep ze in haaar reet oh ja ik had het niet meer en voelde dat ik klaar zou komen zei voelde het ook en zei kom in mijn mond . Ik haalde mijn lul uit haar kontje en ze begon met heel snel te pijpen ik voelde het zaad opkomen en ik kwam klaar in haar mondje ze slikte alles door en zei dat ze het heerlijk had gevonden Ik ging voldaan naar huis en had haar string in mijn zak gestoken voor een fijne herinnnering aan mijn schoonmoeder.

Aantal keer bekeken: 35843
Waardering: 7.47 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online