Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

monstercock.

U leest om dit moment het verhaal monstercock gepost door nara. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: nara
Gepost op: 2009-8-4

Verhaal:

monstercock
Totaal onverwacht maar wel heerlijk. Een paar dagen geleden was ik jarig. Alweer 29 jaar en mama. Maar een milf durf ik mezelf niet te noemen. Hoewel ik sex heel lekker vind komt het niet geregeld voor dat we echt tijd voor elkaar hebben. Waarschijnlijk heb ik vaker gezegd dat ik zin heb in een weekendje weg. Zonder kindertjes…..
3 dagen geleden werd ik door M opgehaald vanuit mijn werk. Zonder kindertjes in de auto. Waar zijn de kleintjes. Ik heb een verrassing zegt M. Ik neem je mee. We gaan even gedag zeggen naar de kindjes en rijden weg. We stoppen bij het treinstation. We parkeren de auto en gaan het perron waar onze trein, blijkbaar, staat te wachten. We stappen in en vinden ons plekje. Blijkbaar slapen we in de trein. Waar gaan we heen vraag ik. Nee Nara je wacht maar af zegt M met een stout lachje. Ik heb een tas voor je ingepakt en het zijn spullen waar ik je graag in zie.
We gaan eten en na het dessert taaien we af naar onze slaapplek. Daar treffen we 2 jongens aan. Blijkbaar slapen zij hier ook. 1 jongen met ontzettend mooie en doordringende ogen kijkt me aan en zakt af naar mijn borsten. Ik een beetje aangeschoten van de rose wordt verlegen en ga mijn bedje opmaken. Ik kleed me om en zie M geil naar me kijken. Ik reageer een beetje boos doe nou niet joh er zijn meer mensen hier fluister ik. Maar M kan het niet laten en gaat achter me staan en zoent me in mijn nek. Hmmmmmm wat voelt dit heerlijk. Ik probeer me in tehouden en duw M van me af. Down boy…… Ga jij maar lekker slapen morgen krijg je meer plaag ik.
M heeft nog geen zin om te slapen en vraagt aan de jongens of ze meegaan een biertje drinken in een ander gedeelte van de trein.
Ik ga lekker liggen en voel dat ik erg geil ben. Maar doezel toch in slaap. Ik hoorde ver weg een deur open gaan. Maar ik ben te moe om mijn ogen open te doen. Zonder het te weten lig ik met mijn billen bloot met een van mijn mooiste strings aan en daarboven een strak hempje. Ik voel dat er naar me gekeken wordt en probeer mijn ogen te openen. Daar staat die heerlijk getinte jongen met een goddelijk lijf. Hij ziet niet dat ik wakker ben. En begluur hem. Hij kleed zich uit en er komt een onwijs mooi en strak bovenlijf te voorschijn. Zijn strakke billen komen mooi uit in zijn boxer. Net op het moment dat hij zijn boxer uit wil trekken schrik ik en probeer ik me om te draaien maar val uit mijn bed. Daar lig je dan super “charmant”, naast een grote man met een heerlijk lijf. Ik probeer op te staan en hij wil me helpen. Gaat het zegt hij. Ja het gaat zeg ik verlegen. Ik bijt op mijn onderlip. Ik klim weer in mijn bed en stoot per ongeluk met mijn billen tegen zijn nog bedekte lul. Jezus die voelt erg groot. Ik draai me om en zeg O sorry. Hij pakt me beet en probeert me te kussen. Ik duw hem van me af en geef hem een klap in zijn gezicht. Hmmm ik dacht dat je dit wilde zegt hij. Ik heb een relatie zeg ik hem. Maar Nara ik heb er met je man over gesproken ik geloof dat hij dit niet erg vind. Toch besluit ik op mijn bed te gaan liggen. Ook hij gaat op zijn bed liggen. Hij blijft me aankijken en ik zie hem over zijn lul wrijven. Ik draai me om en lig met mijn rug naar hem toe. Ik voel ineens zijn handen om me heen en hij druk me hardhandig op mijn buik. Ik hou het niet meer ik ben zo geil ik wil dit ook. Hij duwt mijn billen omhoog en masseert ze met zijn grote handen. Steeds dichter bij voel ik zijn duim bij mijn zeiknatte kutje. Ik voel zijn warme adem en hij likt mijn billen en gaat steeds verder tussen mijn benen. Hij trekt mijn string kapot en ik geef een gil. Lik me roep ik hem toe. Hij likt heerlijk op een rustig tempo aan mijn clit. Mijn lijf tintelt en ik voel dat het niet meer gaat duren. Ik wrijf over zijn lul en mijn ogen hebben niets groter gemaakt dan dat het is. Jeez wat een mega lul en dik ook. Ik haal hem uit zijn boxer en begin hem zachtjes af te trekken. Hij grijpt mijn kont en duwt zijn monstercock bij me naar binnen. Hij past niet hij is te groot maar hij vult me zo lekker op dat ik gelijk klaar kom. Hij duwt hem hard naar binnen met een heerlijk ritme laat hij me nog een keer komen. Ik draai me om en stop zijn heerlijke lul in mijn mond. Hij is lekker warm en smaakt zo heerlijjk. Ik wil dat je me neukt heel hard. Hij tilt me met weinig moeite op en duwt me tegen de muur. En stopt hem weer in mijn kutje en masseert met zijn handen mijn kont en duwt een klein stukje van zijn vinger in mijn kontje. Ik voel dat ik weer moet komen. En zie aan hem dat het voor hem ook niet lang meer gaat duren. Samen komen we geweldig klaar. Ik loop naar de douche en maar me weer fris. Mijn kapotte string gooi ik in zijn gezicht en zeg tegen hem dat ik het heerlijk vond. Hij voelt heerlijk in mijn natte kutje. Bedankt. Ik ga liggen en val in een diepe slaap.
Wat ik nog meer heb meegemaakt op dit reisje vertel ik nog wel. Het was erg spannend en zo lekker….. ik ben erg verwend en het was echt mijn weekend.


Aantal keer bekeken: 12127
Waardering: 4.91 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online