Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

my gangster boy and i deel 3.

U leest om dit moment het verhaal my gangster boy and i deel 3 gepost door princess_met de ware. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: princess_met de ware
Gepost op: 2011-6-20

Verhaal:

my gangster boy and i deel 3
(Vervolg mij gangsterboy and i deel 2)

Dusjaa. Ik zag ibrahim en ronaldiho in de aula tegen over elkaar staan en bekvechten, ik liep er naar toe want ik was woedend op ibrahim, want hij had belooft niks te zeggen tegen ronaldiho. Ik liep er naar toe en stond tussen hun in, ik draaide me om naar ibrahim en me rug stond richting ronaldiho ik pakte ibrahim bij zijn nek en verluisterde, ibrahim als je van me houd, laat hem met rust. En toen ik dat zei werd ik vanachter getrokken door ronaldiho. Hij deed een arm om me nek en hield me stevig vast, en haalde iets uit de mouw van zijn shirt, omg een mes, dat mes werd tegen me kil aangedrukt, ik dacht aan het moment dat ibrahim dat ook deed, maar dat was anders hij houd van mij, maar ronaldiho deed het als bedreiging. Ibrahim deed niks want als ie ronaldiho aanraakte zou hij mij kwijt raken en dat wilt hij niet. Opeens kwamen alle medewerkers van de school die pakte ronaldiho en het mes, het was alsof ik nu het ergste in me leven had meegemaakt. Ik liep de aula uit niet naar ibrahim want ik was boos, als hij niks deed was er niks met mij gebeurd.



Ik liep naar buiten! Naar een bankje om me alleen te voelen en effe bijkomen. Niet veel later kwam ibrahim naar buiten, en ging naast me zitten, hij sloeg een arm om me heen en drukte me tegen hem aan. Ik begon te huilen van wat er was gebeurd, hij veegde mij tranen en draaide me kin zodat ik nu naar hem keek, en hij zij; sgat ik hou veel van je, en dit moest er niet gebeuren het is aLlemaal mij schuld, vergeet dit allemaal, ik wil me vrolijke meisje terug. Ik lachte en keek hem aan, hij keek me recht in me ogen aan en ging met zijn hand door mij haar en begon met te zoenen.

Alles was weer goed.

Ps; ronaldiho werd van school geschort en moest ergen anders een school opzoeken.

Meer verhalen van princess_met de ware bij zoveel mogelijk waardering'x schrijf ik de volgende

Aantal keer bekeken: 4800
Waardering: 8.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online