Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

my love story.

U leest om dit moment het verhaal my love story gepost door Richano. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Richano
Gepost op: 2010-10-20

Verhaal:

my love story
Let op!! dit is waargebeurd en is geschreven door mij (richano)ow en let niet op mijn super slechte spelling want ik heb de grootste dislectie die er maar zijn kan:$

Ik liep in Zaandam kwam net van school en was onderweg naar huis. Maar plots werd ik tegen gehouden.. niet door iemand maar door me zelf. Ik keek voor me uit en kon me ogen niet geloven wat een leuk meisje zag ik daar toch staan, Leuk truitje en een sexy rokje. Ik weet niet wat er gebeurde maar maar wat er gebeurde voelde goed. Ik keek er diep in der ogen aan maar zij niks nee ik liep verder.. tot ik het hoekje om was toen keek ik nog eventjes om om nog even van der schoonheid te genieten. Ik kreeg het warm van binnen en kreeg een brok in me keel ik dacht wie is dat meisje toch ze komt me zo bekend voor, maar goed ik kwam thuis met een bigsmile op me gezicht me moeder zij nog waarom ben jij zo vrolijk maar ik zij niks. Die avond ging ik slapen en ik droomde over haar en je zou mischien denken dat ik het ter plekke zou verzinnen maar ik droomde echt dat ik er zou ontmoeten en dat zij het meisje was met wie ik me hele toekomst mee zou delen. maar goed het was maar een droom en ik wist wel beter dat meisje zou ik nooit meer zien. Tot op een dag ik liep met een vriend van me in krommenie en wie denk je dat ik tegen kwam het meisje op een fiets. Ik kreeg het weer warm van binnen vooral toen ik hoorde dat die vriend van me der kon hij zij.. ik ken der ze zit bij ons op school hij vertelde haar naam Beatriz. Toen we later naar zijn huis gingen om te chillen vroeg ik hem of ze hyves had hij zij me ja en liet het me zien. In eerste instantie dacht ik wat een leuk lief meisje maar dat veranderde snel toen ik die hyves zag want woow wat een foto's ze was zo zelfverzekerd en zo sexy ik dacht ik denk niet dat zij uit is op een serieuse relatie. Maar goed ik ging even later weer naar huis en toen ik thuis kwam sprong ik gelijk achter de computer ging snel naar hyves en drukte beatriz in. Ik stond eerst uren naar die foto te kijken en te bedenken wat ik moest zeggen maar ik wist me maar god niet wat dus zij ik maar gewoon hallo ik ben richano ik had je een paar keer gezien en ik wil je graag beter leren kennen zou ik je msn mischien mogen? maar helaas kreeg ik geen bericht terug. Maar zo koppig als ik was gaf ik niet op en probeerde het nog is en weer niks, tot ik op eens der msn op der hyves zag staan ik natuurlijk snel toevoegen en ik heb wel 3dagen gewacht tot dat zij online kwam maar helaas. Ze kwam maar niet online dus ik nog een keer proberen en typte op hyves hey ik had je msn gepakt van hyves sorry daar voor maar het werkt niet. En daar door kreeg ik eindelijk een berichtje terug ze moest lachen want die hotmail was haar msn niet. maar gelukkig gaf ze me deze keer wel de goede, en nu had ik eindelijk de msn van me droom meisje. Ik dus gelijk toevoegen en begon vragen te stellen ik durfde niet in een keer te zeggen kom afspreken? of heb je een relatie? dus ik zij haar dat ze een leuk meisje was en uit eindelijk kwam het er op aan en zij dat ik graag een keer wou afspreken. En daarop zij zij het volgende.. Richano je moet wel weten dat ik net een relatie achter de rug heb en ik weet niet of ik wel weer een nieuwe wil beginnen maar ik wil je wel graag ontmoeten we spraken dus af in krommenie bij de berg. Ik was zo zenuwachtig maar ik liet het niet zien ik stond daar dus te wachten en zoals iedereen weet komen de vrouwen weer is te laat dus moeste ik eerst nog 5minuten wachten. Maar eindelijk zag ik der dat meisje van zaandam het meisje van me dromen. Het meisje waar ik me toekoms mee zou delen we hadden groote gesprekken en op een gegeven moment kwam er een klik ik kwam rustig naar voren en kuste haar op der mond waardoor er als gevolg gezoend werd het was het mooiste moment van me leven en de tijd vloog voorbij en zo is het een week door gegegaan we spraken steeds vaker af ze kwam bij mij huis had er netjes aan me ouders voorgesteld en toen gingen we naar de bios we namen allebij een grote cola en een grote popcorn ik betaalde want ik vond dat dat hoort als man zijnde maar zij dacht daar anders over maarja zo koppig als ik was had ze dus geen keus de mevrouw achter de kassa vroeg ons nog of we van die drink bekertjes wouden van shrek maar ik zij nee want wat kon het mij nou boeien maar beatriz zij ja en zo koppig als zij was had ik deze keer geen keus dus nam het aan we bekeken de film en op afloop stonden we daar dus ik wist wat ik moest zeggen en ik wist wat zij zou zeggen maar ik zij het niet ik sprak er die avond 27-06-2010 op msn en zij dat ik het erg naar me zin had en daar op zij zij ik ook maar toen was het moment dus eindelijk daar en zij ik haar dat we een volgende stap verder moesten en zij zij daar op dus ja nu zijn we al bijna vier maandjes verder ondertussen had heb ik haar ouders ook al ontmoet en nu gaat ze met mij vrijdag al op vakantie naar spanje een hele week het gaat zo goed tussen ons en ze is zo lief en leuk precies zoals me eerste indruk van haar was ben blij met haar en ik hoop en weet het wel zeker dat mijn droom uitgekomen is.


Aantal keer bekeken: 3463
Waardering: 5.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online