Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

my new best friend.

U leest om dit moment het verhaal my new best friend gepost door E.D.. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: E.D.
Gepost op: 2009-4-25

Verhaal:

my new best friend
Elien,
zo heet ze.. mijn beste vriendin.
Ik weet niet hoe het komt maar,, zij begrijpt me.
Ze weet hoe ik in elkaar zit.
We lachen ons samen te pletter,:')
Ik vertrouw haar, zij mij.
We zijn echte maatjes geworden!!
Ik voel me op mijn gemak bij haar.
Ik heb nog nooit een echte vriendin gehad. stom eigenlijk,, maar ik dacht dat beste vriendinnen niet bestonden.
Kvoel mij echt rot,, want volgend jaar gaat ze weg. Ik ga haar echt missen. Ik kan nie uitleggen hoe ik mij daar bij voel. Ik krijg de tranen in mijn ogen.Ik wil haar niet kwijt!!!

Aantal keer bekeken: 3358
Waardering: 5.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online