Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

na de training.

U leest om dit moment het verhaal na de training gepost door leonard. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: leonard
Gepost op: 2007-11-10

Verhaal:

na de training
Kim van 17 jaar ,was na de training van het voetbal als laatste uit de kleedkamer.
het was al na negen uur en het was koud en nat weer.
het was voor Kim 10 min.lopen naar huis.
Als trainer van 50 jaar bood ik haar aan om haar thuis af te zetten.
Kim vertelde mij onderweg dat er niemand thuis was vanavond en dat zou zeker tot midden nacht zo blijven.
Bij haar aangekomen vroeg Kim of ik nog wat wilde drinken,ik twijfelde maar vond het beter van niet.Als trainer houd ik mij altijd gereserveerd.
Terwijl Kim uitstapt verzwikt ze haar voet en komt ten val.
Ik spring mijn auto uit en zie dat ze naar haar enkel grijpt.
Ik help Kim overeind en begeleid haar naar het huis.
Zo samen komen we toch binnen.
Ik vraag naar keuken om koud water en een doek.
Kim wil liever gelijk naar boven ,daar is de douche en mijn kamer,ik heb liever dat je mij boven brengt.
Zo gezegd ,zo gedaan.
Eenmaal boven zit Kim op haar bed ,terwijl ik een handdoek met koud water om haar enkel legt.Ja,steunt Kim dat is beter.
Na enkele minuten,vloeit de pijn wat weg ,en vraagt Kim om even naar haar schouder te kijken want dat heeft ze zich met de val ook aan bezeerd.Snel doet ze haar jasje uit en zit Kim in haar shirt .Met mijn hand tast ik haar schouder af,en bemerk bij me zelf ,dat ik opgewonden raak van het feit ik Kim aanraak. Ik verzet mij tegen dit gevoel ,want dat kan en mag niet.
Toch valt mijn oog op haar niet onaantrekkelijke borsten die ik nu goed kan zien en merk dat haar tepels wat gespannen staan.
Zal ik even mijn shirt uit doen vraagt ze,dan is dat wat beter voelbaar.
Voor dat ik zeg dat dat niet hoeft ,trekt Kim haar shirt uit en zit daar plots in haar kante BH.
Zo nu kan je er beter bij.
terwijl Kim dit zegt kijkt ze me aan met een blik van zwoelheid en enige verlegenheid.
Ik tast haar schouder verder af maar voel niets vreemds.
Wel dat haar huid warm en zacht is ,ook snuif ik de geur van haar lichaam.
Ze heeft een heerlijk parfum.
Kim komt dichter bij en vraagt of ik haar wil masseren omdat het zo goed voelt als ik aan haar zit.
Ze draait zich om en komt met haar rug toe bij me zitten.
Ik streel en masseer zachtjes haar nek ,en daal af naar haar rug en zijde.
Ik voel me echt geil worden en besluit verder te gaan dan ik eigenlijk wil.
Met mijn handen kom ik onder haar armen en glij naar de voorkant zachtjes over haar BH.
Een zacht gekreun ontsnapt uit de mond van Kim.
Mijn handen vinden haar borsten en langzaam voel ik de volle omvang van twee heerlijke stevige borsten.
Haar tepels zijn hard en knijp er zachtjes in .
Ik besluit om haar BH los te maken.
Dan ontspringen de borsten pas echt ,wat is dit mooi en heerlijk.
Ik rol Kim om met haar rug op bed,en lik met mijn tong via haar nek naar haar borsten toe.
Ik zuig aan de ene en knijp in de andere borst.
Knalharde tepels maken mij nog geiler.
Ik ga verder en glijd met mijn hand tot aan haar broek ,die in een wenk los is.Met mijn hand zak ik door naar beneden en voel voor het eerst een jong
behaart kutje.
Kim spreid haar benen wat meer zodat ik met veel gemak verder kan.Mijn vingers voelen een nat geil kutje en al snel vinger ik Kim's kutje met twee vingers.
Wat is dit lekker.
Mijn lul staat echt op springen ,ik sta op van het bed en Kim doet de rest van haar kleren uit.
Wat is ze mooi ,wat een lijf ! Kim is zo'n 1.75 ,lange benen maatje 34 en een volle b cup.
Oh Kim kreun ik kom hier !
Ik doe mijn eigen kleding uit en mijn lul spring werkelijk uit zijn benauwde positie.
Kim laat zich zakken en pakt mijn stijve en stopt hem zonder pardon in haar mond.
Ze pijpt me ! Vol overgave zuigt Kim mijn lul ,ik hou het haast niet meer en geef aan dat ik elk moment kan komen.
Kim zuigt nog harder.
Op dat moment kom ik tot explosie ,Ik kom verschrikkelijk lekker klaar.
Kim zuigt alles uit me.
Ook slikt ze alles door.
Na een korte adempauze laat ze mijn lul uit haar mond zakken en zegt Nu mag je alles met mij doen ,ik ben zo geil ,
Ik leg haar neer ,spreid haar benen en lik haar gewillige kutje zoals ik niet eerder heb gedaan.
Wat een heerlijk kutje is dit.Het sap loopt over mijn gezicht en merk dat Kim gaat komen.
Na wat extra likjes over haar stijve klitje komt Kim heftig klaar ,wild schokkend gaan haar heupen op en neer ,een kreunend en steunend geluit ontsnapt uit haar mond.
Ik geef haar weinig tijd om bij te komen,ik ga verder en vinger haar gewillig met twee vingers.
Ook probeer ik haar kontje te masseren
en voel dat ze dit ook erg aangenaam vind.
Opnieuw voel ik mijn lul groeien en hoop dat het lukt om dit heerlijke kutje te mogen neuken.
Ik verwen Kim zo veel ik kan en terwijl ik haar wederom lik,vraagt ze bijn smekend om geneukt te worden.
Mijn lul is gelukkig weer bijna op sterkte en glij bij haar binnen.
Wild reageert Kim met gekreun en schokkende beweginge,
Ik houd haar zo strak mogelijk vast en neuk haar steeds sneller en harder.
Tot mijn zak toe stoot ik in haar.
Ohhh,kreunt Kim ik ga komen ,ik kooommm,
Op het zelfde moment ,kan ik mij ontladen en spuit mijn laatste geil diep in haar jonge geile kutje.
Samen schokken we na ,en kussen elkaar intens.
Kim dit had ik niet mogen doem met je ,ach ik verlang ook zo lang naar je coach ! Het is heerlijk en wil je nog vaker in mij voelen.Volgende week wordt ik 18.
Over haar enkel heb ik niets meer gehoord. wordt misschien vervolgd ?

groet leonard.





Aantal keer bekeken: 11256
Waardering: 8.49 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online