Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

naaktzwemmen.

U leest om dit moment het verhaal naaktzwemmen gepost door geile-chick. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: geile-chick
Gepost op: 2007-5-5

Verhaal:

naaktzwemmen
't was een warme zomernacht en mijn vriend kwam logeren. Wij hebben een zwembad in de tuin en rond 12 uur, toen mijn ouders naar bed waren, besloten we om te gaan zwemmen. Stilletjes slopen we naar beneden en gingen naar de achtertuin. Ik was alleen gekleed in een stringetje en een nachthemd en mijn vriend had een boxer en een pyjamabroek aan. Toen we naast het verlichte zwembad stonden gaf mijn vriend me een duuwtje en ik viel met een gilletje in het zwembad. Toen ik bovenkwam scheen mijn natte japon heel erg door. Mijn borsten (75C) waren heel erg goed zichtbaar en mijn tepels stonden recht vooruit. Mijn vriend vond deze aanblik wel opwindend en trok snel zijn pyamabroek en boxer uit. Naakt sprong hij naast me in het zwembad en dwong me in een hoekje. Hij duwde me tegen de muur en drukte zijn grote erectie tegen mijn heupen. Bij het voelen van zijn grote lul raakte ik ook opgewonden en ik trok mijn natte shirt over mijn hoofd en gooide het in de tuin. Ook mijn string ging er achteraan. Mijn vriend gaf me een voorzichtig kusje en streelde voorzichtig mijn borsten. Ik gaf hem toen een tongzoen en ging langzaam met mijn hand richting zijn erectie. Toen hij merkte dat ik het tempo wilde opvoeren gaf hij me een ruwe tongzoen en begon hij mijn borsten te kneden. Ik had mijn hand inmiddels om zijn grote geslacht gesloten en trok hem op een rustig tempo af. Toen fluisterde hij zachtjes in mijn oor: Ik word zo geil van jou! Je maakt me helemaal gek! en ik hield het niet meer. Ik ging steeds sneller met mijn hand langs zijn lul en hij kreunde. Ondertussen genoot ik van zijn handen die mijn borsten kneden en toen hij zijn mond van de mijne losmaakte en mijn rechtertepel tussen zijn lippen nam, kreunde ik van genot en zei tegen hem: Ik wil dat je me neemt! Ik wil hard genomen worden! Ik was hem al niet meer aan het aftrekken en toen hij mijn hand volgde zag hij dat ik met mijn hand mijn eigen klitje aan het stimuleren was! Hij vond dit zo geil dat hij mijn middel vast pakte en me iets optilde. Toen liet hij me over hem heen zakken en keek me geil aan. Hij stootte diep in me en ik kreunde van genot. Hij voerde het tempo op en ging steeds sneller op en neer. Ik voelde dat ik ging komen en liet dit merken door hem ruw te zoenen. Hij reageerde en ik merkte dat ook hij zich niet meer kon inhouden. Hij spoot me helemaal vol en ook ik kwam kreunend klaar! We zoenden nog wat en gingen toen uit het zwembad.

Veel gezwommen hadden we niet!

p.s: stem ff, dan weet ik of ik door moet gaan met het delen van mijn ervaringen!

Aantal keer bekeken: 33743
Waardering: 7.46 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online