Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

nablijven.

U leest om dit moment het verhaal nablijven gepost door Ikke. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Ikke
Gepost op: 2007-7-17

Verhaal:

nablijven
lichamelijke opvoeding


We hadden lichamelijke opvoeding en de meester kon zijn ogen niet van ons afhouden. Ik kon niet goed lopen en omdat ik laatste was moest ik nablijven. Ik wachtte tot iedereen weg was en vroeg aan de meester wat mijn straf dan was. Hij zei je mag naar huis maar je moet er iets voor terug doen. Meteen antwoordde ik dat het goed was. Hij nam een lege tafel en zei dat ik mijn kleren moest uitdoen. Ik wist direct op wat ik had toegestemd maar omdat ik bang was dat hij naar de directeur zou gaan luisterde ik en deed mijn kleren uit. Hij zei dat ik mijn ondergoed mocht aanhouden. Dus daar stond ik voor de meester half naakt. Hij zei dat ik me moest omdraaien. Ik draaide me om en meteen voelde ik zijn handen over mijn lichaam. Eerst over mijn borsten waarvan mijn tepels al goed vooruit staken. Hij vroeg of ik geil was. En uit mijn eigen verbazing zei ik : ‘ ja ik ben bloedgeil’. ‘Goed zo’ zei de meester. Hij voelde aan mijn slipje en ik hoopte dat hij niet voelde dat ik was nat geworden maar aan zijn reactie te zien had hij het duidelijk gevoeld. Hij zei me eens goed te verwennen. Hij gebood mij op de tafel te gaan liggen. Ik lag op de tafel en hij kwam langs me op tafel zitten en bekeek mijn half naakte lichaam goed. Zijn kruis stond al goed dik. Hij streelde met zijn hand langs mijn borsten en gleed verder naar beneden. Ik had mijn string nog aan maar die deed hij omlaag.

Ik was ondertussen kletsnat en begon te genieten van wat hij deed. Hij streelde met zijn duim over mijn klitje en duwde mijn schaamlippen een beetje opzij. Voorzichtig stak hij een wijsvinger in mijn kutje en ik kon het niet laten om te kreunen. Ja, goed zo kreun maar luid zei de meester en ik kreunde luid. Hij boog met zijn mond richting mijn kutje en begon te likken ik kreunde harder: ohh jaaa zalig harder !! Ik kreunde luid en schokte een kwartier later kwam ik klaar. Maar het was nog niet gedaan. Hij deed zijn kleren uit en ging zelf op de tafel liggen daarna zette hij me op zijn stijve lul en ik begon op hem te rijden. Sneller en sneller ik kreunde en schokte 10 minuten later kwamen we samen klaar. Ik dacht dat alles gedaan was maar hij zei dat ik hier moest wachten en dat ik er anders spijt ging van krijgen. Na 5 minuten kwam hij terug en zei dat hij een verassing voor me had, hij blinddoekte me. En ik hoorde dat er iemand binnenkwam. Hij deed de blinddoek af en ik probeerde weg te rennen maar hij had me eerder vast.

Het was die geile eikel van wiskunde, ik wist dat hij op me geilde en vond het dan ook walgelijk. Ik begon te roepen dat ik niet wilde maar hij (die van wiskunde) bond me vast aan de tafel en ik kon niet meer weg. Zijn bult in zijn broek begon te groeien. En ik was doodsbang. Hij had al eens geprobeerd me aan te randen maar dat was gelukkig mislukt ik was toen nog net kunnen wegrennen. Dat was nu niet het geval. Mijn meester van L.O. ging buiten. Mijn leraar wiskunde bekeek mijn lichaam goed en begon mijn borsten te kneden.
Ik riep en hoopte dat iemand me zou horen maar er was niemand meer. Hij zakte met zijn handen naar mijn kutje dat nog steeds nat was.
Hij masseerde met zijn duim mijn klitje en duwde een vinger naar binnen. Ik kreunde(van genot?). Hij vroeg of ik geilde op hem. Ik antwoordde dat ik walgde van hem. En toen ben ik tot het besef gekomen dat ik dat beter niet gezegd had. Hij zei dat hij me ging neuken en ik mocht niet één keer klaarkomen. Hij kwam op me liggen en neukte me hard en diep. Ik kreunde luid.

Hij zei dat hij hier al van zijn eerste les die hij aan mij gaf van droomt. Ik zei dat ik hem betrapt had toen hij de lerares van aardrijkskunde verkracht heeft. Hij duwde het puntje van zijn tong in mijn kutje en ik kreunde luid. Hij zei dat ik me met mijn eigen zaken moest bemoeien en dat hij de lerares zo meteen ook nog is ging neuken. Ik zei dat ze toch al lang weg was. Maar net op dat moment kwam de leraar L.O. binnen met lerares en ik zag dat ze huilde. Ze wisten beiden dat het mijn lievelings leerkracht was dus ik kreeg de keuze: meewerken of zien hoe de lerares word geneukt door de twee leerkrachten. Mijn keuze was dus snel gemaakt ik koos ervoor om mee te werken. de leraar L.O. bleef langs de lerares zitten.

Terwijl de leraar wiskunde zich bezig hield met mij. Hij begon me te beffen ik kreunde en ik zag dat de lerares begon te huilen omdat ik mij voor haar opofferde en ze sloot haar ogen. Maar meteen volgde een klap in haar gezicht en de leraar L.O. riep dat ze moest kijken.
Zelf begon ik ook te huilen. Ik kon het niet meer aan, de leraar wiskunde was me nog steeds aan het beffen en ik ging klaarkomen. Hij voelde het en zei dat als ik klaarkwam ze dan ook iets zouden doen met de lerares. Hij wilde dolgraag dingen doen met de lerares en deed er ook alles aan om mij te doen klaarkomen.

Ik hield het niet meer vol hij duwde zijn tong in mij en begon me vanachter te vingeren, toen kwam ik klaar. Ik begon meteen te huilen omdat ik wist dat ze nu ook dingen met de lerares gingen doen. De lerares probeerde weg te rennen maar werd al even snel terug vast genomen. Ik werd losgemaakt en mocht me terug aankleden terwijl ze de lerares dwongen haar kleren uit te doen. Ze stonden beide met hun aan dacht naar de lerares en zag ik mijn kans dus om te ontsnappen. Ik liep zo snel als ik kon de deur uit maar werd vastgehouden. De man die mij vast had was die geile bok van het secretariaat. Hij had gehoord dat ze zich gingen bezig houden met de lerares en was dus met mij in zijn armen terug naar binnen gegaan. Ik zag hoe ze werd gemarteld en verkracht. Ik huilde en zag haar ook huilen maar we konden nergens naartoe. Toen alledrie de leraren waren klaargekomen, werden we achtergelaten.


Aantal keer bekeken: 13030
Waardering: 6.70 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online