Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

nacht samen.

U leest om dit moment het verhaal nacht samen gepost door groenejager. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: groenejager
Gepost op: 2009-1-7

Verhaal:

nacht samen
Eindelijk gelukt... een nacht samen.
We hebben afgesproken aan zee. Ik ben al op tijd. Check in en bekijk onze plek voor deze nacht.
Kamer met groot bed en bubbelbad, dat waren je eisen...
Rond de middag kom jij aan. Ik loop aan zee. Je gooit je spullen op bed en gaat op zoek naar mij.
Je ziet me lopen en loopt me achterna. Het waait, ik hoor je niet. Plots sla je je armen om me heen.
Een tijd om te schrikken, gelijk je mond op de mijne. Uitgebreid zoen je me, niemand die ons kent, niemand waar we last van hebben. We kunnen doen wat we willen.
Samen lopen we nog een stuk, hand in hand.
Af en toe dwalen onze handen af naar beneden of nemen we de tijd elkaar de zoenen.
Het begint te schemeren… We gaan ergens een hapje eten.
Onder tafel voel ik je voet langs mijn been gaan, langzaam omhoog. Kippenvel…mmm wat lekker.
Je kijkt me aan, diep in mijn ogen…
Ineens realiseer me ineens wat je bedoelt. Mijn grootste wens ga jij vanavond werkelijkheid maken…
Je ziet dat ik het doorheb en begint te lachen, je hebt alle touwtjes in handen en je weet het.
Als het buiten donker is rekenen we af en lopen we naar buiten.
Je pakt mijn hand en neemt me mee richting strand. Je drukt me tegen je aan en zoent me.
Er lopen mensen langs maar vandaag maakt dat niet uit. Hier zijn we onbekend.
De maan staat hoog aan de hemel, de lucht is helder. We lopen een stukje verder.
Als je niemand meer ziet begin je me te strelen. Rustig, opwindend.
Je trekt mijn trui uit. Eronder zit alleen een spannende bh.
Dat had je niet verwacht… je kreunt.
Drukt je lichaam tegen mij aan, voel dat je geil bent. Je fluistert lieve woordjes in mn oor, je weet wat ik nu wil horen.
Je weet da je mijn wens in vervulling laat gaan. Maar houdt wel de touwtjes in handen.
Ik wil je uitkleden maar je staat dat niet toe. Jij bepaalt.
Langzaam ga je verder met mij uitkleden en elk bloot stukje wat je tegenkomt kus je.
Ik kreun en je geeft me een zoen, je lacht, ziet mijn verlangen en geniet hiervan.
Ik lig naakt voor je, je streelt mijn borsten en laat je vinger tussen mijn benen glijden.
Je laat me heerlijk klaarkomen op je vingers.
Je trekt me overeind.
Staat toe dat ik je uitkleed. Eerst je broek, zak gelijk door mn benen en neem je stijve lul in mijn mond.
Zachtjes bijt ik erop, je kreunt, je geniet.
Begin je te pijpen maar dit sta je niet lang toe. Trekt me weer omhoog.
Je trekt ondertussen je shirt uit.
Drukt je naakte hete lichaam tegen dat van mij.
Snap niet wat je wilt. Je pakt mn hand en begint richting zee te lopen… Nee, niet het water in.
Heb geen keus, je houdt me vast en neem me mee. Samen in het water.
Je houdt me vast en ik sla mijn benen om je middel. Vertrouw je…
Plots til je mij aan mijn heupen omhoog uit het water en begin je me te likken…
Je kreunt, bent net zo geil als ik.
Na een tijdje gaan we weer het water uit. Bij onze kleren trek je me het zand in.
Je rolt mij op mijn rug en gaat bovenop me liggen. Terwijl je me kust kom je langzaam in me.
Ik kijk je aan en je weet het…
Nadat we beiden zijn klaargekomen kleden we ons snel aan en gaan naar het hotel.
Bij binnenkomst kijken ze ons aan maar we lachen terug en gaan naar onze kamer.
Je laat het bad vollopen.
Ik sta voor het raam naar de zee te kijken en heb me al uitgekleed. Heb alleen lingerie aan.
Je bekijkt me… Kleed je ook uit.
Je gaat achter me staan en kust me in mn nek.
Zegt dat het bad vol is. Samen aan we in bad. In bad ga je tegenover me zitten.
We praten en lachen.
Ik begin je uit te dagen. Begin je te strelen. Ga op mijn knieën zitten en druk je achterover.
Kus je, eerst je lippen dan je tepels…Maak je gek door mijn lichaam tegen dat van jouw te drukken.
We gaan uit bad. Nat lopen we al kussend naar het bed.
We vrijen, langzaam en lang. Ik neem je lul in mn mond en pijp je. Laat je bijna klaarkomen en stop
dan… Je kreunt, je lacht. Ik geniet.
Na meerdere malen te hebben gevreeën vallen we in slaap.
Jouw lichaam tegen dat van mij.
Lang duurt dat niet. Ik wordt wakker, jij slaapt nog. De deken is van je af gegleden.
Heb alle tijd om je te bekijken.
Kus je zachtjes op je mond, laat mijn tong over je lippen gaan. Je kreunt maar wordt niet wakker.
Oke, dan maar anders. Zak naar beneden en neem ik in een keer je lul in mn mond. Meteen ben je wakker! Oh, wat geniet je. Je laat je verwennen.
Ik kuip bovenop je en laat je in me komen. Heerlijk… We vrijen weer totdat we beiden meerdere keren zijn klaargekomen.
Uiteindelijk vallen we in slaap tot de volgende ochtend.
Als we wakker zijn vrijen we nogmaals.
Eten op onze kamer.
Weten beiden dat we weer naar huis moeten. Kussen elkaar.
Omdat ik met de trein ben gekomen rijden we samen terug. Onderweg daag je me uit.
Tja, dat moet je niet doen bij mij.
In de auto pijp ik je nogmaals. Wil zeker weten dat je deze nacht nooit vergeet.
Je zet me bijna thuis af, het laatste stuk ga ik met de bus. Geen risico’s.
We weten dat deze nacht nooit meer zullen meemaken…
Maar vergeten? Nee, nooit zal ik dit vergeten.
Mijn wens is uitgekomen... dankzij jou...

Aantal keer bekeken: 6683
Waardering: 4.78 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online