Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

neuken met schoonzoon.

U leest om dit moment het verhaal neuken met schoonzoon gepost door peter. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: peter
Gepost op: 2006-5-26

Verhaal:

neuken met schoonzoon


Elly zat lekker tv te kijken. Onderuit gezakt op de bank. Het was warm weer en binnen was het broeierig. Ze zat daar in een T-shirt en verder alleen haar slipje. Ze keek naar een film over de ontluikende liefde tussen een knaapje en een volwassen dame. Er zaten best geile scènes in de film. Eigenlijk werd Elly zelf ook een beetje geil! Onbewust zat ze al af en toe met haar hand tussen haar benen, zachtjes over haar warme kut te wrijven. Elly was zelf ook een iets oudere dame. Ze was 57 jaar en woonde alleen in haar gezellige huisje. Het idee een jonge man als sexvriendje te hebben wond haar verschrikkelijk op, maar ze zou er nooit op aan durven te sturen. Elly was niet zo overheersend van aard, eerder een beetje onderdanig. Momenteel was haar beste sexvriendje de dikke, zwarte dildo in haar nachtkastje. Het was een enorm ding met een grote eikel, maar dit was totaal geen probleem voor de grote, rijpe kut van Elly. Ja.., deze film wond haar op. De erotische momenten tussen de knaap en de dame werden steeds heftiger en nu begreep ze ook waarom er in de gids stond dat de film geschikt was voor 18 jaar en ouder. Zonder schroom werden de kut en de pik van de dame en de jongen getoond. Ze begonnen openlijk te neuken en likte elkaar aan hun geile geslacht. Elly kreeg ook zin in een pik en ze liep snel even heen en weer naar haar slaapkamer. Ze ging weer op de bank zitten en schoof haar slipje een beetje opzij. In haar hand had ze de enorme kunstlul vast en liet hem even in haar mond glijden. Nu begon het ding te glimmen van haar speeksel en zag er bijzonder geil uit. Nu zette ze de dikke eikel van de pik tegen haar natte kut aan en drukte zachtjes. Met een zuigend geluid schoof het gevaarte centimeter voor centimeter naar binnen. Op het gezicht van Elly begon een geile grijns te ontstaan. Dit vond ze heerlijk. Zichzelf neuken met die flinke, zwarte lul. Nadat het hele apparaat in haar kut was verdwenen begon ze het langzaam in en uit te schuiven. Lange halen! Zo verslond ze steeds weer 25 cm kunstlul! In de film op TV ging het er ook steeds heftiger aan toe. De knaap had zijn harde jongenspaal diep in de dameskut geschoven en neukte haar wild. De dame op TV had duidelijk de touwtjes in handen en vertelde de jongen precies wat hij moest doen. Weer moest Elly er aan denken dat zij het niet in zich had om te overheersen. In zo een situatie zou het Elly zijn die geneukt werd en moest doen wat de jongen zei! Terwijl de film heftiger werd begon Elly zichzelf nu waanzinnig hard te neuken. Met stampende, beukende halen ramde de dildo in haar kut. De paal glinsterende van haar kutsappen en schoof gemakkelijk in en uit. De jongen in de film begon hard te kreunen en trok zijn pik uit de kut van de dame. Hij moest boven haar gezicht komen zitten en zijn leuter in haar mond steken. Nu proefde de dame dus de geile smaak van haar eigen kut! Terwijl het duidelijk was dat de jongen krampachtig klaarkwam en al zijn jongensgeil in de mond van de dame spoot, begon Elly ook te sidderen. Met korte schokgolfjes in haar onderbuik, een onbeheerste ademhaling en een luide kreet kwam Elly klaar! Krampachtig ramde ze de complete dildo haar kut in. De jongen had intussen de mond van de dame volgespoten en lange kleverige slierten sperma liepen langs haar mondhoeken. Met haar handen werkte de dame al het jongenssap weer naar binnen en slikte alles door. Na nog wat onduidelijke scenes was de film afgelopen en Elly lag tevreden op haar bank te doezelen. Ze was heerlijk klaargekomen en veegde de dildo met een zakdoek schoon. Nu was ze moe. Ze liep naar de slaapkamer en gooide de lul in haar nachtkastje en ging lekker douchen. Die nacht sliep Elly onrustig en droomde een warrige droom over een jonge man die haar van achteren bereed en uren achter elkaar neukte.

De volgende dag werd Elly pas om 10 uur wakker. Vandaag zou ze niet zoveel hoeven te doen. Alleen de gebruikelijke boodschappen. Na een snelle douche en een simpel ontbijtje stapte Elly naar haar schuurtje en pakte haar scooter. Verdorie!! Het ding wilde niet starten. 'Wat nu weer' zei Elly hardop. 'Nee he.., en ik moet nog wel zoveel boodschappen hebben.' Nu zou ze met de bus moeten en alles mee moeten zeulen. Elly liep naar binnen en pakte de telefoon. 'Hoi Frans, met je schoonmoeder. Zeg Frans, mijn scooter wil het weer eens niet doen. Heb jij misschien tijd van de week om er naar te kijken?' Blijkbaar had Frans het goed gevonden, want tevreden hing Elly weer op. Frans was haar schoonzoon, getrouwd met de Petra, de dochter van Elly. Gelukkig woonde Petra en Frans in de buurt, zodat ze elkaar geregeld zagen. Elly pakte wat geld en een strippenkaart en vertrok. Ze zou eerst even naar het centrum gaan en lekker bij de Hema koffie gaan drinken. Dit was een ritueel geworden van Elly. Vond ze gezellig.

Intussen was Frans onderweg naar het huis van Elly. Hij had nu even tijd en zou de scooter meteen wel even nakijken. Hij vond het huis afgesloten, maar gelukkig had hij de sleutel mee. In de schuur vond hij de scooter en wilde het ding proberen. 'Verdorie, waar is het sleuteltje nou toch? Zo kan ik het niet proberen.' Frans liep het huis in en ging op zoek naar het sleuteltje. In de gang lag het niet en ook in de kamer zag hij het nergens. Uiteindelijk belandde hij in de slaapkamer van Elly en keek in haar nachtkastje. 'Wel alle''..!' Frans was op de dikke dildo van Elly gestuit. 'Mijn hemel.., wat een apparaat zeg!' Frans pakte de zwarte kunstlul uit de la en stond er vol bewondering naar te kijken. 'Ik wist niet dat Elly zo'n geil loeder was!' Eigenlijk vond hij het wel een geil idee. Zijn eigen schoonmoeder in de weer met die forse pik! Voorzichtig bracht hij de staaf naar zijn neus en rook eraan. Onwijs! Het ding rook nog naar de kut van Elly! Zou ze hem pas nog gebruikt hebben? Nu begon de fantasie van Frans te werken en hij werd er behoorlijk geil van! Daar stond hij dan, in de slaapkamer van zijn schoonmoeder, met een kleffe dildo in zijn hand en een dikke pik in zijn broek! Voorzichtig likte Frans aan de zwarte paal en proefde de kutsmaak van Elly. Heerlijk! Hij ritste zijn broek open en haalde zijn eigen zwans eruit. Zijn pik sprong omhoog en zijn dikke eikel glom al van geiligheid! Langzaam begon hij zichzelf af te trekken, terwijl hij aan de kunstlul zoog! Hij stelde zich voor dat hij de kut van Elly likte. De smaak had hij in ieder geval al in zijn mond! Hij vond Elly toch al een lekker wijf! Al was ze dan 57, ze wist zich op de een of andere manier altijd sexy te kleden. Leren rokjes en zo. En daar had Frans wel oog voor! Frans liet zijn pik soepel door zijn hand glijden. Het idee alleen al! Lekker masturberen in de slaapkamer van zijn schoonmoeder. Hij zou de boel eens lekker onderspuiten! En daar zat Frans dan, rukkend en likkend aan een dildo. Plotseling ging de deur van de slaapkamer open en daar stond Elly! 'Oh mijn god!' kreunde Elly. 'Ik eh, ikke, eh, ik was wat vergeten enne, oh mijn hemel!' Elly verschoot tien tinten en kwam niet meer uit haar woorden. Ze bewoog heen en weer in de deuropening alsof ze niet kon beslissen waar ze heen moest rennen. Ze was helemaal in de war. Toen nam Frans het heft in handen. 'Ik zocht het sleuteltje van de scooter en kon het niet vinden. Uiteindelijk belandde ik hier en vond jouw speeltje! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er lekker geil van werd, Elly'. Frans liep, met zijn harde lul uit zijn broek, op zijn schoonmoeder af en pakte haar zachtjes bij haar arm. Zo begeleidde hij haar naar het bed. 'Rustig maar joh, er is toch niets aan de hand. Ik neem aan dat je vast wel eens eerder een mannepik hebt gezien!' 'Ja natuurlijk', wist Elly nog uit te brengen. 'Maar ik ben gewoon zo ontzettend geschrokken!' 'Zeg nu eens eerlijk Elly. Heb jij kortgeleden die dildo nog in je kut gehad?' vroeg Frans. En hij pakte Elly zachtjes tussen haar benen. Frans wreef zijn hand tegen de warme kutlippen van Elly. Elly knikte. Frans schoof een vinger in haar slipje en gleed haar kut in! Langzaam brak de weerstand van Elly en Frans voelde hoe ze haar benen iets wijder deed. Frans duwde zachtjes het hoofd van Elly naar zijn keiharde pik. Elly had duidelijk niets te vertellen. Ze werd gewoon gedwongen haar eigen schoonzoon te pijpen! Hoewel dwang? Ze liet hem eerlijk gezegd ook wel een beetje zijn gang gaan. Voorzichtig nam ze de paarse eikel van Frans in haar mond. Ze proefde direct al een paar bitterzoete druppels geil op haar tong branden. Frans was dus echt beregeil! Hij had haar hoofd nu vast en begon Elly in haar mond te neuken. Zijn glimmende, vuurrode paal schoof diep in haar keel. De tong van Elly glibberde intussen wild over de schacht en de dikke eikel van Frans en ze begon zich nu een echte hoer te voelen! Als de eerste de beste slet had ze gewillig meegewerkt aan deze behandeling. En ze kon ook niet anders. Ze kon geen weerstand bieden. Intussen was de kut van Elly al aardig nat geworden en haar schaamlippen stonden bol van opwinding. Gulzig zoog ze aan zijn pik en werd steeds geiler! Frans pakte haar nu beet en zette Elly op handen en knieën op bed. Hij ging achter haar staan en pakte Elly ruw bij haar spleet! 'Volgens mij hou jij er wel van om door jonge binkies gepakt te worden, is het niet? Nou? Zeg het maar Elly! Zeg me wat je geil maakt!' 'Ja,ja! Je hebt gelijk. Ik hou van jonge mannenpikken!' kreunde Elly. 'En nu mag je smeken dat ik je neuk!' zei Frans. 'Oh ja.., alstjeblieft! Neuk me! Neuk me hard. Stop je heerlijke, geile lul in mijn hoerenkut! Alstjeblieft! Ik zal alles doen wat je vraagt. Ik zal een slet zijn. Mijn rijpe slettekut is voor jou!' Elly werd helemaal wild. Ze had haar benen wijd uitgespreid en Frans wreef hard over de intussen druipende kut van Elly. Frans pakte zijn gezwollen pik beet en plaatste zijn eikel tegen de kut van Elly. Hij wachtte even en duwde toen hard naar voren! Zijn 20 cm lange paal verdween in één beweging compleet naar binnen. Elly moest naar lucht happen door de plotselinge beweging. 'Ooh shit! Ooh ja, neuk me.., vul me op!' Frans begon Elly nu als een gek te berijden. Hij stootte zijn dikke, vette penis telkens weer diep in de soppende, dampende gleuf van zijn schoonmoeder. Zo lag Elly daar, met haar hoofd in een kussen. Haar geile reet omhoog gestoken. Haar kut meurde verschrikkelijk geil! Frans keek van achteren uit op de reet van Elly. Dit uitzicht maakte hem bijna gek. Wat een prachtige geile hoerenreet! Naast zich lag de zwarte dildo nog en hij pakte hem op. Terwijl hij doorging met de verschrikkelijke neukbeurt, plaatste hij de dildo tegen de anus van Elly. Elly voelde de punt van de dildo en begon geil met haar kont te draaien. 'Ooh ja, neuk me in mijn reet! Misbruik mijn kont alstjeblieft! Ooh ik ben zo geil Frans! Aaaaaah!' En Frans schoof de dildo bruut in de hoerenreet van Elly! Dat viel Elly toch even tegen. Haar kont werd verschrikkelijk opgerekt en opgevuld. Nu werd Elly dus in beide gaten geneukt en ze moest toegeven, ze werd er onwijs geil van! Met bengelende tieten schommelde het rijpe lijf van Elly op het ritme van de neukbewegingen van Frans. Iedere stoot deed haar lijf schudden en trillen! Lange tijd hield Frans deze gekmakende marteling vol! Elly wist niet hoe ze het had en werd alleen maar steeds geiler van het soppende en slurpende geluid dat uit haar kut en reet kwam! Uiteindelijk trok Frans de dildo uit de uitgewoonde kont van Elly en ook zijn druipende zwans glibberde uit haar kut. Elly moest zich nu omdraaien en kreeg direct de pik van Frans in haar mond! Dikke slierten kutslijm liepen langs haar lippen en ze likte zijn geile paal af. De warme staaf smaakte heerlijk! Het was een machtig gevoel de dikke, druipende eikel van haar schoonzoon te mogen pijpen. Frans trok zijn pik eruit en hield de dildo voor haar neus. Het ding rook naar haar reet en was glimmend uit haar kont gekomen! 'Likken hoer! Ik wil dat deze kunstlul straks netjes schoon in je nachtkastje komt te liggen! Laat maar eens zien hoe een echte hoer dit oplost!' Frans duwde de glimmende strontpaal in de mond van Elly. Gehoorzaam likte ze de dikke dildo schoon. De hoerenbek van Elly werd nu dus ook misbruikt! Lange tijd moest ze de neukstaaf in haar mond houden, terwijl Frans haar bij haar tieten greep. 'En nu mag je mij klaarpijpen! En denk erom, niks morsen!' De glibberige paal van Frans gleed haar keel in en ze begon driftig te zuigen. 'Heb je er al eens over nagedacht om beroepshoer te worden? Je bent een geil wijf Elly! Al ben je dan 57, je bent nog goed te neuken! Vooral je reet beviel me Elly!' Frans was zichzelf nog geiler aan het praten terwijl Elly aan zijn pik likte. 'Oh ja, lik mijn pik maar lekker met je geile slettenbek! Je bent en hoer Elly! Een hoer! Je hebt een hoerekut! Een hoerereet! Een hoerenaam! Je bent een vuile, smerige, gore HOER!!! Oooooooooooooh'. En alsof hij moest pissen spoot Frans grote stralen sperma in de mond van Elly. Een deel schoot rechtstreeks in haar keel. Een ander deel spoot in haar mond en in haar gezicht. Dikke klodders zakroom vlogen in haar haren. Driftig begon Elly te slikken. Het bleef maar doorgaan! Wat een geil gezicht zeg! Als een echte hoer werd Elly ondergespoten en door de sperma bevuild. Frans propte zijn eikel weer in haar mond en ze moest zuigen. Ze zoog zijn pisbuis helemaal leeg tot er geen druppel meer in zijn zak zat. Elly was overal kleverig van de sperma en ze voelde zich nu verschrikkelijk misbruikt! Ze was geneukt door haar eigen schoonzoon en had gegild als een hoer! Ze was geil geworden en had alles gedaan wat hij vroeg. Ze wist dat dit een droom van haar was. En nu was het gebeurd! En ze had er geen moment spijt van!

Vond je dit een geil verhaal? Laat het me gerust even weten! Motiveert mij weer om verder te schrijven.

Koen


Aantal keer bekeken: 85379
Waardering: 7.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online