Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

nichtje deel 1.

U leest om dit moment het verhaal nichtje deel 1 gepost door leonard. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: leonard
Gepost op: 2008-12-14

Verhaal:

nichtje deel 1
het is nog steeds ongelooflijk maar wel waar gebeurd.
Mijn nichtje Leike van 22 jaar,is een mooi uitziende jonge vrouw met wat los/vaste vriendjes.
Elk jaar kom ik op haar verjaardag met mijn vrouw en kinderen.
Van kinds af aan heb ik iets met haar gehad ,gewoon lol,en de laatste jaren meer spannende lol waar bij Leike steeds meer en meer opmerkingen maakt met een erotische boodschap.
Ik help graag een ieder een handje zo ook Leike.
Op de avond van haar verjaardag vroeg ze het een en ander over haar nieuwe stereo,en gaf aan haar wel even te helpen.
Ik liep met haar mee naar boven,eenmaal op haar kamer ruikte ik haar parfum en voelde mij nieuwsgierig.
Vindt je mijn kamer mooi oom Leonard?
Ik beaamde dit en ging op haar bed zitten.
Al snel legde zij mij het probleem van de stereo uit.
Al snel bleek dat er wat veranderd moest worden maar kon dit nu niet doen,zonder gereedschap.
Heb je morgen tijd,vroeg Leike.
Morgen is het zondag dan ben ik thuis .
Na overleg met mijn zwager en schoonzus zou ik om 11.00 u even langs komen om de zaak op te lossen.Wel zouden zij niet thuis zijn maar dat was geen probleem.
De volgende morgen stond ik om 11.00u voor de deur.
Ik belde aan en Leike deed open.
Tot mijn verbazing was zij nog gekleed in ochtendjas en vroeg of ik niet te vroeg was.
Welnee,ze had lekker hard gelopen en was net onder de douche vandaan.
We liepen direct door naar haar kamer.
Binnen enkele minuten had ik het een en ander aangesloten en de stereo werkte naar beheoren.
Hoe kan ik je bedanken oom,vroeg ze met een wat ondeugende blik,ik doe dat graag voor jou Leike.
"per ongeluk"viel haar badjas wat open en zag dat ze in ieder geval geen bh droeg en viel mijn oog op een van haar borsten.
Vindt je mij mooi oom ?
Ik voelde mij wat rood worden en gaf wat haperend antwoord.
Ja je bent een mooie jonge vrouw Leike.
In een fractie van een seconde ontdeed Leike zich van haar badjas en stond daar een jonge naakte vrouw met alleen een piepklein slipje aan.
Nu ook vroeg ze ondeugend.
Leike het is beter dat ik ga. Maar ik voelde mij geil worden terwijl ik dat eigenlijk niet wilde.
Wil je mij niet oom ? Leike stapte op mij af en fluisterde "je mag alles met mij doen...oompje...
Leike ik ,ik,.. zonder een moment van aarzelen voelde ik een warme natte tong bij mij binnen dringen van mijn eigen nichtje,ik werd erg opgezonden en voelde de spanning in mijn broek.
Al snel vond Leike haar hand mijn bobbel en gaf aan dit erg lekker te vinden in haar kutje.
Met mijn handen betaste ik haar jonge gladde lijf.Al snel raakte ik haar tussen haar benen en voelde een intens nat en warm kutje.
Met een direct daar na met twee vingers drong ik binnen in een warm en zeiknat grotje.
Een ferme kreun ontsprong uit Leike"s keel en kreunde steeds dieper.
Ik vingerde haar intens en harder.
Oh.ooohh, Neuk me pak me oom ...
Ik rukte het slipje uit duwde Leike achterover op haar bed en spreide haar benen.
Toen pas zag ik goed hoe fraai gevormd dit alles was.Licht naar buitenstaande lipjes,gezwollen ,nat licht behaard en klein beetje openstaand.
Ik drong met mijn mond bij haar kutje ,ze rook heerlijk ,bij de eerste lik kermde Leike het al uit.
Ik proefde een warme vloed van nat en ze smaakte erg lekker.
Ik likte haar spleetje van boven tot onder ook haar sterretje vergat ik niet.
Met drie vingers drong ik in haar en likte haar klitje.
Al snel hield ze het niet meer vol en kwam geweldig vol overgave klaar waarbij ze flink kabaal maakte.
Volgens mij was dit door het hele huis te horen.
OOOhhhhhh ik kom klaaar .!!!
Mijn hand werd zeiknat,volgens mij kwam Leike spuitend klaar.

Ik ben intussen weer zo opgewonden dat ik mijzelf even van een drang afhelpt daarna schrijf ik het vervolg.

Leonard.

Aantal keer bekeken: 22660
Waardering: 8.10 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online