Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

nieuwe jongen.

U leest om dit moment het verhaal nieuwe jongen gepost door georgiana . Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: georgiana
Gepost op: 2011-9-18

Verhaal:

nieuwe jongen
Hoofstuk 1

Kara liep door de gangen van haar school. Ze keek rond haar , ze zag haar beste vriendin Karla nerges. Dus ging ze maar naar haar klas. Ze vond het wel raar dt Karla niet in de gang stond , normaal wachte ze daar altijd op kara. Ze kwam de klas binnen en zag Karla met heath flirten. Het deed haat wel pijn om te kijken maar zij wist dat Karla op hem was. Ze was ook op hem verliefd geweest maar gaf het op want ze wou haar vriendschap niet op het spel zetten. Uiteindelijk kregen ze toch ruzie door een meisje en nu negeert hij haar. Karla ziet haar staan en zwaait naar haar . ze wil het moment niet voor hun verpesten dus gaat ze maar op haar plaats zitten . hun klastitularis mevr. Star komt de klas binnen en zegt dat iedereen op hun plaatsen moet gaan zitten. “jongens en meisjes , jullie krijgen een nieuwe klasgenoot . wees een beetje aardig voor hem , hij knt hier nog niemand.” Er kwam een jongen met bruinzwart haar binnen. Hij is niet groot en niet klein , hij is gebruint door de zon en draagt een swzarte skinny met een donket blauwe sweather. “ stel je eens voor “, zegt mevr. Star .
“mijn naam is jonas, ik ben 15 en khoop dat het een leuk jaar word” zei hij. “ oke er is nog plaats langs kara”, zegt mevr kara . hij komt langs haar zitten en zegt “ hyee , jij bent zeker kara?” ze knikt alleen maar en kijkt naar hem hij heeft diepblauwe ogen zo mooi en je verdrinkt er in. Hij heeft door dat ze naar hem kijkt en glimlacht naar haar , ze draait snel haar hoofd weg. Shit ik begin te blosen denkt ze . het eerste lesuur is over en kara gaat direct naar Karla . ze staat bij heath, ik kan dit , wat maakt het uit wat er in het verleden is gebeurt denkt ze. Dus ze gaat naar Karla en zegt “ heb je de nieuwe als gezien “, “uh jha hij is zo mooi , je boft even dat hij langs je zit”, zegt ze . kara knikt en kijkt naar heath , hij kijkt haar aan en glimlacht zijn vertrouwde lach en zegt daarna “ hyee “, ze kinkt alleen maar . “ uh heath ik leen Karla even van je en wees gerust ik zal ervoor zorgen dat ze niet naar andere jongens kijkt he Karla”, Karla wilt iets zegge maar ze trekt haar al snel uit het lokaal. “ zeg sinds wanneer ben je met heath?” ze kijkt Karla vragend aan , ze begint te blozen en zegt “ sinds dit weekend , ik vroeg het en ja hij zij ja . maar die nieuwe zat de hele tijd naar je te kijken weet je dat en jij trouwens ook”” echt ik had het niet door maar hij weet mijn naam aaah” zegt kara heel blij. Karla lacht alleen maar . ze gaan naar hun volgend vak . kara zit daar weer langs jonas , ze praten en lachen het hele uur . “ uh ik heb een vraagje , mag ik langs je komen zitten in de eetzaal ?” vraagt hij . “ tuurlijk”, zegt ze blij . het lesuur is om en zij en jonas gaan naar de eetzaal Karla en heath zitten al aan hun tafeltje. “ hyee jongens jonas komt ook bij ons zitten oke”, ze wacht niet op hun antwoorden en gaat zitten. Hij komt langs haar zitten en glimlacht naar haar. Karla vraagt aan haar “ kom je mee waterhalen?” zonder dat ze kan antwoorden pakt Karla haar mee en zegt “ jonas ziet je helemaal zitten “, “huh hoezo hij is gewoon vriendelijk” Karla schudt haar hoofd en zegt “ kara hij zat het hele uur naar je te kijken tijdens les en jij bent ook op hem niet ?” kara word rood en schud lichtjes haar hoofd. Karla begint te lachen en ze gaan terug naar hun tafeltje . heath kijkt haar aan en vraagt “ waarom ben je zo rood?” zij en Karla beginnen allebei te lachen en schudden hun hoofd.
Het is zaterdag en kara denkt aan de tijden die ze met jonas deze week heeft beleeft . het waren mooien tijden. Ze begint te blozen en weet dat ze smoor is op jonas met zijn leuke lach en diepblauwe ogen .


Aantal keer bekeken: 11042
Waardering: 5.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online