Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

nieuwe overbuurvrouw.

U leest om dit moment het verhaal nieuwe overbuurvrouw gepost door gert. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: gert
Gepost op: 2007-8-16

Verhaal:

nieuwe overbuurvrouw
Nieuwe overbuurvrouw.
Hallo ik ben een 14jarige jongen die zijn verhaal kwijt wil.
Zo’n vier weken geleden werd het nieuwe huis recht tegenover ons verkocht.
Twee weken daarna waren mijn ouders drie dagen weg. De eerste morgen toen ik de brievenbus ging leeg maken zag ik de nieuwe overbuurvrouw.
Ze kwam de straat overgelopen,en kwam naar mij. Ik zag dat het een mooie blonde vrouw was van ongeveer 38jaar.
Ze droeg een wit topje met een wit kort rokje,en daaronder hoge hakken.
Ze vroeg of mijn ouders thuis waren waarop ik zei dat ze drie dagen weg waren.
Ze vroeg of ik iets bij haar thuis kwam drinken dus ik ging mee.
Onderweg vroeg ik dat ze getrouwd was en kinderen had,ze zei dat ze zeven jaar geleden gescheiden was en geen kinderen had.
Toen we bij haar thuis aan kwamen vroeg ze wat ik moest drinken en zei dat ik mocht gaan zitten.
Toen ik me zette voelde ik iets onder mij. Ik keek en zag iets zwarts, ik trok het tussen de zetel uit en nam het vast.
Ik zag dat het hete lingerie was en wou het direct terug steken maar ze kwam binnen en zag mij ermee zitten.
Ze begon te blozen en zei dat ze vaak geil is en dan hete lingerie aan doet.
Ze kwam naar mij en trok mij aan mijn arm mee naar boven, eens aangekomen in haar kamer zei ze dat ze het voor mij ging aantrekken.
En ze ging de kamer uit. Een paar minuten later kwam ze binnen gewandeld. Ze droeg een corset,een string, netkousen met daaronder hoge hakken.
Ze kwam naar mij en begon me te kussen. Mijn penis ging ontploffen. Ze begon mij uit te kleden.
Daarna trok ze aan mijn penis en stak hem in haar mond.
Toen kleedde ze zich ook uit en heb ik haar verwent.
Ze kwam op mij liggen en begon met haar vagina over mijn penis te schuren.
Na een paar minuten stak ze mijn penis in haar vagina en hebben we gevreeen.




Aantal keer bekeken: 11020
Waardering: 3.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online