Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

nieuwschierige dood!.

U leest om dit moment het verhaal nieuwschierige dood! gepost door kallen. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: kallen
Gepost op: 2011-4-27

Verhaal:

nieuwschierige dood!
er was eens een meisje genaamd lilly ze was altijd dol blij zeker de dag dat ze mocht gn kamperen met haar ouders haar dag kon nie meer stuk ze vertrokken naar het bos de ouders zetsten de tent op en lilly wou het bos verkennen nieuwschierg hupelde ze lrond in het bos! nieuwschierog stopte ze aan een raar ouh huis!! een huis in het bos vond ze maar raar uit nieuwschierigheid stapte ze naar binnen het zag er enorm verlaten uit ze keek eens goed rond en zag een trap die naar boven lijde ze stapte nieuschierig naar boven het was enorm raar de kamer zag er prachtig uit totaal niet verlaten ofz er stond een mooie grote spiegel lilly bewondere haarzelf in de spiegel en giechelde!!!"giechelen zul je nie meer doen hoorde ze met een kille stem" lilly schrok haar dood bang wou ze weg lopen uit de kamer maar de deur plofte toe!! lilly kreeg de deur niet meer open ze begon te schreewen van bangheid"schreewen zul je niet meer doen" zei de kille stem weer!!lilly kruipe in het bed onder de dekens en schreewde voor haar leven.............. ondertussen de ouders van lilly waren lilly aan het zoeken ze belde de plotie ook want lilly was spoorloos verdwenen ze vonden lilly dood in de mysterieuse kamer met op de muur geschreven in lilly haar bloed nieuwschierig zal ze niet meer zijn!




geen zorgen dit is niet waargebeurd







of wel?

Aantal keer bekeken: 2237
Waardering: 7.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online