Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

nog steeds niet kunne vergete...

U leest om dit moment het verhaal nog steeds niet kunne vergete.. gepost door anoniem... Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: anoniem..
Gepost op: 2008-1-16

Verhaal:

nog steeds niet kunne vergete..
ik ben opgegroeid in een strenge familie, waar geloof altijd voor ging.
ik ben nu 16. en heb al heel veel gehad en meegemaakt.
ik heb veel vriendjes gehad, wara ik echt niks voor voelde, waarvan ik wist dat het nooit wat zal worden.

op een dag, het was vakantie liep ik naar de bieb. toen ik terug kwam zag ik een heel leuk jongen aan de overkant lopen. hij keek me aan en liep naar de stoep waar ik lie.
hij keek me aan en liep maar door. ik had geld in mijn zak en wou eve langs de slager. ik steekte over en hoopte ondertussen dat hij dat ook deed. :$
dat deed hij!
hij liep ook de slager binnen, en ging vlak achter me staan. zij vriend stond naast hem en keek me lachend aan.
ik koopte de kipfile en liep met een roodhoofjde de winkel uit. hij stond voor de deur met een walnood in zijn hand. hij bood me en natuurlijk, ik nam!
al gauw begon hij met een gesprekje. ik vroeg of we ergens konden zitten, want zo zou iemand mij kunnen zien. hij vond het goed. we zate om de hoek van slager op een portiek. hij vroeg dingen over mij, hoe ik heet hoe oud ik ben en ten slotte mijn nmr. ik wou het wel geven, maar vroeg eesrt dingen over hem. hij was 26 jaar. hij was van marokaansafkomst. het kleine probleem was dat hij niet vloeiend nederlands kon praten. maar ik bergreep hem wel.
ik zij tegen hem ( toen de gesprek wat aan het einde was) dat ik weg moest.
hij vroeg of hij me om 6 uur kon zien. ik vond het goed.(eigenlijk erg leuk:p) en zij dat ik het niet beloof. maar dat ik hem zou bellen als het kon. hij vertelde waar hij woonde en blij zou zijn als ik op die tijdstip daar stond. ik vond het goed en liep met een klopende hart naar huis. me moeder vroeg al waarom ik zo laat kom. maar dat boeide mij niet. hij was zo leuk, dat niks mij boeide. ik ging gelijk de douche in. ik kamde mijn haar en deed mijn hoofdoek op. ik maakte me extra mooi voor hem. ik kon maar niet wachte. ik ging naar me moeder en vroeg of ik naar ene vriendin mocht gaan. ze vroeg de nmr van me vriendin en die gaf ik!
toen ik naar buiten liep belde ik haar snel op en zij dat als mijn moeder haar zou bellen dat ze moest zegge dat ik bij haar ben. en dat zij mij dan gelijk moet belle. ik liep naar de deur van die jongen. en belde hem op. ik kon maar niet wachte. elke keer als de tram voorbij reed voelde ik mijn hart in mijn keel. ineens ging mijn telefoon af. hij belde me en vroeg wara ik was. ik zij dat ik voor izjn deur stond. toen vroeg hij aan mij of ik naar links kon kijken. ik draaide mijn hoofd om. wat zag ik daar???
hij stond daar met een bos bloemen en een tasje. hij omhelsde me en nam me mee naar zijn huis. maar ik was helemaal niet bang. ik voel het gewoon waar ik te maken mee heb. ik deed mijn schoenen uit. hij liep naar de keuken. er zat vis in de tas. hij maakte het klaar. de bloemen deed ik in een vaas. het zou raar zijn als ik het meenam naar huis. toen kwam hij naast me zitten. we gingen heel lang praten. pas toen we de geur van de vis ruikten renden we tegelijk naar de keuken. hij vroeg of ik nog een lekkere salade erbij kon maken. met genoegen dacht ik!
we dekten detafel en gingen samen eten. na het eten ging ik voor hem afwassen. halverwege pakte hij me vast en trok me naar zijn kamer. hij vertelde dat het helemaal nite hoeft wat ik doe. hij ging me omhelzen, maar deed verder niks. hij vertelde dat hij blij was met mij, maar ik wou niet gelijk alles geloven over wat hij zij.
we gingen samen op de bank lichen en keken TMF. toen mijn oog ineens op zijntelefoon gleed zag ik met veel schrok dat het al half 9 was. ik moest naar huis! maar me moeder had me nog niet gebeld. ik nam gelijk afscheid van hem en rende naar huis. me moeder zij niks. vriendinnen van haar zaten in de woonkamer. ik zweete helemaal toen ik thuis was. na 5 minute ging mijn telefoon af. het was hem! hij vroeg of ik al thuis was. en vertelde dat de salade erg lekker was. daarna ging ik snel nog eens douchen en ging slapen.

2 dagen later zag ik hem weer. (in al die tijd smsden we elkaar en belde elkaar op)

dit keer wou hij mijn haar zien. hij vond het heel mooi.
toen ik naar huis ging werd mijn moeder wel wat boos. ze vond het maar raar waarom ik telkens wegbleef.
de dag daarna (zaterdag) moest ik werken. mijn vader heeft een eigen zaak. daar help ik hem dan. toen hij eventjes weg was belde ik die jongen telkens op. hij vertelde dat hij me erg miste. natuurlijk miste ik hem ook, mara ik zij niks. ik zou niet al gelijk alles zeggen. die dag toen we naar huis reden deed mijn vader erg raar. of het leek voor mij zo. hij lachte mij telkens uit. en vertelde dat ik niks zou worden later. dat ik niks klon berijken. hij vroeg wanneer ik het huis uitzougaan met een sukkel die ooit met mij zal trouwen. mischien vond hij die worden heel normaal, maar het raakte me wel heel erg. toen DACHT IK AAN DIE JONEG. het bleef telkens in mijn hoofd draaien. ik kon hem maar niet vergete. toen we eindelijk thuis waren, weet ik niet meer wat er met mij gebuerde. ik nam een douche en deed schone kleren aan. ik pakte mijn tas deed alles in en ginge zomaar weg. dat niemand het had gemerkt was helemaal raar. ik wou ook niet naar die jongen gaan. ik weet niet waarom. het liefst wou ik toen alleen zijn. ik leip wat rond op straat, maar automatische liep ik naar zij deur. ik klopte terwijl mijn hart nog harder klopte. ik hoorde heel rustig zijn stem. hij vroeg wie daar stond, en ik zij heel rustig mijn naam. hij deed de deur open met hele groote ogen. en vroeg wat ik dara deed, en wel op deze tijd. hij zag al snel dat er iets aan de hand was. en trok mij naar binnen. als eerste omhelsde hij me. het wsas erg warm binnen. toen vroeg hij me of ik alles wou vertelde. dat deed ik./ ik begon van a tot z. hij bleef een tijdje stil en vroeg of ik naar huis nog wou gaan. ik vertelde dat ik overal behalve naar die plek wou gaan. en ik begon te huilen. hij omhelsde mij nog harder. en keek me niet normaal aan. ik had dit nooit eerder gevoelt, met geen ene jongen. ik was erg moe en viel bijna halverwege uit zijn armen. ik voelde mijn hoofd draaien, tot ik een smsje kreeg. ik pakte mijn telefoon en las wat er stond :

kom heel gauw naar huis, voordat andere jou op straat zien zwerven, voordat jou vader jou ziet. .... kom heel snel naar huis!

afz mama.

toen ik dit las, deed ik heel snel mijn telefoon uit. hij vroeg al wie dat was, maar ik zij dat het niet boeide. hij vroeg al niks meer.


wat er verder is gebeurt leesa je binnekort!


Aantal keer bekeken: 2096
Waardering: 5.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online