Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

nooit zo lekker gedwongen.

U leest om dit moment het verhaal nooit zo lekker gedwongen gepost door minousch. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: minousch
Gepost op: 2011-5-1

Verhaal:

nooit zo lekker gedwongen
Ik was in het tweede jaar opleiding als verpleegster in een klein ziekenhuis, het was avonds en eigenlijk hadden we al diensteinde toen me de opperhoofd vroeg om hem te helpen het laatste bed van de ontslagen patiënten nog na de beddenafdeling die zich in de kelder bevond te brengen.
Het liefst wilde ik afleunen daar ik de kerel gewoon een griezel en slachter vond, hij hand geen handen maar klauwen als van een beer.
Maar de beoordeling stond er aan en ik had al genoeg over hem geklaagd om geen goede te verwachtten.
Het was meer als duidelijk tenminste voor mij dat hij wat van me wilde, steeds weer beroerde hij me onpassend, bijvoorbeeld waarneer ik de medicijnen in de kast aan het sorteren was, dan schoof hij zo dicht aan mij voorbij dat ik zijn pik tegen mijn kontje voelen kon.
Maar waar ik me ook beklaagde iedereen glimlachte na mij en probeerden me te berusten dat hij niets meer als een grote brombeer met een heel klein hartje was.
Dus glimlachte ik en knikte, waarop hij grijnsde en knikte.
"Oké meid dan neem maar alvast je tas mee zodat je direct na huis kunt en niet weer helemaal terug hoeft!"
Sprak hij vriendelijk waarop ik knikte en afscheid van onze aflossing nam die me nog een fijne avond wenste.
Dus reden we met lift in de kelder die om deze tijd leeg en donker was waarneer niet koud door de sterile omgeving.
toen we het bed afgesteld hadden wilde ik mijn tas pakken en direct weer na delift lopen, daar ik het griezelig vond maar voordat ik het kon pakte hij me en droeg me als een zak aardappelen in de schoonmaaksectie binnen, die alleen door de noodbelichting verlicht werd.
Ik wilde me weren maar tegen deze boom van kerel kwam ik niet aan en het ging zo snel dat ik het pas begreep toen hij me tegen de koude muur drukte, zijn mond op mijn lippen, zijn tong in mijn mond en zijn handen mijn short openscheurden om mijn grote tieten uit de bh te bevrijden.
Verschrikt en verbijstert haalde ik mijn knie op maar dat weerde hij grijnzen af terwijl zijn tong mijn hele mond in beslag scheen te nemen en hij in mijn tepels zacht kneep die er direct op reageerden en hard werden, weer voelde ik hem grijnzen.
Ik voelde hoe mijn knie week werden en het begeven wilde maar hij hield me met zijn lichaam recht op.
Toen zijn mond van me liet wilde ik direct beginnen te schelden maar op hetzelfde moment drong een vette vinger van hem in mijn kale poesje terwijl hij mijn klitje te strelen begon, ik zoog diep lucht in mijn longen terwijl hij grijnsde.
"Wist ik wel, compleet nat kom op sletje vertel me dat alles alleen maar een spel was om me nog geiler te krijgen, wat je ook gelukt is!"
Sprak hij triomfvol en stoote zijn vinger diep in me choqueert en verachtend keek ik hem aan terwijl ik voelde hoe zich mijn kutje om zijn vinger legde, daar ik allang geen seks meer had scheen deze hem als een verdorstende op te zuigen, mijn lichaam verradde me gewoon.
Een geluid liet ons beide schrikken we hoorden collega's direcht achter ons, gescheiden door een dunne muur.
Dat was mijn kans want ik wist dat ik tegen hem niet winnen kon, terwijl hij zijn vinger bewoog keek hij me afwachten aan, ik wilde om hulp schreeuwen maar ook mijn stem verradde me in plaats daarvan kwam alleen een genotvolle kreun over zijn lippen waarop hij opnieuw te grijnzen begon om me dat weer hard te tongen.
Terwijl gleed een tweede vinger in me waarop ik tegen zijn lippen hard kreunde, hij vulde me met zijn twee vingers meer als mijn exvriendje en ook voelde het beter aan ook al zou ik het nooit toegeven.
Zo kreunde ik ook protesteren toen hij van me afliep en de vinger in me stilhielden, ik opende mijn ogen die onderwijl gesloten had en zag dat hij zijn mobiel gepakt had die hij op me gericht had.
"Kom op meid toon me jou lichaam!"
Beval hij en bewoog zijn vingers weer waarop ik kreunde en niet anders kon als gehoorzamen.
Mijn short die tot de middel open getroken was en mijn grote boezem zo meer of minder beknelden zodat ze nog meer na voren stonden en mijn natte kutje met zijn vinger erin.
Hij grijnsde tevreden en ruimde het weg tenminste dacht ik dat om me dan op een bed waar alleen een matras op lag te gooien en voordat ik het wist had hij zijn gulp geopend, zich tussen mijn benen gewurmd en met een harde en verwoestende stoot bezit van mijn kutje genomen.
Geloof me wat ze vertellen over grote handen, bij hem kwam het zeker uit!
Hij moest een hand over mijn mond leggen zodat ik het hele ziekenhuis niet bij elkaar geschreeuwd had.
Ik had het gevoel dat hij dwaars door mijn baarmoeder maag boven in me weer uit kwam terwijl hij mijn kutje compleet uitwoonde.
Hij scheen zelf ook verrast en trok zich een stukje terug om me dan enkele seconden aan zijn grote en dikke te wennen voordat hij weer begon te stoten, daarbij me te tongen en zelf in mijn tepels bijten.
Ik had het niet meer en wist dat ik hiernaar een week niet meer lopen kon maar het wond me ook vreselijk op ik voelde hoe mijn kutje van geil overliep, zijn tong en vingeren maakten me net zo gek als zijn pik.
Hij stooten in lange en harde stoten en met elke stoot had ik het gevoel op de andere kant van het bed te vallen, ik kon niet anders als te kreunen als ik nooit te voren had.
Ook hem ging het niet beter en toen hij niet veel later in me klaar kwam en zijn warme waarneer niet hete zaad als een harde waterstraal tegen mijn baarmoedermond spoot kwam ik ook gillen klaar en perste hem met mijn strakke kutje compleet droog.
Tenslotte trok hij zijn pik weer uit mijn kutje met een grote plop en hield hem plotseling voor mijn gezicht.
"Kom op sletje je weet wat je plicht is hygiéne gaat over alles!"
Sprak hij lui en hield zijn pik tegen mijn lippen, ik kon niet anders als luisteren en likte deze compleet droog terwijl hij begon mijn short weer dicht te drukken met de drukknopjes.
Toen ik hem compleet schoon gelikt had stond hij op en fatsoeneerde zichzelf ook weer om me dan grijnzen op de benen te helpen.
"Dit zal je beoordeling een stuk verbeteren en misschien lukt je het nog meer!"
Sprak hij om me opnieuw te kussen en dit keer liet ik het toe, terwijl ik voelde hoe zijn zaad en mijn geil aan mijn benen na beneden liep.
"Ik doe alles voor een goede beoordeling!'
Sprak ik ademloos waarop hij grijnsde en aan mijn slipje rook wat hij in de handen hield.
"Je zult ook geen keuze hebben waarneer je hier een toekomst wilt!"
Sprak hij en was uit de ruim voordat ik antwoorden of het begrijpen kon, zodat ik snel een beetje papier pakte om mijn benen schoon te vegen.
Toen ik het ziekenhuis verlaten had en over de straat liep om na de zusterflat te lopen waar ik woonde piepte mijn mobiel zodat ik het pakte en toen ik de sms opende wist ik wat hij bedoelde, daar het een videotje was over hoe hij me naaide en ik hem achteraf nog pijpte.
Het liep me koud over de rug en ter gelijke tijd werd mijn kutje weer compleet nat, terwijl ik las wat hij van me verlangde waarneer ik morgen weer mijn dienst zou opnemen ofwel ik het verafschuwde en compleet geschokt was wist ik dat ik het zou doen daar ik zijn zaadsletje wilde zijn en nogmaals en nogmaals van deze griezel en slachter genomen wilde worden.

Aantal keer bekeken: 16426
Waardering: 5.82 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online