Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

o.....................

U leest om dit moment het verhaal o.................... gepost door benedicte jenneke. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: benedicte jenneke
Gepost op: 2011-1-19

Verhaal:

o....................
Voordat je dit leest moet je je voor stellen dat ik "een meisje van 11" samen met mijn vriendin "sofie" een keer ging logeren.We hadden de hele dag buiten gespeeld in de weilanden net toen we op de fiets stapte om terug naar huis te fietsen zagen we een schuurtje.We hadden het nog nooit gezien en echt nieuw zag het er niet uit.Beter gezecht het stond zowat op instorten!We hadden ons ingnomen om naar het eten snel heeeel snel te gaan kijken wat erin stond.We waren klaar met eten en moesten eerst de logerspullen klaarleggen.Zo dat was gedaan, nu alleen nog gaan kijken bij het schuurtje.Het begon al donker te worden en we mochten niet meer weg.We zijden dus dat we in bad gingen en dat m'n moeder niet mocht storen.Toen pakte we snel onze fietsen en gingen we op pad.Het was nu al pikke donker en we hebben allebij een montainbike en hadden dus geen licht, allerbij niet.Nou ja dat maakt het alleen maar spannend zei ik.We waren er nu bijna, onze fietsen hadden we net op slot gezet toen het begon de bliksemen en te regenen, het regende niet een klein beetje het regende pijpenstelen.We gingen dus snel naar binnen.We konden niet meer terug wat het regende te hard.We zaten rond te kijken en ik zag iets roods.Het leek wel bloed, ik voelde me niet fijn hier en volgens mij sofie ook niet.Sofie zag in het licht van de bliksem een schaduw ik hoorde iemand lopen.We begonnen zowat te huilen van angst.Wie kon dat zijn...... de deur van de schuur ging krakend open....... ik zag vaag een gedaante omdat het zo donker was.De gedaante greep naar iets in z'n zak.Sofie begon een klein beetje te snikken en ik was ook doodsbang.Het leek wel een pistool of zo wat hij pakte.Gelukkig ging een klein licht aan, het was dus een zaklamp toen zag ik wie het was........................ Het was m'n opa!!!!!
Fijn hij had onze fietsen al achterin gegooit....

ps: dus luister goed naar je ouders want je wilt dit niet maar dan ook echt niet meemaken!

Aantal keer bekeken: 2574
Waardering: 7.44 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online