Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

oefenen met mijn buurmeisje (2).

U leest om dit moment het verhaal oefenen met mijn buurmeisje (2) gepost door Cor. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Cor
Gepost op: 2009-6-5

Verhaal:

oefenen met mijn buurmeisje (2)
(vervolg van deel 1)

Ze had “ja” gezegd, alweer meer dan een maand geleden. Ik had mijn buurmeisje al vaak horen zingen. Als ze in de badkamer was, met het ventilatieraampje open. Ik kon haar helaas niet zien, alleen maar horen. Ik fantaseerde over hoe ze beweegt als ze zingt. Wijdbeens en wiegend met haar heupen?
Ik vroeg haar: “ga je ook zingen tijdens het dorpsfeest”. Daar mag namelijk iedereen die dat wil een optreden verzorgen. Zang, cabaret, luchtgitaar, het maakt niet uit. “Nee hoor, dat durf ik niet.” “Maar je kunt zo goed zingen. En als we nou eens samen gaan zingen?” “Okee, maar wat voor nummer dan?” “Wat dacht je van Paradise by the dashboardlight?”
En zo waren we gaan oefenen. De tekst en de melodie zaten er al goed in. Nu moest het nog een echte act worden. We zouden de korte versie doen, dus zonder die lange tongzoenscène erin. Haar ouders zouden immers ook komen kijken. Bovendien was zij nog maar 18 en ik ruim 2 keer zo oud.
Vlak voor het bekende “stop right there” zou ik haar proberen te zoenen en dan zou zij me wegduwen. Zo hadden we het afgesproken en ook al een paar keer geoefend. “Nog een keer het hele nummer doornemen en dan is het weer mooi geweest voor vanmiddag.”
Het was heerlijk om samen met haar te zingen. Ze had een prachtige stem en zag er fantastisch uit. Haar lange haar golfde mee als ze op het denkbeeldige podium, de vloer van haar zolderkamer, stond te dansen. Ik keek lachend naar haar. Zoals afgesproken probeerde ik haar te zoenen. Maar ze duwde me niet weg, zodat mijn mond op haar lippen belandden. We stopten met zingen. “Ik zag wel hoe je naar me keek. En ik wilde wel eens weten wat je zou doen”, zei ze lachend. “In ieder geval niets, wat jij niet wilt”, antwoordde ik. “Maar wel alles, wat ik wel wil?”, vroeg ze geheimzinnig. “Maar we moeten ons nummer nog afmaken.” En ze zette de muziek weer aan. Het bleek deze keer de lange versie te zijn. Bij de zoenscène vonden onze tongen elkaar en ze kwam helemaal tegen mij aanstaan. Door haar t-shirt heen voelde ik de warmte van haar heerlijke lijf. Ik masseerde zachtjes haar rug en ze kroop nog dichter tegen me aan. Haar tepels prikten als harde puntjes tegen mijn borst. Ik kneep er zachtjes in, door haar kleren heen. Ze kreunde zacht.
“Je vroeg of ik alles zou doen, wat jij wilt. Wat zou je willen?”, vroeg ik. Ze bloosde een beetje. “Zeg het maar.” “Nou, na de zomervakantie ga ik studeren. En dan wil ik niet als enige seksuele ervaring mijn eigen vingers hebben.” “En nu wil je dat ik je daarbij help?” Ze knikte. “Dat is goed, vertel me maar wat je het liefst wilt. Ik heb lange beweeglijke vingers, die je heerlijk kunnen verwennen. Maar ik kan je natuurlijk ook met mijn tong verwennen. Of heb je zin om geneukt te worden.” “Mmm, ik weet het niet”, zei ze een beetje verlegen.
Ik deed mijn hand onder haar t-shirt en maakte haar BH-bandje los. Ik nam haar borst in mijn hand en begon die zacht te masseren. Mijn andere hand stak ik in haar sportbroekje en daarmee kneedde ik haar billen. Ze kreunde en begon me steeds heftiger te zoenen. Haar tong schoot in en uit mijn mond en mijn gezicht werd nat van haar kwijl.
Mijn hand ging naar voren en streelde over haar slipje. Ik kon merken dat ze al nat begon te worden. Ze deed een stapje achteruit en trok haar t-shirt, BH en sportbroekje uit. Nu stond ze voor me in een maagdelijk wit zijden slipje.
Ik ging voor haar staan en stak mijn hand in haar slipje. Mijn vingers daalden af naar haar kutje en ik voelde hoe nat ze was. Voorzichtig stak ik een vinger in haar en met mijn duim raakte ik haar clitje aan. Er ging een rilling door haar lijf. Ik trok haar slipje naar beneden, zodat ik haar in haar volle glorie kon bekijken. Wat een prachtige meid, wat een lekker ding.
Ik ging achter haar staan en sloeg mijn arm om haar heem, zodat ik met mijn onderarm haar borsten kon masseren. Mijn andere hand zakte naar beneden en streelde haar clitje. Mijn vinger ging verder en gleed in haar natte kutje. Tegelijk kuste ik haar in haar nek. Ze draaide haar hoofd naar me toe en onze tongen vonden elkaar opnieuw. Ze begon te kronkelen toen ik mijn vinger dieper naar binnen liet gaan.
Ze draaide zich om en ik ging op haar bed zitten. Nu kon ik er goed bij en ik stak twee en later zelfs drie vingers in haar. Ik haalde ze er een stukje uit en stootte ze weer naar binnen. Met de duim en wijsvinger van mijn andere hand kneep ik zachtjes in haar clitje. Ze begon steeds zwaarder te ademen en ik merkte dat ze bijna klaarkwam. “Doorgaan, doorgaan”, hijgde ze en ik deed wat ze vroeg. Luid kreunend kwam ze klaar, terwijl mijn hand zeiknat was van haar geil.
“Dat was lekker”, zei ze. “Nu ben jij aan de beurt. Ik zie dat jij ook wel zin hebt.” Er was dan ook niet veel ervaring voor nodig om dat te zien. Mijn piemel stond recht overeind in mijn broek. Ze trok me overeind en kleedde me uit. Ze ging nu zelf op bed zitten en begon me zachtjes af te trekken. Ze kwam dichterbij en likte aan mijn ballen. Langzaam ging ze omhoog en toen ze bij mijn eikel kwam, pakte ze mijn lul met twee handen vast en masseerde mijn ballen met haar beide pinken. Intussen bewerkte ze met haar tong mijn eikel, totdat ik het gevoel had dat mijn ballen op springen stonden. Ik pakte haar achterhoofd vast en schoof haar mond helemaal over mijn lul heen. Ik stootte twee keer zachtjes in haar mond en spoot toen mijn warme zaad in haar keel. Ze slikte het bijna allemaal door.
Ze ging staan en gaf me een lange tongzoen, zodat ik mijn eigen zaad kon proeven. Daarna boog ze voorover en likte ze mijn halfslappe piemel schoon. “Dat was lekker. Volgens mij heb je dat wel vaker gedaan.” “Nee hoor, alleen maar gelezen in meidenbladen en op verhalenlezen.nl.” “Nou, als je dit al uit een theorieboekje kunt leren, dan komt het met die studie van je straks ook wel goed.”
“Maar je wist nog meer manieren om mijn seksuele ervaring wat op te vijzelen? Hoe gaat dat dan?” “Ga maar op je bed liggen. Dan beginnen we zo aan les twee”

(deel 2)
Ze lag languit op haar rug met haar armen gestrekt boven haar hoofd. Ik ging naast haar liggen, streelde haar lange haren en gaf haar een kus op haar voorhoofd. Ik bleef haar kussen via haar ogen en neus totdat ik bij haar mond kwam. Ik zag hoe ze glimlachte. “Jemig Elly, wat ben je toch verschrikkelijk mooi”, zei ik. Ze lachte een beetje verlegen. “Je vindt het toch niet erg dat ik dat zeg?” “Nee hoor, maar dat zeggen mannen nooit tegen mij. Ze kijken alleen maar naar me.” Ik gaf haar een warme tongzoen en vervolgde al kussend mijn weg naar beneden. Intussen streelde ik met mijn hand haar buik en zij. Als ik te dicht bij haar oksel kwam, begon ze te giechelen. Toen ik bij haar borst kwam, likte ik met mijn tong aan haar tepel en ik nam die vervolgens in mijn mond om er lekker op te kunnen zuigen. Mijn vinger draaide rondjes om haar andere tepel. Ik zette mijn tanden voorzichtig in haar harde tepel en kneep zachtjes in de andere. Ze kreunde zacht.
Terwijl ik haar andere tepel in mijn mond nam, daalde mijn hand langzaam af tot vlak bij haar kutje. Die sloeg ik over en ik ging met mijn hand naar de binnenkant van haar knie. Langzaam bracht ik mijn had omhoog en tegelijk kuste en likte ik haar steeds lager. Ze spreidde haar benen iets verder, zodat ik overal goed bij kon. Haar schaamlippen stonden iets open, in afwachting van wat er ging gebeuren.
Mijn hand was er het eerst. Mijn vinger voelde hoe nat haar kutje was. Ik masseerde zacht met mijn duim over haar clitje en ze kreunde. Mijn mond was nu ook vlakbij en toen ik aan haar clitje likte, begon ze nog harder te kreunen. Ik ging op mijn knieën aan het voeteneind van haar bed zitten en lag met mijn bovenlichaam tussen haar benen. Ik kuste haar clitje en likte haar kutje. Ik stak mijn tong naar binnen en begon aan haar clitje te zuigen. Elly slaakte een kleine gilletje.”Mmmm, dat is lekker.”
Ze was zo nat, dat het zuigen bijna op slurpen leek. Met mijn ene hand masseerde ik een van haar borsten. De andere hand gebruikte ik om een paar vingers in haar kutje te steken. Erin en eruit, erin en eruit. En tegelijk doorzuigen aan haar clitje. Ik voelde hoe er kleine schokjes door haar lichaam gingen, ten teken dat ze bijna klaarkwam. Ze pakte de hand waarmee ik haar borst masseerde en stak de wijsvinger in haar mond. Ze begon erop te zuigen alsof er iets lekkers in zat. “Doorgaan, nog even. Aaahhhh.” Kreunend kwam ze klaar en haar hele lijf schokte. Ik bleef op haar clitje zuigen totdat ze echt niet meer kon. “Genoeg, genoeg”, zei ze en ze klemde mijn hoofd tussen haar benen. “Echt waar?” “Ja, echt waar.”
Ik stond weer op en zag hoe ze naar mijn stijve pik keek. “Die heeft er ook wel weer zin in, zie ik.” “Ja, hij heeft alleen maar kunnen toekijken”, zei ik lachend.
“Kom je nog even naast me liggen?” “Graag.”
We lagen allebei op onze zij en keken elkaar aan. “Wie had gedacht dat er zoiets van een middagje zingen zou komen?”, zei ik. We omhelsden en kusten elkaar. Haar lichaam was nog bezweet van het lange orgasme.
“Wil je me neuken?”, vroeg Elly ineens. “Weet je dat zeker? Wil je niet je maagdelijkheid bewaren tot je een vaste vriend hebt?” “Ik wil graag dat jij me ontmaagd. Je bent zo zacht en lief voor me. Bovendien heb je me zo’n heerlijke middag bezorgd, dat ik het ook helemaal met jou wil afmaken.” “Dat klinkt alsof je er al heel goed over hebt nagedacht.” “Dat heb ik ook. Ik wist natuurlijk niet of er iets tussen ons zou gebeuren, maar ik heb er al wel over gefantaseerd. En toen heb ik bedacht dat ik graag jou als eerste in me wil voelen.” “Maar moeten we geen condoom gebruiken dan?” “Niet als jij geen rare ziektes hebt. “We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat ik zwanger raak, want ik moet over vier dagen ongesteld worden.”
Ze ging op haar rug liggen en trok me naar zich toe. Voorzichtig duwde ik mijn eikel een stukje tussen haar natte lippen. Dat ging wel heel gemakkelijk nu ze zo nat was. Ik trok mijn eikel terug en stak hem daarna steeds wat verder in. Haar gezicht betrok even toen ik mijn lul er helemaal in stak. “Doe ik je pijn?” “Niet meer, ga nu maar lekker door.” Ik maakte zachtjes pompende bewegingen en we zoenden elkaar. “Als je je benen op mijn schouders legt, kan ik mijn piemel er nog verder insteken.” Dat was geen enkel probleem voor haar getrainde lijf en ik stak mijn lul helemaal in haar warme kutje.” Intussen masseerde ze met haar vinger haar eigen clitje. Ik stootte steeds sneller en harder en voelde dat ik bijna klaar ging komen. Toen haalde ik mijn lul uit haar kutje en ging rechtop zitten. “Wat nu? Heb ik iets verkeerds gedaan?” “Nee hoor, lieve schat. Ik wil nog niet klaarkomen en nog wat langer van je genieten. Maar vinger gerust door hoor, ik kijk wel even.” “Ik weet niet of ik dat wel durf.” “Je schaamt je toch niet meer voor mij na alles wat we samen hebben gedaan?” Ik voelde dat het ‘gevaar’ van een orgasme weer even was geweken en zei: “kom zo maar lekker bovenop mij zitten, dan mag je me straks helemaal leegpompen.”
Ik ging op mijn rug liggen en ze ging wijdbeens boven me staan. Ik pakte haar handen vast en trok haar zachtjes naar beneden. Nu zat ze op mijn buik en ik trok haar hoofd naar me toe. We gaven elkaar een lange tongzoen en ik voelde haar heerlijke borsten op mijn borst. Langzaam schoof ze naar beneden en mijn lul gleed soepel naar binnen. Elly ging rechtop zitten en bewoog haar bekken. “Het mag wel een beetje harder hoor”, zei ik. Eerst voorzichtig, maar steeds harder begon ze me te berijden. Het duurde maar even voordat ik merkte dat ze alweer klaar ging komen. Mijn pauze was lang genoeg geweest, want mijn orgasme liet nog even op zich wachten. Terwijl ik haar beide borsten masseerde, kwam ze voor de derde keer deze middag klaar. Ze moest even bijkomen, maar ging toen weer verder met het berijden van mijn keiharde lul. Ze hijgde en kreunde en ook mijn ademhaling werd steeds zwaarder. “Ja, ja”, hijgde ze. Ik voelde dat ik bijna klaarkwam en spande al mijn spieren. Precies op het moment waarop mijn zaad in haar buik stroomde, kwam ze zelf ook luid kreunend klaar. Uitgeput liet ze zich boven mij vallen.
“Genoeg geleerd voor vandaag?”, vroeg ik lachend. “Ja. En het was een geweldige les”.
We kleedden ons weer aan, want het was al het eind van de middag. Na nog een heerlijke tongzoen ging ik naar huis. Mooi op tijd, want niet veel later kwamen haar ouders thuis.

De volgende middag hadden we generale repetitie. We zouden nog een keer ons nummer doornemen. Haar ouders waren beneden in de woonkamer. Elly zette de lange versie van het nummer op en de tongzoenscène was ons eigenlijk veel te kort. In onze gedachten beleefden we alles van de vorige dag nog eens.
Toen we beneden kwamen, vroeg haar vader lachend: “Hé, ik hoorde de lange versie. Gaan jullie die vanavond zingen?” Maar Elly zei heel ad rem: “Natuurlijk niet, er zijn toch andere mensen bij?” We lachten smakelijk om deze grap.
’s Avonds was het eindelijk zover. Ik merkte dat mijn stem af en toe trilde als ik naar Elly keek. Maar het publiek heeft dat waarschijnlijk niet gehoord. Toen we klaar waren, riepen de toeschouwers “We want more!” Ze hadden geen idee dat wij er precies zo over dachten. Maar dan niet op het podium, maar op de zolderkamer van Elly.


Aantal keer bekeken: 48989
Waardering: 8.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online