Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

officieel bisexueel.

U leest om dit moment het verhaal officieel bisexueel gepost door lekkerevent. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: lekkerevent
Gepost op: 2011-1-8

Verhaal:

officieel bisexueel
Het was alweer een paar maanden geleden dat ik de voor het eerste iets met een man had gedaan.welliswaar eigenlijk allen maar een beetje vasthouden van een penis en dat een andere man mij had gemasseerd maar het leek wel of er iets in mij was wakker gemaakt. vanaf deze ervaring stond ik anders naar mannen te kijken.

Nu sport ik al een paar maanden bij een fitniss club. elke woensdag avond ga ik lekker spinnen. dit geeft waanziing veel energie en het is een gemelleerd gezelschap.

Na afloop zijn er 2 momenten die eigenlijk het lekkerst is. Dat is 1 de douche om al het zweet kwijt te raken en 2 de het turkse stoom bad.

Door mijn ervaring met een andere man sta ik anders onder de douche. je let toch meer op de andere mannen hoe ze onder de douche staan en of ze een mooi lichaam hebben.

op de een of andere manier zie je dan toch ook dat andere mannen op dezelfde manier onder de docuhe staan.

de ene man staat met zijn gezicht naar de muur gericht en staat zogezegd alleen te dochen. er zijn echter ook andere mannen die heerlijk `open` staan te douchen. lekker hun lichaam staan in te zepen en zichzelf lekker schoonmaken.

op sommige avonden is het wat rustiger onder de douche en dan zie je sommige mannen iets opzichtiger zichzelf docuhen en meer dan anders hun penis douchen terwijl ze een beethe rondkijken. Voorheen zag ik dit nooit maar nu vindt ik dit erg spannend en opwindend.

Mijn vrouw merkte laats wel op dat als ik van sporten terug kwam wel erg vaak geil was en vroeg of er zoveel mooie vrouwen sporten waardoor ik zo gestiuleerd werd. Ik heb haar maar een mooi verhaal verteld over een paar mooie vrouwen. gelukkig hebben wij dan altijd heerlijke sex.

Op de een of andere manier is mijn vrouw dan ook wat geiler dan anders. Normaal gesproken vindt ze pijpt ze mij alleen om mij een plezier te doen maar de laatste paar weken gaat ze er helemaal in op. Ik zit dan boven haar hoofd en z begint heel rustig met pijpen maar gaande weg krijgt mijn hele penis, billen en soms ook mijn anus een heerlijke likbeurt.
Je hoort mij niet klagen hoor :-).

We gaan vaak samen naar de sauna en vinden het erg ontspannend. nu ik als het ware breder kijk vindt ik het nog leuker om naar de zsauna te gaan.

In de kerstvakantie hadden we weer tijd om lekker een middag en avond samen te gaan.

We gingen rond 3 uur naar de sauna. het was waanzinnig druk. maar in de sauna's viel het gelukkig erg meer.

rond een uur of 8 savond werd het aanzienlijk rustiger omdat alle schoonheids bezoekers naar huis gingen. We hadden ondertussen al best veel sauna's gehad en mijn vrouw wilde eigenlijk lekker wat boekjes gaan lezen bij het openhaard en in het slaapgedeelte lekker ingewikkeld een beetje gaan dommelen.

Hier wordt ik echter allen maar slaperiger van dus spraken we af dat we rond 10 uur elkaar weer zouden treffen bij de bar.


Ik ging eerts maar eens lekker naar het turkse stoom sauna. Zicht is zoals altijd bijzinder weinig maar je kan er erg lekker zitten. In de sauna zaten 2 stelletje en een paar mannen alleen.

de stelletje zaten tegen elkaar aan en gaven elkaar af en toe een kusje.

De mannen zagen dit natuurlijk en volgend met hun ogen dit zo goed mogelijk.

Na een kwartiertje was ik wel klaar me en ging mij lekker afdouchen en op zoek naar een bubbelbad. Deze zaten echter allemaal vol waardoor ik maar naar de minder mooie maar vaak rustige sauna ging.

Hier zaten 2 mannen al behoorlijk te zweten. Ik ging eerts maar rustig op de onderste bank liggen ( minder warm). De beide mannen zaten op een bank hoger recht tegenover mijn.

De temperatuur was heerlijk en ik deed lekker mijn ogen dicht. de mannen tegenover mij waren stil. op een gegevn moment hoorde ik ze iets verzitten. ik keek door mij halfgesloten ogen en zag dat ze beide lekker met hun eigen penis zaten te spelen en naar mij zaten te kijken.

Als reactie kreeg ik natuurlijke een halve erektie. Tja, dacht ik bij mijzelf. dit is een uitgelezen moment om een vervolg te geven aan mijn eerste bisexuele ervaring.

langzaam deed ik mijn ogen open en keek rechtstreeks naar de mannen. beide hielden hun handen stil maar bleven hun penis vasthouden.

Ik dacht, nu maar de leiding nemen in wat gaatr gebeuren.

Zo mannen, ga rustig door hoor met spelen. het ziet er mooi uit vanaf deze kant.

Dit was blijkbaar het sein waar ze op zaten te wachten want ze kwamen gelijk naar beneden en gingeng aan beide kanten van mij zitten. de een pakte mijn benen vast en ging deze een beetje masseren en de ander ging mijn nek en borts masseren.

Mijn penis groeide als reactie naar zijn heerlijke formaat .ik kwam overeind en ging tussen hen in zitten. daar zaten we dan. we masseersden elkaar penis en voelde elkaar lekker aan.

beiden hadden een heerlijke penis va mooi formaat.Terwijl we met elkaar bezig waren gaf ik aan dat dit voor mij voor het eerts was en dat mijn vrouw in de slaap ruimte was en dat ik erg nieuwschierg was hoe het met een man voelde.

Hoe voelt het tot nu vroegen ze. Erg goed beantwoorde ik .Mijn linker buurman ging staatn en bood zijn penis aan mijn rechterbuurman aan. Deze begon gelijk met pijpen. En met pijpen bedoel ik dan pijpen met volle overtuiging. Ik zag dit zo gebeuren en op een gegeven moment zei ik dat ik dit ook zo wilde proberen.

Dan kan zeiden ze maar we gaan jou eerste eens heerlijk laten klaar komen. 1 man begion mij te pijpen terwijl de ander mijn tepels begon te zoenen, en met mij begon te tongen. Ik voelde een tong van het topje van mij n penis naar mijn anus gaan. afwisseld met hard en zacht en soms erg diep werd ik vakkundig gepijpt. Een orgasme kon niet uitblijven en vanuit mijn balzak kwam een waanzinnioge orgasme zoals ik zelden had beleefd.

En, beviel het ? vroegen ze. Hijgend van het bijkomen antwoorde ik. kom hier met een penis want dit wil ik ook leren. Gretig pakte ik een penis en begon op zelfde manier te pijpen. wat voelde dat geweldig. je hebt als je aan het pijpen bent een soort macht over de ander. Hij lag te kronkelen en ik probeerde te kijken hoe diep ik zijn penis kon binnen krijgen. dat viet nog niet mee. maar op een gegeven moment had ik hem toch helemaal binnen. AHHH schreuwde hij terwijl hij klaar kwam. recht in mijn gezicht kreeg ik een hele lading sperma.

De ander man likte dit allemaal op.

Bedankt mannen. dit was heerlijk. !

Het was ondertussen ongeveer 10 uur geworden en ging afgemat maar met rode koontjes naar de bar.

Het zou vanavond thuis geen sex maar worden want ik was op. maar zou in gedachten nog ee keer deze ervaring gaan overdenken en opnieuw beleven.

Mijn conclusie van deze avond was dat ik nu officeel bisexueel was geworden en dit nog verder wilde gaan onderzoeken.

Als ik weer een ervaring rijker be zal ik dit weer komen melden.

Liefs van Lekkere vent


















Aantal keer bekeken: 23586
Waardering: 8.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online