Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

omg!!!!!.

U leest om dit moment het verhaal omg!!!!! gepost door manuela rens. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: manuela rens
Gepost op: 2011-7-9

Verhaal:

omg!!!!!
OMG!!!!!!!

Ik heb een vriedje en hij ging naar zijn werk.
Ik ben uitgegleden en wou hem bellen of hij kon komen.
Toen kreeg ik paul ( mijn vrientje) aan de tellefoon en heb het hele verhaal uitgelegt.
Het duurde wel even.
en ik vroeg:'kun je met me naar de dokter gaan?'
en toen hoorde ik :'hallo? met wie spreek ik?......
ik schaamde me rot.
even later kwam gelukkig de goeie paul.
en we zijn naar de dokter gegaan.
en toen zag ik plotseling die man, Paul, zitten dus mijn vriedje gaat naar hem toe en vraagt wat er met hem is.
en hij zei:'ik zie spoken of ik bedoel hoor spoken'
'ik kreeg een raar telefoontje'

ik heb me meteen om gedraait en ik was gelukkig meteen aan de buurt!


ik schaam me!!!

Aantal keer bekeken: 4078
Waardering: 4.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online