Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

onbereikbaar.

U leest om dit moment het verhaal onbereikbaar gepost door nancy. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: nancy
Gepost op: 2006-5-21

Verhaal:

onbereikbaar
Gister naar het feest van Susan geweest. Ik fietste door de kou heen. Op mijn hoede voor de politie, want mijn achterlicht, ja dat was kapot! Van de andere kant kwamen een heel stel jongens. Blijkbaar gingen zij ook naar het feest van Susan en Joyce (een meisje dat ik nauwelijks kende). De groep belde aan. Ik liep met hen mee naar binnen. Susan lachte toen ze mij zag. Natuurlijk dacht zij dat ik met hen mee gefietst was. Eenmaal binnen voelde ik een warmtegolf door mijn lichaam stromen. Ik ging aan een tafel staan in de hoek. Bij drie gare meiden. De een was 17 en nogal klein, de andere een gotic, en de derde die was er niet helemaal bij met haar hoofd. Er was nog niemand te zien van mijn vriendinnen. De jongens waren aan het praten over Claudi die niet mee was gekomen met Guus, een van de vrienden van Susan. Heel toevallig hoorde ik dit gesprek en mengde me ertussen. Wat bleek dat het was de vriendin geweest van mijn neef. Allebei geschikt voor elkaar dacht ik altijd, maar dat bleek anders toen zijn hem de bons gaf. Nu had ze blijkbaar al een andere vriend! Na een half uur kwam Saskia binnen lopen, gelukkig was er eindelijk iemand van onze vriendinnengroep. Die al zo half uit elkaar gevallen is. Natuurlijk lig ik er bijna uit en komt er alweer een ander in. Het begon allemaal met een ruzie die al een jaar geleden aanhaalde. Ik trok schijnbaar te veel op met een vriendin en daarom stookte zij (het meisje waarmee ik ruzie heb) de hele groep tegen mij op. Mijn beste vriendin vond dit ook al raar. Zij zit ook in die groep. We praten nu al ongeveer een half jaar niet meer met elkaar. Geen woord. Hard te begrijpen! Saskia was alleen, eigenlijk zou ze haar vriend meebrengen maar die had een bedrijfsfeest. Later stroomde er meer mensen binnen. Waaronder Bob, de sms-vriend van mijn giechel vriendin. De kamer was redelijk gevuld. Toen de bel weer ging. De rest van de groep kwam binnen. Ze hadden een cadeautje gehaald. Waar ik niks van af wist. Maar dat mocht de sfeer niet verpesten vond ik. Ook zij kwam binnen. Met een arrogante blik keek ze eens rond. Ik had eigenlijk nog een feest, maar dat was in de Boekend een heel eind fietsen vanuit daar. Mijn 3e glas. De alcohol gleed door mijn lichaam. Het verwarmde mij echter geheel. Het gesprek ging echt werkelijk nergens over. Om kwart voor 12 had ik afgesproken met Raff en Bram. Ohja help! Bram, ik kon aan niks anders meer denken dan hem. Hij was leuk, maar wel raar. Op msn en via sms ging het er slijmerig aan toe. Hij deed heel aardig en eigenlijk nog wel meer als dat! Maar dan toch je kon het nooit zeker weten! Iets later dan de afgesproken tijd vertrokken we vanuit Susan. Samen met Saskia op één fiets hoe zou dat bevallen? Nou daar kwamen we al snel genoeg achter. Het ging niet geweldig. Bij de kerk zag ik hem al staan. Met zijn bruine haren en donkere ogen. Ik kon hem zo voor de geest halen. Ze stonden, zo gezegd, al langer te wachten op mij. Raff had zijn mp3 bij zich, hoe hard kon het gaan? De wegen waren onder gesneeuwd en het was op sommige plaatsen glad. We kwamen al niet zo vlug vooruit en dit zorgde juist voor nog meer vertraging. Onderweg het Bram het alleen maar over Andy en mij! Waarom? Waarom deed hij nou zo afstandelijk en o zo dom! Bij de bibliotheek zetten we onze fietsen neer. Op naar de loco. De plaatselijke kroeg die samen met de Tijger zo de enige uitgaansplaats voor jongeren vormden. In de loco bevonden zich meestal ouderen. We waren nog maar net binnen en kwamen al direct bekenden tegen. Eerst de jas opgehangen. Daar kwam Jordy Colbers aanlopen, een van de vrienden van Bram. We gingen op het plateautje staan. Vanuit daar hadden we tevens overzicht over het bijna gehele café. Sharel de vriendin van Jordy Colbers stond er ook bij. Later kwam de rest eraan van mijn vriendinnengroep eraan. Zij stonden er maar saai bij. Nu kwam er een meisje ‘Nadine’ aanlopen. Op de fiets had ik deze naam al een keer gehoord. Ze liep naar Bram. Ze was nogal aangeschoten. Maar stond wel bij hem, en hoe! Ik kon haar wel schieten. Weg lopen, maar waarheen? Dit zou belachelijk uit zien, maar wat kon mij het boeien. Eerst naar Saskia. Zij vond het maar dom van hem! Hij was zo tegenstrijdig bezig! Toen ik naar beneden wilde gaan, kwam ik een heel goede vriendin van me tegen. Ze sleurde me weer mee naar hem! Het ritme van de muziek was zo aanstekelijk dat op den duur iedereen luid meezong en stond te swingen. Bram stond nog altijd bij Nadine. Ze leken wel aan elkaar vastgeplakt te zitten. Raff stond er maar een beetje bij. Ilona, Sharon en ik gingen van het plateautje af. Eenmaal beneden kwamen we Floor K. tegen. De ideale ‘man’! Hij begon een heel gesprek met mij. Ik kende hem nog van 1e klas. Een echt heel aardige jongen en ook kei lief. Helaas, hij had nog altijd een vriendin. Maarja wie wilde nu niet met Floor? Bram zag ik met Floor stond te praten en we werden nog al close. Bram stond van boven te zwaaien, of dit nu was om mij aan Floor te koppelen of juist voor zijn eigen bestwil daar ben ik echter nog niet achter gekomen. Floor ging weer eens terug naar zijn vrienden en wij ook. Bram en Nadine gescheiden, hoe is het mogelijk! Ilona en ik klommen op de bank en lieten ons gaan. Swingen, ja dat is hoe het moet! Geen zorgen meer over domme jongens die je alleen zien staan als je bij een andere ‘betere’ jongen staat! Oh daar kwamen Roy en Ruud, twee bekende. Ze voegde zich bij ons. Bram was nu eindelijk eens met mij aan het praten. Nou kwam alweer het thema aan bod van welke jongen dat ik nu eigenlijk leuk vond. Hij kon maar niet stoppen. Sukkel! Schijnbaar wilde hij gewoon niet onder ogen zien dat ik hem leuk vond, of hij had het nog niet eens in de gaten! Sharon begon eens met hem te praten. Bram zei dat hij het helemaal niet leuk vond dat Nadine bij hem stond! Maar toch waarom stonden ze dan daar hand in hand dicht op elkaar? Ik wist nu echt niet meer wat ik moest denken. Bram bleef me maar aankijken. Elke keer als ik hem dan aankeek begon hij maar mee te zingen met de muziek. Hij wou me zelfs per se laten zien wie zijn trainer was! Het was inmiddels al 3 uur, erg laat dus. Mijn moeder had gezegd dat ik niet al te laat mocht thuis komen. En dit was ik denk toch wel 1 uur later als normaal. Maar om alleen terug te fietsen, nee daar voelde ik niet veel voor. Ilona en Sharon dachten beiden dat Nadine en Bram niet heel veel in elkaar zagen. Raff stond op den duur nog al erg dicht op mij. Ik voelde wat in mijn rug. Een hand om me heen. Help! Dit was totaal niet mijn plan. Ik vond Bram leuk en niet Raff! Ik schoof op naar de andere kant. Maar nu voelde ik ook hier een hand. Hij vond mij dus echt leuk! Gelukkig was het kort daarna aflopen. Het licht ging aan en de muziek uit. Bram was moe dat kon ik zo zien, ook ik was erg moe. Eerst de jassen halen. En toen naar buiten. De helft van de mensen die nu ook het café verlieten waren zat. Bram, Raff en ik liepen alvast naar buiten. Het was ijskoud. Bram belde Nadine op waar ze bleef. Ilona en Sharon kwamen als laatste aan. Nu konden we eindelijk gaan. Bram had belooft mij thuis te brengen. Onderweg hebben wij nog gekletst. Hij heeft de hele weg langs mij gefietst. Ook hebben ze mij voor de deur afgezet. Wat er daarna nog gebeurd is, dat wil ik niet weten. De grote vraag is hebben Bram en Nadine nog gekust?
xus_nancy@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 4980
Waardering: 6.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online