Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

onbewoonde eilandje.

U leest om dit moment het verhaal onbewoonde eilandje gepost door iemand JWZ. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: iemand JWZ
Gepost op: 2010-1-15

Verhaal:

onbewoonde eilandje
er was eens een klein meisje ze heette tessa ze is heel erg mooi.
op een schooldag was zij naar school.
daar ontmoette ze een beroemd schattig lief klein meisje...
maar dat tessa was wel heel erg jaloers dus had ze een plan....
en dat plannetje was haar te vermoorden zodat zij dan beroemd word dus ze maakte een briefje waarop stond 12 uur ben je bij de wc.
om 12 uur ging het meisje naar de wc.
tessa vroeg haar tellefoon nummer
en ze kreeg hem maar toen tessa thuis was belde ze haar vriendinnetje en vroeg of ze naar het speeltuin kwam het meisje ze ja en ze gingen lekker samen naar het speeltuintje en daar gebeurde het.........

einde dit verhaal is echt gebeurd!!!!!!!!

Aantal keer bekeken: 2514
Waardering: 3.88 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online