Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

onmogelijk in de ardennen.

U leest om dit moment het verhaal onmogelijk in de ardennen gepost door nathan13. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: nathan13
Gepost op: 2009-3-26

Verhaal:

onmogelijk in de ardennen
echt gebeurd !!!

toen ik en mijn vriend , david, van een weekendje in de ardennen terugkwamen was het heel hard aan het regenen, bijna stormen zelfs.
het was mistig en er was niemand anders op de autostrade.
toen we bijna in luik waren zagen we aan de kant van de weg een bleek meisje staan , ze was zo bleek dat ze evengoed bevroren kon zijn, we stopten om het meisje in te laten stappen, ze stapte in en ik vroeg waar ze naartoe moest . ze zei niks ,david vroeg of alles met haar in orde was, heel zachtjes zei ze ja ,david gaf haar zijn vest omdat ze het koud had, ik vroeg hoe ze noemde, ze noemde stephanie en was 16 jaar.toen ik voor de tweede keer vroeg waar ze naartoe moest zei ze dat ze in leuven woonde dus ik bracht haar daar naar toe.ze stapte uit en we zagen haar naar binnen gaan, we vertrokken terug en we waren nog maar juist op het einde van de straat toen david er aan dacht dat ze zijn vest nog had, dus we reden terug en ik stapte uit , belde aan ,maar in plaats van de mooie stephanie kwam een oud maar lief vrouwtje opendoen , ik zei dat haar kleindochter, stephanie, davids vest nog had. het oude vrouwtje keek droevig, even later zei ze dat dat niet kon haar kleindochter was 5 jaar geleden gestorven, wie was er dan bij ons in de auto gastapt , had davids vest en wie hadden we dan het huis zien binnengaan??? het vrouwtje vertelde ook dat stephanie 5 jaar geleden gestorven was bij een auto-ongeval in de buurt van luik.
ik stond er als versteent , het vrouwtje deed de deur dicht en ik ging terug naar de auto, vertelde alles aan david. ook hij was verbaasd, we wilden allebei meer weten en keerden terug naar luik . daar vonden we niet echt wat we zochten, dus keerden we terug , op dezelfde weg als waar het meisje was ingestapt reden we nu en ik weet niet hoe het kan maar op precies dezelfde plek als waar het meisje had gestaan lag davids vest.


Aantal keer bekeken: 4990
Waardering: 8.13 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online