Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

onmogelijke liefde deel 2.

U leest om dit moment het verhaal onmogelijke liefde deel 2 gepost door Elsje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Elsje
Gepost op: 2011-7-14

Verhaal:

onmogelijke liefde deel 2
VERVOLG OP ONMOGELIJKE LIEFDE DEEL 1

Elsje liep achteruit en struikelde van achter door een steen. Nog steeds kijken naar het zoenende stel lopen de tranen over haar wangen. ze stond op en rende weg achter haar hoorde ze haar vriendinnen die haar probeerde bij te houden. 'Elsje wacht.. kom nou!!
Elsje' Maar Elsje rende zo snel van woede van verdriet en vooral van pijn.
hoe kon ze zo stom zijn de leukste jongen van de school.. het was gewoon een onmogelijke liefde. Elsje wist niet meer waar ze was maar rende door het kon haar niks schelen waar ze was wat iedereen van haar dacht. ze stopte omdat ze geen geroep meer hoorde van haar vriendinnen. ze keek achterom, niks.. helemaal niks.. ze was bij een bos. 'Hallo... is daar iemand!'
ze kreeg geen antwoord van de stilte die om haar heen blies. 'Laat ik maar gewoon teruglopen'zei Elsje.

even later kwam Elsje haar vriendinnen tegen. toen Elsje haar vriendinnen zag rende ze naar ze toe en begon te huilen. Elsje zag de schrik in hun ogen en toen begonnen hun ook te huilen.na een tijdje zei er een.
'Wij zijn ook wel een stelletje huilende kangeroes vind je niet?'
en daar moesten we allemaal om lachen.
'Elsje we moeten toch terug naar school..' Elsje schrok en riep: 'NEE NOOIT MEER IK GA NOOIT MEER NAAR SCHOOL' de vriendinnen van Elsje kregen haar toch over naar het 2de lesuur te gaan het eerste hadden ze toch al gemist.

Elsje liep de klas in Nick keek verbaasd op alsof hij express gezoend had en gehoopt dat ze daarom niet meer naar school zou gaan. maar toen Elsje Nick aankeek verscheen er een glimlach op zijn wangen. Elsje hoorde ineens de stem van de leraar: 'En wat is daarop uw antwoord?' Elsje schrikt wakker in haar droom 'Euuh nee.. ja ik wil..'
'Nee Elsje ik vroeg niet of u met me wilde trouwen.' Elsje krijgt een rood hoofd oh wat haat ze dit.

aan het einde van de les loopt Elsje met haar vrienden mee naar huis. Ineens staat Nick naast haar.
'Euhhmm... hallo..'



Aantal keer bekeken: 4187
Waardering: 7.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online